"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Anna Laura

 



"Моят чичо Майкъл Джексън"
От Stevanna Jackson [племенницата на Майкъл Джексън]
"Всички познаваха чичо ми Майкъл като един от най-великите художници, живели някога, но той беше просто ""чичо Майк"" за мен. "Наричахме го " tio doo doo", защото обичаше да играе и играе, през цялото време. Обажда се на мен и брат ми посред нощ, не бяхме говорили с него от месеци и той дрънкаше с различен глас! Мислехме, че е толкова смешно, докато не разбрахме, че е той.
Медиите може да са казали много неща за чичо ми, които не бяха верни, но той никога не е трябвало да убеди семейството си, винаги сме знаели какъв човек е той. Спомням си, че ходех на училище и трябваше да „стоя твърдо“ заради чичо си, често защото децата знаеха, че той е наранил мен и братята ми
Спомням си, че всичките ми приятели мислеха, че съм готина, че съм племенница на Майкъл Джексън, но мислех, че най-готиният е чичо ми, защото той винаги имаше време за мен и винаги имаше
Той никога не каза „не“ на нас, децата, имаме страхотно семейство и винаги, когато Майкъл беше наоколо, и той се смееше, гъделичкаше и играеше с нас [да, дори когато бяхме големи и големи].
Хората "рисуват" семейния ни портрет като далечни, но всички бяхме близки. Имахме Ден на семейството, където избрахме деня и нечия къща, след което се събрахме и се забавлявахме. Спомням си 7-я си рожден ден, чичо ми беше на турне, даде на майка ми ключовете от ранчото Neverland и ние подготвихме партито ми там, а всичките ми братовчеди имаха партита за рожден ден в N Това беше традиция!
Друг спомен за мен е чичо ми, който ме нарича Applehead, нарече всички в нашето семейство Applehead, дори братовчедите ми Prince, Paris и Blacket. Това беше любовен термин от него.
Ще ми липсва толкова много и винаги ще имам спомените за щастливи моменти, но в сърцето си чувам смеха на чичо ми, гласа му, и все още помня прегръдките и целувките му, и чичо ми никога няма да си тръгне. Той е винаги с мен! Обичам те Стевана. ""
"Моят чичо Майкъл Джексън"
"Моят чичо Майкъл Джексън"
От Stevanna Jackson [племенницата на Майкъл Джексън]
"Всички познаваха чичо ми Майкъл като един от най-великите художници, живели някога, но той беше просто ""чичо Майк"" за мен. С любов го нарекохме "чичо ду ду", защото той обичаше да играе и играе, през цялото време. Той щеше да се обади на брат ми и мен посред нощ, не бяхме говорили с него от месеци и той се шегува с друг глас! Мислехме, че е толкова смешно, докато не разбрахме, че е той.
Медиите може да са казали много неща за чичо ми, които не са верни, но той никога не е трябвало да убеди семейството си, винаги сме знаели какъв човек е. Спомням си, че ходех на училище и трябваше да се "изправям" до чичо си много пъти, защото децата знаеха, че е наранил мен и братята
Спомням си, че всичките ми приятели мислеха, че съм готина, че съм племенница на Майкъл Джексън, но мислех, че чичо ми е по-готин, защото винаги имаше време за мен и винаги имаше добро сърце
Той никога не е казвал "не" на нас, децата, имаме голямо семейство и винаги, когато Майкъл беше наоколо, той се смееше, гъделичкаше и играеше с нас [да, дори когато всички бяхме пораснали и по-големи].
Хората "рисуват" портрета на семейството ни като далечни, но всички бяхме близки. Имахме Ден на семейството, където избирахме нечий ден и къща, след което се събираме и се забавляваме. Спомням си седмия си рожден ден, чичо ми беше на турне, даде на майка ми ключовете за ранчото Neverland и ние подготвихме партито ми там, а всичките ми братовчеди имаха партита за рожден ден в N Това беше традиция!
Друг спомен за мен е чичо ми да ме нарича Applehead, нарече всички в нашето семейство Applehead, дори братовчедите ми Prince, Paris и Blacket. Това беше термин на обич от негова страна.
Ще ми липсва толкова много и винаги ще имам спомените за щастливи моменти, но в сърцето си чувам смеха на чичо ми, гласа му, и все още помня прегръдките и целувките му, и чичо ми никога няма да си тръгне. Той е винаги с мен! Обичам те! Стефана. ''



Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен