"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* ИНТЕРВЮ: Лука Томасини (танцьорът на Майкъл Джаксън) . "Моята кариера между Майкъл Джексън и Мадона "

 https://www.kosmomagazine.it/luca-tommassini-la-mia…/



Да очертаем художествения път на Лука Томасини с няколко думи изглежда толкова редукционно. Известният хореограф има зад гърба си международна кариера , която му позволява да осъществи най-голямата си мечта: да танцува . Майкъл Джексън , Мадона , Уитни Хюстън , Принс , Кайли Миноуг : имаше много колаборации от Томмасини.

Той ни разказа само няколко, но всеки от тях със сигурност беше пропит с чувство . Хореограф, танцьор, режисьор и артистичен директор, Лука Томасини успя да спечели сърцата на милиони хора по целия свят. Той го прави по всякакъв начин: независимо дали е в киното , в театъра или в обикновен видеоклип , художникът ни накара да осъзнаем една основна концепция: танцът е навсякъде около нас , просто трябва да знаете как да изглеждате при него.


Вие сте международно известен хореограф, но как се появи първият ви подход към света на танца? Кога осъзнахте, че това ще бъде вашият начин?

Започнах да танцувам на музиката на Майкъл Джексън , когато бях малък . Тогава, почти по магия, той отвори училище по танци на 100 метра от къщата ми : така че решихме да започнем това приключение, когато бях само на 9 години ; на 11 вече работех .

Работили сте с Майкъл Джексън, един от най-известните певци в света. Какво беше да се срещнеш с него? Какво беше то в професионален план и на какво те научи?

Майкъл ме научи на много още преди да го срещна : с музиката си , със своите шоута , той вдигна много летвата за всички изпълнители, поставяйки стандарти, които са отправна точка и днес . Срещата с него беше много емоционална ; Вече опитах веднъж с Мадона в Мексико Сити след шоу, но не успяхме да го видим . Тогава имах честта да бъда призован от него да танцуваме заедно във видео: абсурдното е, че хореографът е изградил хореографията върху мен . Беше един от най-добрите и най-трудни моменти в кариерата ми също и защото показването на Майкъл Джексън как се танцува не е нещо, което се случва всеки ден . Той беше голям мечтател и имаше тези много детски нагласи: беше като среща с дете .


Тогава имаше и Мадона. Какво беше да се запознаеш с нея?

Тази с Мадона беше странно преживяване . Първоначално не бях голям фен на Мадона , предпочитах Майкъл Джексън . Тогава я видях на живо в Лос Анджелис и се влюбих в нея: как тази жена, неродена с дарбата да пее или танцува , успя да се трансформира и да достигне много високи нива (благодарение преди всичко на ученето и ангажираността ). От тази гледна точка работата с Мадона беше като дипломиране . За първи път я срещнах на обяд с неговите танцьори, на които бях поканен и на следващата година, участвах в прослушването за едно от неговите турнета : така станах първият му танцьор . От там се роди семейно приятелство между нас .

Имаше ли конкретен момент в американския ви опит, който остави отпечатък върху вас?

Знаците са много . Мога да кажа, че съм пълен със знаци . Не знам дали точно тази магия се случва в живота ми, която винаги ме кара да постигам целите си и която си поставям благодарение на големия ангажимент , който влагам в това, което правя . Пристигнах като нелегален имигрант в САЩ и след два месеца вече бях на Оскарите , танцувайки като главен танцьор . Всяка стъпка, всяка награда, помощта на герои като Уитни Хюстън или Майкъл Джексън : ако погледна назад и осъзная какво съм постигнал, ми се струва невероятно .


Връщайки се към днешните дни, работите много за киното: ако трябва да говорите с неопитен човек, как бихте определили ролята на хореографията в света на киното?

Сещам се за „ Богинята на късмета “ от Ферзан Йозпетек : благодарение на великолепната интерпретация от актьорския състав създадохме красива сцена под дъжда . Ферзан и аз гледахме плачещи всички актьори, които танцуваха за красотата на сцената , която създадохме, дотолкова, че тази сцена беше вмъкната като първото изображение на трейлъра . Особено с актьори, които не са танцьори, можете да изпитате нещо специално , защото чрез тяхната интерпретация на героя можете да имате различен ефект . Всички танцуваме в живота : да го върнем във филм е еднопредставяне на живота на всеки от нас.

Какви са бъдещите ви проекти? Можете ли да предвидите нещо?

Току-що завърших снимките на „ Diabolik 2 “ с Manetti Bros. След това подготвям предаване с Енрико Пап i. Има толкова много други проекти, но засега не мога да кажа много .

Интервю на Стефания Менегела

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен