"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Kapelkakapkap Kroschechka

 


От интервю със Шмули:

"ШБ: Как се казваше момчето, с което сте били приятели, което е заразено със СПИН по време на кръвопреливане?

MD: Райън Уайт . . Най-трудната част за мен... Ще отговоря на въпросите ви, но не разбирам защо бебетата умират. Наистина не разбирам. Мисля, че в живота трябва да има пътека, в която човек е най-вероятно да умре, но не и на тази млада възраст. Когато дете умре или когато е болно, не мога да разбера. Но дочух Раян Уайт, 12-годишен, на масата ми за вечеря в Невърленд да казва на майка си как трябва да бъде погребан Той каза: "Мамо, като умра, не ми слагай костюм и вратовръзка, не искам да съм с тези дрехи. Сложете ме в дънки OshKosh и тениска. Казах „Трябва да изляза за минутка“ и изтичах в банята, плачейки. Чувам малко момче да казва на майка си как трябва да бъде погребан. Толкова много боли. Той вече беше готов за това, а когато умря, беше облечен в дънки и тениска на OshKosh и часовник, който му подарих. А аз седя сам с него в стаята, а той лежи... Чувствах се толкова зле, просто исках да го прегърна, да го целуна, да му кажа, че го обичам, както когато беше жив. Грижех се за него, той живееше в моята къща. Но да го видиш как лежи в ковчег... Говорех с него, казах Раян, обещавам да направя нещо в твоя чест в следващия ми албум. ще напиша песен за теб. Ще я изпея. Искам светът да знае за теб. " И записах ""Gone Too Soon"" Това е в негова чест.

ШБ: Мислиш ли, че те чу, когато каза това? Усещате ли връзка с душите на хора, които сте обичали и загубили? Все още ли се чувстваш близо до тях?

MD: Да. Да. Да.

ШБ: Значи трябва да се справяте със смъртта на тези, с които сте били близки?

MD: Толкова боли. Още едно момче дойде при мен, и беше бял като сняг, буквално като сняг, като лист хартия. Той почина от рак и ме обичаше. Той дойде в стаята ми и видя якетата ми, в които бях във видеото, сложи ги и беше на седмото небе от щастие. Казаха ми, че няма да оцелее, че може да умре всеки ден. Казах, че скоро идвам във вашия град. Знаеш, че мисля, че това беше Канзас Сити. "Турнето ми започва след три месеца в Канзас Сити. Иска ми се да можехте да дойдете на концерта. Ще ти дам това яке. " Той каза "Искаш ли да ми го дадеш? " '' Казах : ' ДА . Но трябва да го носиш, когато идваш на концерта. "Исках той да има към какво да се стреми. Казах: "Когато дойдеш, ще те видя в това яке и тази ръкавица", и му подарих една от моите кристални ръкавици и никога не ги давам на никого. Той беше на седмото небе. Докато пристигнах, той вече беше починал, погребан в ръкавица и яке. Той беше на 10 години. Бог вижда, знам, че се опитваше да стигне до концерта.

ШБ: Сърдиш ли се на Бог, че това се случва?

MD: Не. Просто не го разбирам. Бих искал да знам повече за този живот. Знам, че ни е обещан вечен живот, рай. Но защо да страдаш, защо да изпитваш болка, преди да прекрачиш границата и да влезеш в божествената светлина, каквото и да изглежда това Но каквото и да е, вероятно е красиво.
Това което казах за момчето, всичко беше вярно. Иска ми се да му видиш лицето, Шмули, иска ми се да видиш...

ШБ: Това е история на надеждата, нали? Ти му обеща: "Обещавам, че ако останеш жив... » Така ли е?

MD: Да, опитах се да му дам нещо, за което да се хване. Казаха, че ще умре, а аз казах, че знам, че мога да направя нещо по въпроса. Схвана ли? Исках той да гледа в бъдещето с надеждата да се задържи и казах да го сложа на концерта и той беше щастлив. И когато пристигнах, той беше мъртъв. Това ме уби, уби ме

ШБ: Какво чувстваш, опитай се да опишеш това чувство. Какво е чувството да съм с теб (момичето с рак, което и двамата с Майкъл познавахме)?

MD: Обичам я.


ШБ: Знаете, че можете да повлияете на хода на това заболяване, знаете, че само защото са с вас, заболяването частично се оттегля. Знаете ли, древните учители са казвали, че с всяко посещение на болни, отнемате 1/60 от болестта им. Но ми се струва, че приемате 50% от болестта, разбирате ли? Знам, че знаеш това.

MD: Да, да. Обичам, когато хората... Не искам да виждам някой наранен или страдащ, особено деца.

ШБ: Но усещате ли, че имате дарба да лекувате? Или просто защото си известен? С други думи, като си голяма знаменитост, обръщаш внимание на дете, му носи облекчение. Знаят колко си известен и си мислят: "Леле, щом такъв известен човек ми обръща внимание, трябва да съм специален. "А дали не е заради славата ти? Има ли нещо в теб, което е имало преди да станеш известен?

MD: Предполагам, че за това живея, защото винаги съм имал желание да давам и да помагам, да облекча страданията на хората по един или друг начин.

SHB: Имали ли сте това, когато сте били само дете на име Майкъл Джексън?

MD: Да. "
_________________________
Знам, че мнозина го виждат в сънищата си, усещат някаква връзка с него, усещат, че го познават. Все още се изумявам от влиянието, което е оказал върху хората и света, все още той е невероятен и специален. Като че ли изпратен от Бог!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен