"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Threatened - нека вникнем в този текст.../архив/

 



Таз вечершната история
е донякаде уникална
и призовава за приемане
на различната природа!   

                                                                              
/С тези думи Майкъл вероятно иска да ни накара да приемаме различните, включително и него самия, даже ако е решил да инсценира смъртта си/

Чудовището е пристигнало в селото.
Основната съставка на всяка
рецепта страх е неизвестна.
И този човек или нещо,
скоро трябва да я изпълни
.


/25.06.2009/

Той знае всяка мисъл,
всяка емоция, която може
да почувствате.

О, да, аз пропуснах нещо нали?
Забравих да ви запозная
с чудовището.

Ти се страхуваш,
защото знаеш, че съм звяр.
Гледайки ви, когато спите,
когато сте в леглото,
аз съм отдолу

 /смъртта, неизвестното/.

Хванат си в капана
на голямата къща  /медиите/
а лицето са ми стените  /стр./

Аз съм пода, когато падаш,
и когато крещиш това
е заради мен /началото и края, живота и смъртта/

Аз съм живите-мъртви       /хората, които не мислят, не разсъждават,        
мрачните мисли в главата ти.    / приемат всичко на прима-виста/
Аз просто чувам, какво казваш.
Ето защо ти трябва да си
застрашен от мен.


Би трябвало да ме наблюдаваш,
би трябвало да се чувстваш
застрашен от мен.


Защо спиш-защо/то пълзиш
би трябвало да си застрашен.
Никога няма да си и половината
от мен
така, че трябва да се чувстваш
застрашен от мен.


Аз не съм призрак от Ада,  но имам едно заклинание за теб.
Твоят...
В едно мигване изчезвам, а след това се връщам
за да те преследвам.
Неизвестното чудовище се
запътва насам.
От далечно затънтено място,
от мрака.

Кошмар, това е положението...
Невър Невърленд, това е
местонахождението
!
                                                                                 

  /дали поклонението и погребението не са също една от приказките на Невърленд, магията, мистерията/

Това особено чудовище
може да чете умове,
да бъде на две места в
едно и също време!
/знае се, че Майкъл е имал големи познания в окултните, духовни науки,че магията е залегнала
почти във всичките му песни,лицата,които представя пред света, те са многобройни/

Това е решаващата нощ,
екзекуция, клане!
 /дали това не е 25.06.2009/
Дявол, призрак, това
чудовище е изтезание.

Можеш да си сигурен в едно,
това е участ
,   /  
човешкото присъствие,/
което чувстваш е необяснимо
чудовище, което виждаш
и изчезва.

Чудовище, най-злото нещо,
от което те е страх.                                                                                                         
/има ли нещо по-страшно от човешкото същество, вероятно и самата смърт не е толкова страшна, отколкото човешкият ум и неговите най-злокобни проявления/


Това, на което беше просто свидетел,
може да бъде края
на един ужасяващ
кошмар...
Не е...Това е началото!

/07.07.2009 поклонението и .../

Обичам ви, обичайте се и вие!
z@a

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен