"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Кати Хилтън говори за Майкъл Джексън/архив/

 

Кати Хилтън говори за Майкъл Джексън


MORGAN: Кати, когато се върна, искам да ви говоря за много добър приятел, Майкъл Джексън.


MORGAN: Отново с Hiltons. Кати, това е очарователно. Много хора твърдят, че са известни на Майкъл Джексън. Вие всъщност отиде в гимназията с Майкъл Джексън. И вие останете близки приятели с него право до края на живота си.

И никога не сте наистина говори за него много в обществото, не че аз мога да видя. Разкажи ми за отношенията ви с него.

К. Хилтън: Запознахме се, когато бях на 13 и е на 14 и развива приятелство и връзка през годините. А ние поддържахме връзка. И тогава, когато се мести в Ню Йорк и той ще дойде, и ние бихме винаги отивам да си концерти. И знаете ли, ние започнахме с - сме свикнали да правят шега телефонни разговори заедно. И сме били малки деца.

Имахме наистина много време. И след това дойде и посети Париc, когато е роден. И тогава той се озовава на живот в -

MORGAN: Той беше там, когато Париc е било открито в този свят. К. Хилтън: Тя е само на няколко месеца.


MORGAN: Наистина ли? 


К. Хилтън: Той стигна до навлизат в Waldorf за шест месеца, когато живеехме там в продължение на осем години. И точно преди да умре, той е най-Bel Air Hotel, където живеехме, докато бяхме обновяването на дома ни. Така той остана там около три или четири месеца.


Така че ние трябва да харчат, знаете, много време. 

MORGAN: Ние говорим за заблуди с Париc. Какви са били погрешни схващания за Майкъл, не мислиш ли?

К. Хилтън: Е, там не е детска, по-щедри, нежен, сладък, умен, интелигентен - Не мога - най-прекрасен баща. В Bel Air, той не е имал бавачка на всички. И когато аз ще отида да взема децата да ги вземат някъде, той ще бъде четка косата си и се закопчаване на пуловер и толкова топло и прекрасно.

И аз просто - аз го обичам. Цялото му семейство, те са една наистина прекрасна, красива семейство.

MORGAN: Къде бяхте, когато чух, че е умрял? 

К. Хилтън: Аз току-що се върна в хотела. 

MORGAN: Как разбрахте новината? 

П. Хилтън: Моят асистент ми каза. И аз буквално паднах на пода. И сестра ми дойде и ме взе и отидохме директно в къщата, защото мислех, че децата ще бъдат там.

MORGAN: Ходи ли на болницата, когато - 

К. Хилтън: Не. 

MORGAN: Какво е мястото там? 

К. Хилтън: Децата и г-жа Джексън и всички братя и сестри и просто всички са в тази стая. И просто плаче и се прегръщат помежду си и само в зашеметен.

И това е един баща, че е така с децата си. Той е посветен, тъй като са родени на осведомеността и да бъде с тях. И тогава Латоя и Ранди ми отне, за да кажа довиждане.

Мисля, че ако не бях, никога не бих доста в главата ми вярват. Защото, въпреки че той е приятел, той беше толкова силен човек.

MORGAN: Бил ли е все още жив, когато - 

К. Хилтън: Не. 

MORGAN: Казахте ли нещо? 

К. Хилтън: Не. 

MORGAN: Какво каза? 

К. Хилтън: Аз потърка главата и ръцете и краката му и краката му и аз просто - аз му казах, че го обичам толкова много и, нали знаете, прошепна някои забавни неща за него, и това беше. 

MORGAN: Невероятно тъжен край на живота си, нали? 

К. Хилтън: А той беше толкова страхотно в хотела. До началото на всяка сутрин, да играе с децата. Наистина шокиращи.

MORGAN: Париж, знаете ли, Майкъл добре? 

П. Хилтън: Да, аз израснах - просто майка ми - Спомням си - един от първите спомени имам от него беше, когато майка ми ни взе на клипа набор от "Трилър". И ние имаме снимки на едно място. Аз просто винаги го обича. Аз ходех на концертите му и той ще донесе сестра ми и аз на сцената и ние ще пее там.

Аз просто винаги го обичаше толкова много. Той беше толкова невероятен човек.

MORGAN: Той ми каза, Кати, бих искал да отида да видя Париж. Казах, добре, тя е извън града. Е, бих искал да я види звукозаписно студио. И аз казах, добре, добре. И аз казах просто скочи в колата. Беше като 8:30 през нощта.

Казах, че не е нужно да получите сигурността в момента. Нека просто да отида. Рик ще карам. Можете скок в гърба. И така децата дойдоха и ние всички се качиха и ние бяхме там в Париc ".

И той обича да изглежда всичко. Така че той гледа на всички картини по стените. И той обича изкуството. И в стаята си и на всички колекции на Пинокио ​​Тинкърбел и всичко това.

И той каза, че ми напомня - тя - тя е - какво каза той? Нещо като, тя ми напомня понякога малко от начина, по който някои неща, които харесвам. И той обича златото и рамки и -

П. Хилтън: Вие го взе в студиото. 

К. Хилтън: Заведох го в студиото, и той трябва да се види всичко. 

MORGAN: А той е изключителен талант, не е бил той? И като взе името си, разбира се, за едно от децата му. Как които ви карат да се чувстваш?

П. Хилтън: имах честта. 

MORGAN: Беше ли пряк резултат? 

К. Хилтън: Знаете ли, Латоя ще ви кажа историята. Когато бяхме млади, ние всички ще казват, че който е първото момиче, ще си име Париc. И бях първото момиче. Така че аз трябва да направя за първи път. И тогава, когато той е дъщеря му - MORGAN: Виждали ли сте на децата много, тъй като той е умрял?

К. Хилтън: Аз ги видях преди няколко седмици. Излязохме и вечеря. И аз не мога да повярвам колко е голям, каквито са.Ние отидохме там преди около три седмици.

MORGAN: И те са се и грижи?

К. Хилтън: О, ти шегуваш ли се? Те са в нова къща и г-жа Джексън е там. Те имат невероятен, прекрасен дом, голяма сигурност. И ние имахме голям семейна вечеря. Те отидоха и направиха домашното и слезе и показаха, баба и са имали баня и каза, лека нощ, бабо, обичам те. И това е страхотно да ги види.

MORGAN: Има такова чувство, защото аз предполагам, за предстоящо предявяване на съдебни искове, включващи лекар и смъртта му и всичко останало, че той ще стане нещо като жалки герой в края, пристрастен към всичко това лекарство и така нататък. Дали това е неточно портрет, мислите ли?

К. Хилтън: Ами, аз мога да ви кажа, че когато е бил в Bel Air Hotel, нямаше кой - не е нищо от това. Тъй като имам - той е прав под къде се намирам. И ние говорихме през цялото време. Всъщност, ако ще да става някъде през деня, казваше 01:00 надолу към фонтана. И ако бях на пет минути по-късно, той беше много върху него.

И той е бил с децата си. Вярвам в сърцето си, че тъй като той влезе в концерта нещо, то е трудно за него да спи вероятно. Той не е бил наркоман. Той е имал проблем да заспи.

Искам да кажа, че това не е някой, който би recreationally злоупотреба с нещо, и аз предполагам, на нива отиде нагоре и нагоре и нагоре. 

MORGAN: Какво мислите за наследството му ще бъде, Майкъл Джексън? 

К. Хилтън: Ами, аз мисля, че сега, когато го няма, всеки осъзнава какво е добър човек, всички прекрасни неща, които той е направил с благотворителна цел. И това е интересно, че ние не се чува - добре, аз няма да отида в някоя от това, но той остава три красиви деца.

MORGAN: Кой ще бъде неговото наследство, мисля. 

К. Хилтън: Разбира се.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен