"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Jackson Майкъл Джексън February Помнете 24 февруари 1993 г. - преди 26 години

Orial Мемориал в чест на Майкъл Джексън в Мюнхен / Германия


Майкъл Джексън получава наградата "Грами Легенда"

Наградата "Грами Легенда" или "Грами Жива Легенда" е специална награда на годишните награди "Грами", която се връчва нередовно на избрани артисти с продължаващо специално влияние върху музиката.

Джанет имаше късмет да даде на брат си тази специална награда. Във въвеждането тя описва брат си като легенда. Бяха представени и обобщени много етапи от успешната му кариера, за да можете да видите много по-ясно голямото влияние, което Майкъл имаше като поп изпълнител и има и колко записи е постигнал.

Речта на Джанет започна така:

"Преди да спечели 12 награди" Грами ", преди да зарадва милиони фенове по целия свят с изключителния си талант като изпълнител, преди да подобри милиони животи с продължаващите си хуманитарни усилия, преди всичко, той беше нещо друго: брат ми.
Здравейте, казвам се Джанет Джаксън и аз съм много щастлива да бъда тук тази вечер, за да почитам човека, когото обичам и да се възхищавам като художник и човек - брат ми Майкъл Джексън.


И това е речта на Майкъл за "Грами легенда" на немски превод:

- И аз те обичам, благодаря. Надявам се, че това е и краят на друг слух, който е бил в пресата твърде много години: аз и Джанет наистина сме двама различни хора.

През последните месеци тя премина от „Къде е той?” Към „Ето го отново”, но трябва да призная, че е добре да се възприема като човек, а не като личност. Защото не чета всичко, което е написано за мен, не осъзнавах, че светът мисли, че съм толкова луд и странен, но когато пораснеш като мен - пред сто милиона души - от петгодишна възраст ти си автоматичен по-различно. Последните няколко седмици бяха като очистване и прераждане за мен - беше като очистващ ум.

Детството ми беше напълно откраднато - нямаше Коледа, рождени дни, нормално детство и нормални детски удоволствия - обменяни за упорита работа, усилие и болка и накрая материален и професионален успех, но ужасен Цена, не мога да пресъздам тази част от живота си.

Но днес, когато създавам музиката си, се чувствам като инструмент на природата. Чудя се каква радост трябва да изпита природата, когато отворим сърцата си и изразим дадените от Бога таланти. Звукът на разпознаването се търкаля във вселената и целият свят е пълен с магия, чудесата изпълват сърцата ни, чрез краткия поглед - за момент - на игривостта на живота.

Ето защо обичам децата и научавам толкова много от тях, когато ме заобикалят. Виждам, че много от настоящите ни проблеми в света - от градската престъпност, мащабните войни и тероризма до пренаселените затвори - са резултат от кражбата на детската детска възраст. Магията, чудото, тайната и невинността на сърцето на детето са семената на творчеството, което ще излекува нашия свят. Наистина вярвам в това.

Това, което можем да научим от децата, не е детско. Да бъдеш свързан с тях ни свързва с дълбоката мъдрост на живота, която винаги присъства и просто иска да бъде живяна. Те знаят решенията, които са в собствените ни сърца и чакат да бъдат разпознати. Днес бих искал да благодаря на всички деца по света, особено на болните и в неравностойно положение: Аз съм толкова изпълнен със състрадание към вашата болка.

Искам също така да благодаря на всички, които ми помогнаха да разпозная таланта си тук на земята, първо с родителите си, братята и сестрите си, особено Джанет; Толкова се гордея с тях, че е неописуемо - искам да кажа, помня, когато бяхме малки, винаги ги молех да са Джинджър Роджърс, докато бях Фред Астер.

Семейството на Мотаун, моят учител Бери Горди, Даяна Рос, обичам те; Сюзан Де Паззе, прекрасната, велика Куинси Джоунс, Теди Рили, моят нов кръщелник Майкъл Гиб, моето ново семейство от Sony, Акио Морита, Мики Шулхоф, Томи Мотола, Дейв Глю, Поли Антъни: Благодаря ви, че сте един от моите най-творческите постижения, албумът „Dangerous“, постигнаха такъв неописуем успех; Обичам ви толкова много, Санди Галин, Джим Мори и всички фантастични фенове по целия свят - много ви обичам.

По-късно вечерта Майкъл присъства на партито на A&M на Grammy и Brooke Shields.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен