"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***Пълен препис от 60 минути Австралия с Ейдриън Макманус и Томас Месеро

http://www.mjjcommunity.com

ОК хора, взех 4 часа от времето си, за да направя препис на онова, което беше казано на интервю от 60 минути в Австралия с Адриан МакМанус - Тъй като хората не искат да им дават указания и да гледат видеото!

Може да има някакво погрешно писане, откакто се втурнах:

толкова съм ядосан на този идиот, че не намирам думи, за да го опиша. Тя не е видяла нищо конкретно, ако изобщо нищо, и те представят шоу, основано на нейните лъжи и предположения. Аз, проклетникът! Просто искам да плача, тези ужасни хора, които просто съсипват Майкъл, чувствам се по-зле, отколкото през 2005 :-(

Трябва да си почивам сега, главата ми се върти от писането на транскрипта .....


----

Host: Тя знае животът на звездата е прекалено добре, след почистването му за 4 години

и тази вечер за първи път ни казва какво е видяла прислужницата:

Ейдриън: Мисля, че започваше да осъзнава, че може би съм хванал, защото ми се обадиха, той ми се обади по майчински ден, беше неделята сутрин в дома ми. Той каза, че искам да те попитам нещо и казах да. Не те обичам, той ме попита 8 пъти, какво правиш? Г-н Джаксън Не знам какво искате да ви кажа. Какво знаеш за Адриан?

Гостоприемник, това беше въпросът, какво познавате Ейдриън?

Адриан Какво знаеш? Започнах наистина да се страхувам. Бях уплашен за ада, бях ужасен от него.

Водещ: Ейдриън някога е бил доверен член на вътрешния кръг на Майкъл Джексън. Сега тя е негов обвинител. От 1990 до 1994 г. тя била негова домашна помощничка, с интимен достъп до светилището на най-известния човек на земята.

Водещ: Често казваше, че може да бъде много щедър човек, когато иска да бъде, намери ли го? Имаше няколко различни страни, имаше добра страна и имаше тъмна страна и аз чувствам, че е манипулатор и чувствам, че всеки, който влезе в контакт с него, ги е унищожил! Бях унищожен!

Водещ: И тези обвинения не са направени от Адриан сам. Нови експлозивни твърдения на двама мъже, които някога бяха много близки и много лоялни към певицата, твърдят, че са били малтретирани като деца и там семействата се експлоатират по най-лошия възможен начин. Така че сега защо, какви са тези твърдения. Дали Майкъл Джексън наистина е безобиден, развълнуван гениал, или студен хищник за пресмятане?

Водещ: Адриан е нервен, по време на шофирането през долината на Санта Инес до старото си работно място. Тя не се е връщала в ранчото на Майкъл Джексън за 20 години.

Водещ. Просто идваш по този път ти дава безпокойство?
Ейдриън: Това е нещо като да си сблъскаш кошмара си.

Водещ: Феновете на певците все още се тълпят тук, за да видят бежанците си. Но за Адриан е далеч от щастливо място. За продажба на 67 милиона долара, neverland остава празна и извън границите за посетителите. Място, замразено във времена от времето, когато Майкъл Джексън управлява света. От дете-чудо до лунния мегазвезда. Не е имало художник като него преди, или оттогава.

Водещ: Когато започнахте да работите в Neverland, как беше?

О: Имаше правила, много правила, които трябваше да следвате! Не се взираш в него, не го питаш за автограф, правиш това, което ти казва да правиш, не го питаш.

Водещ. В рамките на 3 месеца след като стана член на екипа, тя започна почистването на спалнята на Майкъл Джексън.

Водещ: Майкъл Джексън сигурно ви е вярвал?

О: Да, той ми каза, че съм отличен. Казах му, може би не съм правилният човек за теб. . И той каза: "Не Адриан си отлично, лоялност означава много за мен, може да бъде с мен завинаги

Първият път, когато се почиства beedroom си, аз дори не знам откъде да започна.

Водещ: Беше ли вида на рок звезда, която ще Просто остави всичко зад себе си и ще те остави да вдигнеш?

A: Да, беше така.

Домашни видеоматериали от онова време, уловени певицата релаксираща в Neverland. Това беше място, където да изживеят фантазиите му. И той сподели забавлението с детерендството, с което се обграждаше.

Какво беше първото нещо за вас, какво ви накара да заподозрите, че Майкъл Джексън има нездравословен интерес към децата?

Отговор: Забелязах, че много момчета, че всички ще висят наоколо, няма да видите малки момичета, а аз знаех, че малките момчета са там. Когато пристигнали, щяха да си сложат дрехите в куфар в стаята му. Започнах да осъзнавам, да мисля, да се чудя, когато се къпех с тях или спях в леглото му.

Водещ: Сънът спи?

О: Да.

Водещ: Говориш за най-лошото сън с деца?

О: Да, знам истината, бях там. И аз, когато отидох на следващия ден, имаше бельо на малки момчета, или на пода с Майкълс, или в джакузито.

Водещ: Значи сте били подозрителни веднага щом видя това?

О: Да, стана съм подозрителна и след това ще намеря бельо в леглото му. Намерих дрехи, които бяха мъжки панталони в килера, и те бяха, не ми харесва да казвам това, те бяха като крещящи твърди с жълти петна по тях. Не знаех и кого принадлежат, защото малките момчета започнаха да носят панталони на MIchaels. И те ще живеят бельото си в чекмеджето му.

Водещ: Колкото повече видях Адриан, толкова по-убеден бе, че е хищник. Чувството, което тя казва, е споделяно от останалите служители на никога. Имаше много вазелин в никога време, понякога беше намерен в количката за голф, когато Майкъл Джексън щеше да излезе с момчетата.

Водещ: Вазелин?

О: Да, вазелин. В спалнята на Майкълс имаше много вазелин. Всъщност беше навсякъде в ранчото.

Водещ: Има ли възможно едно невинно обяснение за това?

A: Не мисля така.

Водещ: Това, което най-много смущаваше Адриан, беше начинът, по който попзвездата щеше да бъде физическа с децата, които бяха поверили на него.

О: Те седяха в скута му, децата, аз просто видях много, може би галене, той търкаше ръцете си в детската коса. Еех, целувайки ги.

Водещ: Кога казвате галене?

А. Прегръдка, някакъв вид да ги потупа ...

Водещ: Потапяха ги?

О: Нещо от задния им край. Не мисля, че беше одобрена, защото не познаваш неговите деца. Просто не мислех, че е правилно.

Водещ: Говорихте ли с някого за това?

О: Знаете ли, аз се записах за конфиденциалност и вече бях обучен и програмиран, вие не го подлагате на съмнение. Казаха ни, стойте далеч от семейството. Вие сте просто прислужница, която върши работата си.

Водещ: Мислите ли, че 14 години по-късно всичко това ще се повтори?

Томас Месеро: Никога не бих си и помислил, че такова нещо ще се случи. Просто все още имам проблеми да го разбера.

Водещ: Адвокатът Том Месеро означава, че последните обвинения са твърдения на опуртюнистите, които искат да си набавят парите.

Томас Месеро: Не мога да го преодолея. Аз просто не поставям никакво доверие на това към това, просто не знам.

Клип от 2005 г .:
Томас Месеро: Правосъдието е направено, човекът е невинен, той винаги е бил. "

Водещ: през 2005 г. той помогна за изчистването на Джаксън от обвиненията в тормоз на деца. И защитава певицата до днес.


Томас Месеро Убеден, Майкъл никога не е злоупотребил с дете, никога не е нанесъл вреда на дете, със сигурност никога не е насилвал дете, мисля, че това е глупост

Водещ: Имате ли някакъв слуга от имота на Джаксън


Томас Месеро: Не, не съм (изглежда отвратен от въпроса)

Водещ: Така че никой не ви плаща пари, за да кажете хубави неща за Майкъл Джексън?


Томас Месеро: Не, винаги ще казвам, че е хубав човек, той беше, той беше един от хората, които някога съм срещал.

Водещ: Но вие от всички знаете спора за дима и огъня? Има ли пожар?


Томас Месеро: Тук няма огън.


Той беше голям, той не трябваше да е крал на поп, трябваше да е бог на поп, император на поп. Харизмата не е дори дума, която имаше за хората, аз бях уловена, всичко около него беше фантазия.

Водещ. Джейми Бил е репортер на стари училищни забавления, който следваше кариерата на Майкъл Джексън от самото начало. Тя гледаше на Джексън като на най-гениалния гений. Но също видя тъмна страна, не можех да не забележа, какъв разглезен крал на попа беше той. Как е използвал славата и силата си, в много любящи и много детински, и подчинени начини.

Водещ: Джейми си спомня в разгара на славата на Jacksons, че беше лесно за звездните семейства и децата им да бъдат привлечени в магическия свят на певците.

Водещ: Около себе си с деца, не ви ли се стори това необичайно?

Д: Не сме намерили това необичайно, той се опита да бъде пипер, когато бях около него, имаше групи, някои в костюм, някои просто редовни деца, които го следваха. И просто изглеждаше като утеха за него, обяснението му беше, че нямаше детство. Да, изглеждаше странно, изглеждаше ексцентрично, да. Но тази ексцентричност позволи да се измъкне с много, защото нейният Майкъл.

Водещ: През 90-те години на миналия век автобусите на децата ще бъдат поканени да се насладят на тематичния парк и зоологическата градина. Но прислужницата на Джексън Ейдриън казва, че винаги е имало няколко късметлии, които изглежда получават специално внимание. Млади момчета като дете актьор М. Кулкин. За кого казва, че е видяла, че пеенето е неподходящо придобити.

Водещ: Вие сте в архив, вие сте на публично достояние, съдебен протокол, който говори за М.Кулкин. Стоя ли на тази история?

О: Стоя на това, което казах в моето изложение, да. Мисля, че най-добре е да го оставите на това.

Водещ: Тъй като М.Кулкин казва, че е предвкусен, нали?

О: Да:

Водещ: Той отрича до днес.

О: Той прави

Водещ: Но вие казвате, че е станало?

A: Казвам, видях това, което видях.


Водещ: М.Кулкин винаги е подкрепял Майкъл Джексън и отрича, че певецът някога го е тормозил. Но през 1993 г. още един млад приятел на Джексън се обърна срещу него. 13-годишният Джордан Чендлър обвини Джаксън в сексуално насилие срещу него по време на спящите в Никога,

Водещ: Виждал ли си някога Майкъл Джексън, който обиди Йордан Чандлър?

О: Видях някои неща, които според мен не бяха одобрени между г-н Джексън и Джорди.

Водещ: Какви неща видяхте с Джордан Чандлър?

О: Майкъл се целува, Майкълс се приближава много близо до Джордан. Беше ужасно да се види.

Водещ: Полицията започна разследване на обвиненията в злоупотреба, че семейство Джордан Чандлър твърди, че те подготвят гражданско дело, но въпреки силните си подозрения към противното, в клетва се казва, че никога не е виждала деца на Джексън.

О: Уплаших се да кажа нещо лошо за господин Джаксън. И след това uuuh, след това след като направих депозирането. Вероятно след 30 дни, Майкъл ми се обади в дома ми.

Водещ: Тя твърди, че Майкъл е поискал да разбере какво е казала частната му прислужница на следователите за поведението му. Ейдриън се озова в твърда позиция.

О: Не мислех, че трябва да направя това, притеснен съм за това, но после си помислих, че е по-добре да го направя, така че го направих. И тогава един ден следобед той дойде при мен и каза Ейдриън, това е за теб, той ми подаде малка карта, която беше като телбод от страната, и то каза, благодаря за всичко!

О: Отворих плика и той беше 300 $. Покрих за него той ми плати 300 $.

Водещ: Той купуваше тишината ти за 300 долара

: Да.
---

Майкъл Джексън отвърна на удара на обвинителите му, в живо телевизионно изявление от Невърленд.

Майкъл Джексън: "Напоследък има много отвратителни изявления относно твърденията за неправилно поведение от моя страна. Тези твърдения са напълно неверни, не се отнасяйте към мен като към престъпник, защото съм невинен."

А: Спомням си, че работех там в деня, в който е заснет видеоклипът.

Водещ: Беше 1993. "Не се отнасяйте към мен като към престъпник, защото съм невинен" Това връща ли силни спомени?

О: Това ме връща към този ден, това ме прави луд, че трябваше да се занимавам с нещо такова. Защо аз?

Водещ: Значи вие не вярвате на това изявление от Майкъл Джексън, едно малко?

А: Не.

Водещ: Джаксън никога не е бил обвиняван в злоупотреба с Джордан Чендлър, но момчето и семейството му са получили 20 долара от певицата. Това доведе до силен критицизъм, че Джаксън купува мълчанието на обвинителя на жертвите си.


Интервю с КЛИП от Даян Сайвър:

Даян: Случвало ли ви се е някога сексуален контакт с детето или друго дете?

Майкъл: Не, никога не бих могъл да навредя на дете или на никого. Не е в сърцето ми, не съм кой съм, аз дори не се интересувам от това.

Водещ: След като Джаксън плати милиони, за да уреди случая с Джордан Чандлър, нещата се промениха за най-лошото за работниците в никога време. Адриан твърди, че тя и други служители са били жертва на охраната на Майкъл Джексън, защото те са знаели твърде много.

A: Бях заплашен, неговите бодигардове ми казаха, че ако някога излезе по телевизията, биха могли да наемат някой и да ме изведат. Нарежете ми шията и те никога няма да намерят тялото ми.

Водещ: И вие му повярвахте?

О: Да. Живях в страх в продължение на много години.

Водещ: Ейдриън живееше със страха, а Миха Джексън живееше със слуховете. Но през 2003 г. той направи монументална грешка. Като покани Мартин Башир, за да покаже живота си в Neverland. Документалният филм, живеещ с Майкъл Джексън. Джаксън разбра за лудостта, която поглъщаше всеки ход на певците. Майкъл Джексън се надява да превърне репутацията му наоколо. Вместо това го унищожи.

Томас Месеро: Мисля, че документалният филм на Мартин Башир е бил катастрофа за Майкъл Джексън. Мисля, че той никога не е имал доверие на Мартин Башир да направи обективен, професионален документален филм.

Водещ: адвокатът на Джексън вярва, че това е повратна точка.

Водещ: Защо мислите така? Мислиш ли, че резултатите му са били обвинени в него?

Томас Месеро: Мисля, че г-н Башир е обърнал всичко срещу него, опита се да създаде сензационен документален филм за собствената си игра. Това е моето мнение. По мое мнение тя беше събрана заедно, за да направи Майкъл да изглежда зле.

Водещ: Това, което изглеждаше особено лошо, беше това, дванайсетгодишният Гавин Арвизо, лошо се възстановяваше от рак, когато Джаксън се срещна и се сприятели с него. В документалния филм Мартин Башир попита младото момче за спящите изпитания в никога време.

След предаването Майкъл Джексън обвини Башир, че предаде доверието му и манипулира интервюто. Но бушонът беше запален, а полицията нахлуваше в никога,

Томас Месеро: Aprox 70 шерифи нахлули в невъзможни места, претърсили всяка сграда, всяка стая, компютри за документални доказателства, всичко, което можели да намерят. Те бяха безмилостни в усилията си да намерят доказателства за осъждането на Майкъл Джексън.

Водещ: А какъв е размерът на това нападение?

Томас Месеро: Нищо според мен.

Водещ: Майкъл Джексън беше арестуван и обвинен. Беше унизително падение. Това щеше да покаже мръсното пране на Джексън пред света.

Адриан твърди, че е оставена без работа от 4 години за Майкъл Джексън като домашна прислужница. Когато напуснала през 1994 г., тя и още четирима служители съдили певицата за неправомерно прекратяване и загуба.

Водещ: Все още ли дължите парите на Джаксън?

A: Uuuum, uuuum, вероятно го правя, но знаете, Майкъл е мъртъв Сега

Водещ: Трябва да знаете това?

О: Знам, че не мога да си спомня, може да е било, о боже, че е много пари.

Водещ: Заповядано е първоначално да платите съдебни такси.

О: Да, за нарушение на договора, за завеждане на дело срещу Майкъл Джексън

домакин: Което е 1,6 милиона долара.

А. Това вероятно е било така.

Водещ: Само за да освежите паметта си.

А. Да.

Водещ: Шерифът не чука на вратата?

A: не.

Водещ: И вие се надявате, че няма?

О: Е, ако те го правят.

Водещ: В противоположното имущество Джексънс я обвиняваха в кражба на вещи на Майкъл Джексън от никога да не продават на медиите.

A: Имам ваа скица, която открих в траш.

Водещ: Вие продадохте онази скица на Елвис, която открихте?

А. Мислех, че ако това е в траш, това не означава нищо за мен, ъ-ъ, не трябваше да го правя, но го направих.

Водещ: И журито по делото каза, че дължиш на Майкъл Джексън 32 000 $ за кражба и продажба на това.

О: Да.

Водещ. Платихте ли това?

Не. Не.

Водещ: Не сте ли върнали това?

Адриан: Никой


домакин отново е разпитан за доверието на Ейдриън, заради промяната в разказа си за това, което е видяла в никога. Клетна доказателство, което тя даде през 1993 г., че никога не е виждала неподходящо поведение на Джаксън за всяко дете.

Водещ: При изпитанието на Майкъл Джексън ви се оказа, че сте излъгали под клетва,

Водещ: Значи признавате, че лежите под клетва?

О: Ок, uum, ще обясня, че когато Майкъл ме заплашваше, се страхувах от това, което щеше да се случи с мен, моето семейство, сина ми.

Водещ: Затова признайте, че не казвате истината?

О: Да, защото той ме заплаши.

Водещ: Как да знаем, че сега казвате истината?

О: Ами, нека го кажем така, знам истината, не съм спал много добре през нощта. Eeehm, аз съм щастлив, че направих правилното нещо, като tring да се изправи.

Водещ: Така ли признавате, че лежите под клетва?


Томас Месеро: Трябва да изглеждате много внимателни към мотивите на хората и трябва да гледате много внимателно на фактите, да имате най-известния човек на света, един от най-богатите хора в света, който се възприема като много уязвим. Добре, и хората го експлоатираха изцяло от живота му.

Водещ, за Томас Мезеро толкова много от това, което беше насочено към Майкъл Джексън, беше за пари в брой,

Томас Месеро: Хората искаха да накарат толкова много пари от Майкъл Джексън да се издигат толкова високо и след това да се пръснат. Те искаха историята да има мизерно завършване за него, те се надяват, че ще го видят в съдебната зала с вериги, в дрехи в затвора, без грим, без косата му да бъде фиксирана, без дрехите, които обичаше да носят, те гледаха напред на последната глава бяха Майкъл ***** n се унищожава. Беше много разочароващо да наблюдавам.

Водещ: Значи смятате, че всичките му връзки са пари?

Томас Месеро: Да, пари, слава и публичност.

Водещ: Включване на това, което той смята за най-новите измислени обвинения за насилие над деца

Водещ: Някои от тези обвинители не просто са променили историята си малко, но не са направили U-TURN, има ли някакво обяснение в движението metoo, където хората са по-удобни да кажат „погледни ме злоупотребява, можем ли да го направим нещо за?"

Томас Месеро: Точно сега, ако ви обвинят в това най-лошо нещо, почти ще бъдете признати за виновни, преди да можете да се защитите. Мисля, че в момента сме твърде далеч. И много хора, които не са честни, се опитват да се възползват от това движение, повдигат обвинения, които трябва да бъдат оспорени.

Водещ: Вие не смятате, че свободата на движението може да обясни защо последните 2 обвинители са излезли и казват, че Майкъл Джексън ги е злоупотребил?

Томас Месеро: Смятам, че свободата на движението metoo е позволила фалшиви обвинения, както и истински обвинения. И трябва да сме много внимателни, за да се уверим какво е реално и какво е фалшиво.

Водещ. Като се съгласи да участва в документалния филм на Мартин Башир, с невинната помощ на неговия 12-годишен приятел Гейвинг Арвизо бе дал на полицията всичко, което трябваше да разследва. Америка или светът никога не са виждали нещо подобно. През 2005 г. случаят на Джексън стигна до съда. И така, сцената беше поставена за едно от най-големите изпитания на века. Ако беше демонстрация на едно десетилетие в правенето, обхванато от два пъти повече медии, отколкото се оказа за процеса на OJ Simpson. Джаксън се сблъсква с 14 обвинения, от детско блудство, до заговор за затваряне на обвинителя и неговото семейство в ранчото на никога. Ако бъде признат за виновен, той ще се изправи срещу поне 20 години затвор.

Томас Месеро: Това са ужасяващи обвинения, това са грозни гадни обвинения, мисля, че е по-лошо да бъдеш обвинен в нещо подобно, отколкото в homocide. Наистина. 14-седмичният процес беше цирк.

Томас Mesereau през 2005: "Този случай е само за едно нещо, му за достойнството, почтеността, добрите нрави, на honer, благотворителност, невинността и пълното реабилитиране на един прекрасен humanbeing на име Майкъл Джексън.

Водещ: Холивуд jorunalist Джейми видях нещата много по-различно:

J: Видях хора, които искаха да получат Михаел Джаксън, видях хора, които бяха ядосани на Майкъл Джексън, видях и хора, които го обожаваха, след това видях много хора, които се чувствах много дълбоко. , получавахме плащане, получавахме влияние и открих, че всичко е страшно.

Водещ: На коя страна мислите, че хората лъжат?

О: О, те лежеха в полза на Майкъл Джексън, в негова защита, казвайки, че нищо не се е случило.

Водещ: Ейдриън зае позицията срещу бившия си работодател: \

tA: Това беше доста лудо. Не бях шокирана, че се случва отново, защото знаех, че ще се случи отново. Знаете ли какво казвам?

Водещ: Мислехте, че процесът ще се случи рано или късно?

А. Тъжен да го кажа, но аз го направих.

Уейд Робсън, който сега обвинява Джаксън в злоупотреба с него, беше звездният свидетел на защитата.

Томас Месеро: Той беше много силен в защитата на Майкъл Джексън. И ми каза недвусмислено, че не е бил насилван, не е бил докоснат, не е бил малтретиран и тези претенции за ridicolus. Аз човекът този човек беше толкова силно на Майкъл Джексън, толкова силен в своята защита на Майкъл Джексън, че е просто ме шокира, че той, както промени своята история, през последните години, аз просто не мога да го преодолея.

Водещ: Тъй като процесът стигна до заключение, напрежението, което Майкъл Джексън започна да проявява.

Томас Мезеро: По време на процеса го гледам как физически и емоционално го детотерира, той губи тегло, бузите му стават все по-втъкани, а денят на присъдата прилича на прилив на бившия си аз.

Водещ: След 8 дни разисквания журито взе решение. Несъзнателно решение за невинен по всички обвинения.

Водещ: Този момент в съдебната зала казаха, че не са виновни, колко пъти?

Томас Месеро: 14 пъти.

Водещ: 14 пъти. Какво беше това?

Томас Месеро: Това беше едно от най-уникалните, мощни, необичайни преживявания в живота ми.

Водещ. какво ти каза Майкъл Джексън?

Томас Месеро: Той каза, благодаря ви, благодаря ви, благодаря! Никога няма да го забравя.

Водещ: За Майкъл Джексън това беше викдидация, но щетите бяха направени. А животът в никога нямаше да бъде същият.

Водещ: Бяхте ли изненадан от резултата?

О. Не, не бях пренебрегнат, защото в днешния свят, много от съдебните заседатели, те не обичат да казват, че знаменитост е виновен.

Водещ: Защо не?

О: Тъй като мислят, че са над всички останали, те гледат към тях и веднага си мислят, че всеки иска пари, така че знаменитостите не могат да грешат в днешния свят, така мисля.


Водещ: Миха Джексън може да е бил признат за виновен в процеса, но процесът и заглавията, направени от него, нарушават неговата репутация необратимо. Никога повече нямаше да се докосва до музикалната звезда, която някога беше познавал.


Томас Месеро: Но за Томас Мезеро, човекът, който го защитаваше, Майкъл Джексън беше жертва, а не момчетата, които се озоваха в леглото му в никога.

Хост Не мислите ли, че Майкъл Джексън е малтретирал един човек?

Томас Месеро: Майкъл беше творчески дух, танцуваше със собствения си барабанист, виждаше неща, които не виждаме, чуваше неща, които не чуваме, той беше творчески гений, беше ексцентричен, различен и той беше художник , Не вярвам, че е бил нападател в продължение на пет секунди.

Водещ: Ами историята? Броят на обвинителите? Чандлър, Арвизо, Робсън, Сейфчук. Всички ли го измислят?

Томас Месеро: Да погледнем поотделно: Safechuck се закле под изречението на лъжесвидетелстване, че никога не е бил малтретиран, Робсън се закле под наказание за лъжесвидетелстване, че не е бил злоупотребен, Аризо не е повярвал от съдебните заседатели можеше да продължи кариерата си, ако погледнете евертън под микроскоп, какво наистина измисляте, не много.

Водещ: Много повече, отколкото повечето хора се сблъскват през живота си ...

Томас Мезеро: Той е най-голямата цел на планетата, той е най-известният на планетата, той е бил изключително богат, той е възприет като изключително уязвим, това го прави целта през целия си живот. И той е нападнат дори в смъртта от хора, които искат пари.

В Никога:

Адриан. Не мога да повярвам, че се връщам тук.

Водещ: Ейдриън твърди, че разказва истината за Майкъл Джексън и никога, която тя би предпочела да забрави.

Водещ, когато видите тези порти отново, каква е паметта?

О: Безпокойство, мизерия, никога повече нямаше да мина през тези порти.

Водещ: Това как мислите през всичките тези години?

О: Мизерия, лош избор, който направих.

Водещ: Ако Майкъл Джексън е жив, мислите ли, че ще говорите така?

А. Ако беше жив, бих казал, че ще го кажа на лицето му, наистина ще го направя. Знаеш, че бях на 28, когато започнах да работя за него, тези момчета бяха млади, ако ми беше трудно в тази възраст Можете ли да си представите как е било за тях? Има друга страна и аз го видях. Не съжалявам за това, съжалявам за децата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен