"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*** Кристоф Булме ...списанието "Black & White"



Кристоф Булме, добре познат на всички фенове на Краля на попа за огромната си работа зад списанието "Black & White", но особено за чудесното сътрудничество с Майкъл Джексън в Stranger в Москва, публикува това съобщение: общувам с видео, аз съм много впечатлен от събитията от днешния ден, от лошия професионализъм на хората, че е много тъжно да стачка днес честта на изчезнало лице, след като е заявил, че има издигнал, работил и пътувал по света с най-голямата звезда на планетата, намирам за много тъжно да излизам пред камерата и да говоря за сексуалното насилие след четиридесет години. Намирам всичко това за драматично обвинение, не е необходимо да се подчертава в тези истории има и други начини да се откроите. Бих искал да кажа на тези две момчета, убедени в това, което казват пред камерите, които въобще не са ме убедили, че съм виждал и кръстосвал в кариерата си и изобщо не съм виждал травмиран, а много арогантен, щастлив да притежавам най-много Голяма звезда на света, само за тях, те трябва да бъдат много внимателни, защото един ден или друг той ще премине гърлото си по драматичен начин и още по-драматично неговата чест ще бъде разлята върху лоялността и доверието на хората,
За да бъдем много предпазливи по отношение на последствията, които ще имат върху тяхната обективност, аз те подкрепям силно, много съжалявам, че имам слаб глас, защото съм много разочарован, че те прегръщам и добросъвестно към всички !!!


Много добре казано!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен