"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Mjvibe

 



Господи, това е усещане

Наскоро попаднахме на реклама на Prada, наречена „Prada Paradoxe“, с участието на Ема Уотсън. Всъщност свекърва ми ни го изпрати с надпис „Чуваш ли?“. Тази реклама беше пусната през лятото на 2022 г., така че не е нова, но когато я гледахме, повдигнахме вежда.

Гледайте го сега и нека продължим...

ДА! Можете също да го чуете! Това ли е „Give In To Me“ на Майкъл Джексън?

Бях готов да нарека тази статия „Предай ми Прада!“ но след това разберете, че използваната песен е от британска инди-поп група, наречена “London Grammar” и песента се казва “Lord It's A Feeling”.

След като изслушате цялата песен, припевът очевидно е вдъхновен от „Give In To Me” на Майкъл Джексън.

Нека сравним текстовете:

London Grammar:
Господи, това е чувствоИдва да те намериГосподи, това е чувство(Което почувствах)Идва да те намери(Като никой друг)

Майкъл Джексън:
Любовта е чувство.Дай го, когато го искам, защото горя. Утоли желанието ми.Дай го, когато го искам. Говори с мен, жено. Отдай ми се, отдай ми се.

Групата – съставена от Hannah Reid, Dominic “Dot” Major и Daniel Rothman – композира тази песен и е продуцирана от George FitzGerald. Песента беше издадена на 16 април 2021 г. от третия им албум „Californian Soil“.

Няма информация за надписите на песента или историята зад нейното създаване, но феновете на London Grammar пренесоха разговора във форумите и всички казват едно и също нещо, че текстът и мелодията на припева са твърде сходни с „Give In To Me ” да е съвпадение. Един дори каза „Продължавам да пея грешните текстове, продължавам да пея тези на MJ“.

Оставяме ви да прецените това. И ако знаете, че групата е била вдъхновена от песента на Майкъл, моля, уведомете ни!

Официален уебсайт на Лондонската граматика

И просто защото обичаме тази песен...

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Sara McNally

 

Всичко за мен