"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* "Майкъл Джексън, човешки диамант"


Бившият бодигард на Майкъл Джексън разкрива за тайна и хуманитарна пътуване до Краля на попа направи континента африкански за вас 1986

"Аз не загубих шеф, загубих приятел ... Майкъл имаше този подарък, когато го познавахте, станахте по-добри, и това се случи с мен." Ходих по света с Майкъл почти 25 години. през лятото на '84, Майкъл е бил планетарен певец с успеха на албума Трилър, той започва турнето на победата * с братята си, и тогава се свързвам с него, чрез приятеля на чичо ми Бил, приятеля на Майкъл.

Станах бодигард на знаменитост. Бях само на двайсет, днес съм на 48, Майкъл беше на 25. Той ме посрещна с големи отворени обятия и ме остави спокойно, казвайки: "Уилям, ти си в къщата си, ако имаш нужда от нещо, просто питай.

Майкъл Джексън, човешки диамант. Не знаех какво да кажа, това беше първият път, когато имах пред себе си човек толкова топъл и с уважение, също е мултимилионер и много известен. Обикновено в тази среда хората са арогантни и ви презират. Майкъл ме поздрави усмихнат, много гостоприемен и веднага ми се довери.

Майкъл беше такъв, усмивка, която осветяваше всичко в неговия пасаж. В продължение на месеци го придружавах на интервюта, срещи, и по-специално един незабравим ден беше, когато той посети голям шампион, Мохамед Али. Али и Майкъл бяха много добри приятели, докато изчезването им често говореше по телефона.

На 84-годишна Коледа Майкъл ми връчи чек за 30 000 долара, когато научи, че имам финансови проблеми. Той ми плати дължимите вноски и ми даде награда, за да празнувам Коледа в дома на семейството ми в Кливланд.

Когато напусна We Are The World - САЩ за Африка *, той събра няколко милиона долара за борба с глада в Африка, но все пак искаше да направи повече. Много пъти говореше с мен, когато се връщахме от студията и той ми казваше: „Трябва да направим нещо, не можем да оставим хората да гладуват! Нехуманно е да се хранят, докато децата страдат от недохранване в Африка и по света! Трябва да направя нещо, да променим света, да спасим децата! "

Децата имаха голямо място в живота си, заемайки дори целия си живот. Той ги обичаше в дълбините на сърцето си, защото сам пазеше душата си като дете.

През 1986 г. той напуснал тайно за Африка, осигурил 20 милиона долара и ми казал една нощ: - Уилям, някога бил ли си в Африка? Ела с мен!

Пътувахме на частен самолет в зимна нощ в 3 часа сутринта. Майкъл беше развълнуван от идването на помощ на този континент. Беше си купил някаква бедуинова маскировка, която покриваше цялото му лице, за да не го познаят.

Отидохме в селата на Сенегал, Конго, след това отидохме в Руанда, в Буркина Фасо, а в Южна Африка, където Майкъл беше преоблечен като бедуин, той даде пари на майките на много бедни семейства в селото. Той даде на всеки от тях по 5000 долара.

След това той е похарчил 1 милион долара за изграждането на 4 болници и 5 милиона долара за изграждането на водни кладенци, сиропиталища и училища. Обратно в САЩ, Майкъл бе похарчил 20 милиона долара и беше много щастлив, много уморен от обиколката на континента. Никой никога не знаеше, че мистериозният донор, с който всички останали разговаряха в селата, беше Майкъл Джексън.

От години Майкъл ме помоли да го придружа на различни места! Един ден бяхме в сърцето на Харлем и казах на Майкъл: "Не се ли страхувате тук?!" И той отговори: "Харлем е квартал на нашите братя в неравностойно положение, трябва да им помогнем, Уилям хората са добри.

Майкъл дойде там сам, с мен като приятел, той ще ми каже: "Не бъди ми бодигард тук, бъди ми приятел."

Хората бяха много впечатлени да видят пред тях най-голямата звезда в света. Те му разказаха за трудностите на квартала, за бедността, за вярата в Бог, и им връчила чанти, пълни с храна, и давала на жителите на кварталите кутии с лекарства, храна и кутии с книги. Той остави след себе си чек за 100 000 долара за обновяването на кварталната църква и за изграждане на основно и средно училище за 300 000 долара!

Един ден искаше да отиде в Дисни, преоблечен като стар човек. Каза ми да го оставя да ходи сам в парка и ако някой разбере, това ще създаде смут в парка.

Последвах го дискретно от разстояние. Майкъл се преоблече, наблюдаваше хората, хранеше птиците и купуваше захарен памук за всяко дете, което видя. Той също така купува плодови сокове и мляко за бебета. В един момент шестгодишното дете, на което е била предложена шоколадова поничка, го погледна право в очите и извика: "Майкъл ?? !!! Майкъл Джексън!" и тогава няколко деца започнаха да тичат към него, Майкъл ги взе на ръце. Но изведнъж човешки прилив изригва, когато Майкъл вика, стотина души се насочиха към него, Майкъл започна да бяга, аз бях твърде далеч, за да действам.

Той се затича много бързо и в своя пасаж един бездомник, който е успял да влезе в парка, възкликна: „Майкъл, гладен съм! на забавления.

Пристигайки в ресторанта, аз, Майкъл и бездомните седяхме на масата. Сървърите гледаха на бездомните с безразличие, а Майкъл каза: \ Донеси им най-доброто ястие и най-голямата шоколадова торта, която имате.

Бездомните бяха много развълнувани от любезността на Майкъл и той й благодари топло. Преди да си тръгне, Майкъл го попита: "Имаш ли място за спане?"

- Не, сър, но аз го правя, толкова много сте направили за мен, не съм ял толкова добре от години ...

"Не ме наричай" сър ", обади ми се Майкъл, няма да те оставя така! Бележки и го накара да работи в магазин, като продавач на играчки.

Този вид действие направи Майкъл уникален. Където и да отиде, той направи хората щастливи около него. Виждането на беден или болен човек му причини болка. Загубих броене колко пъти ме е молил да го заведа да посещава детски болници. Един от големите му проекти е да създаде най-голямата детска болница в света. Той дари толкова много.

Един ден той отишъл в Китай, дал $ 400 000 на село, чиито семейства живеели в мизерия. Благодарение на Майкъл, децата можеха да се обучават и да се погрижат за тях. Той искаше да финансира училища, болници и сиропиталища, той даде толкова много, той все още щеше да даде много от времето си, сърцето си, парите си, за да помогне на децата, нещастните в света.

Той щеше да се посвети на това, затова заяви, че концертите в Лондон през 2009 г. ще бъдат последни. Защото след това ще се посвети да помага на ближния си, както винаги. Той също така искаше да прави филми за успеха, да забавлява семействата, да проектира създаването на безплатни кина в районите в неравностойно положение.

Никога няма да го забравя, той беше като ангел, слязъл от небето, магьосниците бяха моментите, които прекарах с него ... Той не беше мой шеф, той беше мой приятел.

Най-накрая го видях през април 2009 г. и той ми каза:

- Ако не се видим скоро, желая ви най-доброто, приятелю Уили, благодаря ви за всичко, което сте направили за мен, аз ви обичам от дъното на сърцето си.

След това никога повече не го виждам ... Много ми липсва и му благодаря и благодаря на Бога, че ни даде Майкъл Джексън като подарък в този свят. Ако Земята беше населена с повече хора като него, всичко щеше да бъде по-добро. Той винаги казваше, че най-голямото му желание е да познава Бога, вярвам, че той най-накрая ще може да го направи.

Довиждане, Майкъл!

~ William T. (бивш бодигард на Майкъл Джексън)

Източник: MJBackstage

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен