"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Michael Jackson FanSquare • MJFS

 



👑 КРАЛСКА ВЕЧЕРЯ 👑
На този ден преди 31 години, 18 март 1991 г., Майкъл Джексън и Madonna бяха ощипани за вечеря заедно в известния ресторант "The Ivy", на булевард Робъртсън в Лос Анджелис.
Само седмица по-късно златната двойка на International Pop - на върха на успеха си - щеше да накара феновете по цял свят да мечтаят, като се представят, все още заедно, на 63-то издание на наградите на Академията, най-известни като 'Оскар Ни Добре.
Според списание People на 15 април 1991 г., „кралската вечеря“ е използвана и за поставяне на финалните детайли в очакване на престижното събитие, което след няколко дни ще ги види като безспорни герои.
Значи е било просто работна вечеря? Не съвсем...
За да ни разкаже още анекдоти за тази емблематична среща, за която същата Мадона мислеше за нас, на 13 септември 2009 г., по време на речта си в памет на краля на попа в MTV Video Music Awards
« Няма съмнение, че Майкъл Джексън е бил един от най-големите таланти, които светът някога е познавал.
Това, когато пееше песен на 8-годишна възраст, те караше да се чувстваш така, сякаш опитен възрастен стиска сърцето ти с думите си и се движи с елегантността на Фред Астер, докато спестяваше снимките на Мохамед Али. [... ] ] ]
Изглеждаше като извънземно, но едновременно беше човек. Като много художници, той беше срамежлив и несигурен.
Не мога да кажа, че сме били страхотни приятели, но през 1991 г. реших да го опозная по-добре: затова го поканя на вечеря.
Казах му: „Ти си ми гост, аз ще водя, ще бъдем само ти и аз. ""
Той прие поканата и се появи в къщата ми без бодигард.
Отидохме на ресторант с колата ми. Навън беше тъмно, но той носеше слънчеви очила.
"Майкъл, чувствам се сякаш говоря на лимузина... мислиш ли, че можеш да свалиш тези очила, за да виждам очите ти? "предложения.
Той замълча известно време, след което хвърли очилата си през прозореца, погледна ме усмихвайки се, и отговори: "Сега пак ли ме виждаш? Така по-добре ли е? "".
В този момент ясно видях и уязвимостта й, и чара й.
За останалата част от вечерята се опитайте да го накарате да яде пържени картофи, да пие вино, да хапне десерт и да каже думи. Всички неща, които изглежда никога не се предават.
По-късно се прибрахме да гледаме филм. Седнахме на дивана като две деца и в един момент той ме хвана за ръката.
Изглеждаше сякаш търси повече приятел, отколкото жена, и аз се задоволих с това.
В този момент тя вече не се чувстваше като суперзвезда, а като човешко същество.
Хайде отново да се размотаваме заедно. Тогава, поради някаква причина, загубихме контакт.
И точно тогава за негова сметка започва ловът на вещици. ""
________________________________
Francesca De Donatis публикации и снимки на Eric Di Scenza от нашата частна група Michael Jackson FanSquare • ITALIA .

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен