"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Истинският Майкъл Джексън

 ... със собствените му думи и с думите на тези, които го познаваха

Бог, вяра, духовност, съзнание, единство


 

„Моля се, когато видя нещо, което е напълно великолепно. Как да не видиш това и да си кажеш „Уау, какъв добър Бог“.“

Майкъл Джексън в MJ Tapes

 

"Бог винаги е бил в сърцето ми и е част от живота ми и живота на семейството ми. Чрез Него черпим силата си."

Майкъл Джексън

 

„Не се смятам за религиозен, за да бъда част от догмата по-специално. Смятам се за духовен. Мисля, че има една област на знанието, в която изпитваме своята универсалност. Чета всякаква религиозна литература, защото вярвам, че истината е във всички тях.”
Майкъл Джексън

 

„Наистина не обичам да говоря за религия или политика, наистина не. Защото хората са твърде бързи да слушат. Просто е огромна отговорност да имаш такава сила. Каквото и да кажеш, децата, които купуват музиката ти, ще повярват. "

Майкъл Джексън

 

„Избягвам да използвам термина „религия“, защото много хора казват „моята религия“ това и „моята религия“ онова. Защо трябва да е „моята“ религия?

Просто вярвам на това, което пише в Библията по отношение на това коя религия е включена. Аз просто вярвам.... Вярвам в това и заставам на колене всяка вечер и благодаря на Бог и Го моля да води пътя."

Майкъл Джексън в интервю за Ebony Magazine от 1979 г

 

„Семейството на Майкъл беше прочуто религиозно – те бяха Свидетели на Йехова и Майкъл от време на време се маскираше, за да се присъедини към събратята си по вяра, докато ходеха от къща на къща, приканвайки хората да мислят за Бог. загрижеността не е за религията, а за духовността. Това му дава сила, но мисля, че радостта, която изпитва от живота, е тази, която непрекъснато подновява жизнеността му - това и втори фактор, който ще опиша след малко."

Ури Гелер , магьосник
 

„Майка ми знаеше, че полиомиелитът й не е проклятие, а изпитание, което Бог й даде, за да победи, и тя вдъхна в мен любов към Него, която винаги ще имам. Тя ме научи, че талантът ми да пея и танцувам е също толкова Божий работи като красив залез или буря, оставила сняг на децата да играят.

Въпреки цялото време, което прекарвахме в репетиции и пътувания, мама намираше време да ме заведе в Залата на Царството на Свидетелите на Йехова, обикновено с Реби и Латоя.“

Майкъл Джексън

„Всеки ден отделям време, за да изучавам Библията, независимо къде се намирам. Ученията на Библията добавиха ново измерение към живота ми. Това някак си ме прави цялостен.“

Майкъл Джексън , интервю за списание "Черни звезди", 1976  г

„Да кажеш, че Бог не е навсякъде, е като риба да каже, че водата не е около него.

 
Майкъл Джексън
 
 
"Качихме на колене и се молехме заедно всяка сутрин преди всеки ден от неговия процес. MJ и всички изпълнители провеждаха молитвен кръг преди всеки концерт."
 

Карън Фей

 

 

Равин Шмулей Ботич : Мислите ли, че омразата към гордостта все още е реликва от вашето религиозно възпитание?

Майкъл Джексън : Нарани ме много и ми помогна много.

RSB : Как те нарани?

MJ: п... (дълго мълчание) Когато направих определени неща в миналото, които не осъзнавах, че са против религията и бях упрекнат за това, това почти ме унищожи. Някои неща, които правех като артист в музиката си, не осъзнавах, че преминавам границата с тях и когато ме накараха, това наистина ме нарани. Почти ме унищожи. Майка ми го видя.

RSB :Тяхното неодобрение, тяхното отхвърляне?

MJ :Когато направих Moonwalk за първи път, Motown 25, те ми казаха, че танцувам бурлеска и беше мръсно и ходех месеци наред и те казаха: „Никога не можеш да танцуваш така повече“. Казах, че 90,9 процента от танците са движение на кръста. Те казаха: "Ние не искаме да го правиш." Така че дълго време се опитвах да танцувам, без да движа тази част от тялото си. Тогава, когато направих Трилър с всички духове като призраци, те казаха, че е демонично и част от окултизма и че брат Джаксън не може да го направи. Обадих се на адвоката си и плачех и казах: „Унищожи видеото, унищожи го“. И тъй като той тръгна против моите желания, хората днес имат "Трилър". Накараха ме да се чувствам толкова зле от това, че наредих на хората да го унищожат.

RSB : И така, видяхте две страни на религията, любящата страна, която ви учи да не харесвате гордостта и смирението, но също така сте видели това, което бихте описали като подлост и осъждане.

MJ : Защото те могат да дискриминират понякога по грешен начин. Не мисля, че Бог го е имал предвид по този начин. Подобно на Хелоуин, пропуснах Хелоуин от години и сега го правя. Сладко е да ходиш от врата на врата и хората ти дават бонбони. Имаме нужда от повече от това в света. Той обединява света.

„Същността на Хелоуин е децата да станат свидетели на добротата на непознати. Това обединява света." 

Майкъл Джексън

„От самото начало винаги е било затруднение за мен, рожденият ден на Майкъл. Още от първия ден, когато се срещнахме, непознат за мен, се сблъсках с избраната от него религия, Свидетеля на Йехова. Когато Майкъл пристигна за фотосесията си за THRILLER , двама мъже го придружиха безупречно облечени в костюми, които седнаха отстрани на някакъв мек дивани и следеше всяко негово движение.

Тъй като това беше първият път, когато работих с него, не ми се стори уместно да питам кои биха могли да бъдат те. Мислех си, че ако искаше да знаем, щеше да ни каже. Просто усещах присъствието им през целия ден. Те си тръгнаха с него толкова мистериозно, както бяха влезли с него. Тогава наистина не се замислих повече, защото нямах представа за приключението, което ми предстои.

Следващата снимка, отново там… мистериозен джентълмен , седнал на заден план.

Когато нашите работни отношения и приятелство започнаха да се разрастват, попитах аз. Той ми обясни, че е Свидетел на Йехова. Той беше много активен с църквата и тези господа бяха наблюдатели. Бяха над него. Той също така обясни, че е ходил да изучава Библията и е прекарвал време да обикаля от врата до врата, преподавайки думата всяка седмица. Трябваше да направя пауза за минута и да помисля за това...

THRILLER беше пуснат, когато той ми обясняваше това. „Искаш да ми кажеш, че звъниш на нечия врата, той идва да отговори, а там стои Майкъл Джексън??????

Той ми даде един от своите възвишени коремни смях… и каза „да“. Освен това той обясни, че го прави прикрито.

"О, не, не го правиш."

Все още се кикотейки, той спря и стана забавно сериозен. "Да, разбира се. След като ме пуснат вътре, те обикновено започват да ме гледат смешно, така че накрая признавам кой съм."

„Уау, иска ми се да мога да бъда муха на стената и да гледам това. Все още не мога да повярвам, че правиш това.” Казах.

„Това е голяма част от това да си Свидетел на Йехова. Ние също не празнуваме празници или рождени дни. Вярваме, че трябва да почитаме и празнуваме тези неща всеки ден, а не да имаме само един ден.”

Затова попитах „Няма рождени дни. Няма Коледа?"

„Не“, отвърна той.

“Не е ли трудно, когато светът около теб украсява и пее коледни песни?”.

„Да, Търкъл… винаги е тъжно, особено когато бях дете, защото изглеждаше толкова забавно. Но е наред; имаме неща като FAMILY DAY , където всички се събираме. Има стотици такива на Джаксън и всички се опитваме да бъдем там.”

Можех искрено да видя тъгата в очите му и усещането за чувството му на загуба, че не празнува Коледа с другите деца… така че смених темата.

Един 29 август свършихме работа. Всички му честитиха рожден ден и му дадоха малки подаръци. Той се усмихна и любезно ги прие. След като бяхме в уединението на ремаркето, той остави подаръците на седалката и ги погледна надолу.

„Иска ми се хората да не правят това. Моля те, обещай ми, Търкъл, НИКОГА не ми казвай Честит рожден ден.

Бях разкъсан. За пореден път видях колко тъжен и противоречив е той отвътре за това, но той остана верен на вярванията си. И на мен ми беше толкова трудно. Исках да му давам подарък и голяма прегръдка за рожден ден всеки път, когато 29 август се търкаля, и да се присъединя към другите, които празнуваха рождения му ден около него. Исках също да се съобразя с молбата му дори да не КАЖЕМ честит рожден ден.

Снимахме SMOOTH CRIMINAL . Вече бях свикнал с мониторите. Снимките продължиха по-дълго от планираното, както обикновено. Подготвяхме се за много голяма сцена. Майкъл беше заобиколен от извънземния батальон в дере, построено на етап 14.

Специалният екип по оръжия и боеприпаси беше информирал Майкъл как да държи картечницата и да стреля с нея. Това беше последната сцена за вечерта. Майкъл се забавляваше с това, като малко момче, което играеше на армия. Той зае твърда позиция и стреля, докато камерите се въртяха.

Това беше краят на тази вечер и получихме време за разговори за следващата сутрин.

Майкъл пристигна малко със закъснение на следващия ден. Чаках го в ремаркето му. Той влезе толкова объркан. Не разбрах, толкова се забавлявахме предната вечер. Той мълчеше, докато седеше на стола за гримиране. Трябваше да го попитам, моля, кажи ми. Моля, кажете ми какво не е наред.

Очите му се напълниха със сълзи. „Мама се обади снощи. Църквата й се обади и й каза, че вчера държах и стрелях с пистолет. Наредиха ми да взема решение. Трябва да напусна църквата или да напусна развлекателната индустрия." Той плачеше, докато изричаше тези думи.

Бях доста отчаяна. — Какво те посъветва майка ти да направиш?

„Тя се чувстваше ужасно. Тя ми каза, че зависи от мен. Тя каза, че ще застане до мен с каквото реша.

„Виждам, днес си тук“.

"да"

„Майка подкрепя моя избор“.

Отне известно време на Майкъл да се приспособи към избора си. Той продължи да се чувства неудобно за рождения си ден, но присъства на фенски събития в негова чест и наистина им се наслади.

Когато бях около него по време на Коледа, той се криеше в собствения си килер, за да опакова тайно подаръци. Все още изпитваше нотка на вина. Знаех, че му е трудно, но знам, че обичаше всички декорации, които НИКОГА не се спускаха. Можеше свободно да подарява на децата си рождените дни, които никога не е имал. Знаех, че дълбоко в себе си ученията на Свидетелите на Йехова продължават да заемат свещено място в него. Ето защо бях завинаги разкъсван от това, че не казах „Честит рожден ден“. Той никога не ме освободи от обещанието ми да не му го казвам.

Карън Фей, гримьор и приятел  източник: karenfayeblog.com/ )

 

 

Писмо относно напускането на MJ от Свидетелите на Йехова:

 

 

 

„Той ме научи за Вселената, как тя непрекъснато се разширява. Предполагам, че беше философски, когато става дума за такова мислене. Той вярваше във висша сила, вярваше в Йехова или в какъвто Бог е твоята религия. Но той не го направи вярваш в много от религиозните неща, като казваш, че не можеш да правиш това и не можеш да правиш това или нещо подобно. Но той уважаваше всички религии, без значение какъв е твоят Бог. Но той смяташе, че има повече там, защото Вселената непрекъснато се разширява. Всяка една от тези звезди е два пъти по-голяма от нашето слънце. И той казва, че не можем да бъдем единствената планета там. Той говореше колко красив е светът и кой би могъл направи нещо толкова красиво. Така той говореше много за Бог." 

Принц Майкъл Джексън през 2012 г

 

„Странно е, че Бог няма нищо против да се изразява във всички религии по света, докато хората все още се придържат към идеята, че техният път е единственият правилен път. Каквото и да се опитате да кажете за Бог, някой ще се обиди, дори ако кажете, че любовта на всеки към Бога е подходяща за него.

За мен формата, която Бог приема, не е най-важното нещо. Най-важното е същността. Моите песни и танци са очертания, които Той може да влезе и да изпълни. Държа формата. Тя влага сладостта.

Погледнах нагоре към нощното небе и видях звездите толкова близо, сякаш баба ми ги беше направила за мен.
„Колко богат, колко пищен“, помислих си аз. В този момент видях Бог в Неговото творение. Можех също така лесно да Я видя в красотата на дъгата, изяществото на елен, прескачащ през поляна, истината на бащината целувка. Но за мен най-сладкият контакт с Бог няма форма.
Затварям очи, гледам навътре и влизам в дълбока мека тишина.
Прегръща ме безкрайността на Божието творение. Ние сме едно." 
"

 

Майкъл Джексън в книгата си Dancing The Dream

 

 

Небето е тук

Ти и аз никога не сме били разделени
Това е просто илюзия
, създадена от магическата леща на
възприятието

Има само една Цялост
Само един Ум
Ние сме като вълнички
в необятния океан на съзнанието

Елате, нека танцуваме
Танца на Сътворението
Нека празнуваме
Радостта от Живота

Птиците, пчелите
Безкрайните галактики
Реки, планини,
облаци и долини
са пулсиращ модел
Живея, дишаща
Жива с космическа енергия

Пълна с живот, с радост
Тази моя вселена
Не се страхувай

Да знаете кой сте
Вие сте много повече
, отколкото някога сте си представяли

Ти си Слънцето
Ти си Луната
Ти си дивото цвете в цъфтеж
Ти си Жизненият пулс
, който пулсира, танцува
От прашинка
До най-далечната звезда

И ти и аз
никога не бяхме разделени
Това е просто илюзия
, създадена от магическата леща на
възприятието

Нека празнуваме
Радостта от живота
Нека танцуваме
Танца на Сътворението

Извивайки се обратно в себе си
Ние създаваме
Отново и отново
Безкрайни цикли идват и си отиват
Ние се радваме
на безкрайността на Времето

Никога нямаше време
, когато аз не бях
или ти не беше
Никога няма да има време
, когато ще престанем да бъдем

Безкрайни — неограничени
в океана на съзнанието
Ние сме като вълнички
в морето на блаженството

Ти и аз никога не сме били разделени
Това е просто илюзия
, създадена от магическата леща на
възприятието

Небето е тук
Точно сега е моментът
на Вечността
Не се заблуждавайте
Върнете си блаженството

Веднъж бяхте изгубени,
но сега сте у дома
В нелокална вселена
Няма къде да отидете От тук до тук
е безграничният
океан на съзнанието
Ние сме като вълнички
в морето на блаженството

Елате, нека танцуваме
Танца на Сътворението
Нека празнуваме
Радостта от Живота

И ти и аз никога не сме били разделени
Това е просто илюзия
, създадена от магическата леща на
възприятието

Небето е тук
Точно сега, този момент от Вечността
Не се заблуждавайте
Върнете си блаженството

 

Майкъл Джексън в книгата си "Dancing The Dream"

 
 
 
 
„Майкъл е много специален човек. Той идваше за урока си и сядаше, ние ще се помолим, след това четем Библията и след това имахме друга молитва и започвахме да работим. Това е начинът, по който той обичаше да започва деня си. Може ли представяте си голям изпълнител като Майкъл Джакс , който се обръща в урок и обсъжда колко прекрасен е Бог за него и колко много го обича?"
 
„Знаеш ли, имаше един момент. Свирех на пиано, а той стоеше до мен. Изведнъж протегна ръце, гледайки нагоре. Стори ми се, че това беше много важно за него. Ето защо Излязох от стаята и изгасих светлината. След половин час се върнах в стаята. Той шепнеше: „Благодаря ти за таланта ми. Благодаря ти за всичко, което имам. Благодаря ти за всички хора, които ме обичат Кажете ми какво трябва да направя и ще го направя.” Струваше ми се, че това беше моментът на общуването му с Бога”.
 
Сет Ригс , учител по вокал, който работеше с Майкъл по два часа на ден, 5 или 6 дни в седмицата, докато Майкъл записваше Трилър, а също и в следващите проекти, коментира героя на Майкъл в статия от списание Time
 
 
 

"Благодаря на Бог всеки ден, наистина го правя. Защото той не трябваше да ме избира. Той е причината за всичко." 

Майкъл Джексън

 

„Съзнанието се изразява чрез творението. Този свят, в който живеем, е танцът на създателя. Танцьорите идват и си отиват с мигване на окото, но танцът продължава да живее. В много случаи, когато танцувам, съм се чувствал докоснат от нещо свещено. В тези моменти усетих как духът ми се издига и ставам едно с всичко, което съществува.


Превръщам се в звездите и луната. Ставам любовник и любим. Ставам победител и победен. Ставам господар и роб. Ставам певецът и песента. Аз ставам знаещият и познатият. Продължавам да танцувам, тогава това е вечният танц или творението. Създателят и творението се сливат в една цялост на радостта. Продължавам да танцувам...и танцувам...и танцувам. Докато има само... танцът.”
 
Майкъл Джексън в книгата си "Dancing The Dream" и в брошура към албума "Dangerous".
 
 

„Възхищавах се на способността на Майкъл Джексън да бъде изцяло „в момента“, независимо дали беше с феновете си, раздавайки автографи или танцувайки. Това беше едно от първите неща, които забелязах у него... фокусът му върху „сега““.

„Майкъл беше свързан и осъзнаваше своя канал към универсалната енергия.“
Карън Фей , гримьорката на Майкъл и приятелка чрез Twitter
 
 
 
„Има причина Бог да направи залеза червен, лилав или зелен. Красиво е за гледане, това е минута на радост... Като когато съм на 40 000 фута във въздуха в джъмбо джет през нощта и е зазоряване. Всички на самолетът спи и ето ме в пилотската кабина с пилотите...просто невероятно е да видя изгрев и да съм там с него. Пилотите ми казват: „Иска ми се да нямаше такова нещо като да слизам и да се -зареди с гориво. Иска ми се да мога да остана тук завинаги"...И напълно разбирам какво означават..."

Майкъл Джексън
 
 
"Смисълът на живота се съдържа във всеки един израз на живота. Той присъства в безкрайността от форми и явления, които съществуват в цялото творение."
 
Майкъл Джексън
 
 
„Когато целият живот се разглежда като божествен, на всеки растат крила.
 
Майкъл Джексън
 
 
 
 

 

„Неделите бяха свещени поради две други причини, докато растех. Те бяха както денят, в който ходих на църква, така и денят, в който прекарах най-тежките си репетиции. Това може да изглежда против идеята за „почивка в събота“, но беше най-свещеният начин, по който можех да прекарвам времето си: развивам талантите, които Бог ми е дал. Най-добрият начин, който мога да си представя да изразя благодарността си, е да се възползвам максимално от дара, който Бог ми даде.

Църквата беше удоволствие сама по себе си. Това отново беше шанс за мен да бъда „нормален“. Църковните старейшини се отнасяха към мен така, както се отнасяха към всички останали. И те никога не се дразнеха в дните, когато задната част на църквата се изпълваше с репортери, които бяха разбрали къде се намирам. Те се опитаха да ги приветстват. В крайна сметка дори репортерите са Божии деца.

Когато бях млад, цялото ми семейство посещаваше заедно църква в Индиана. Когато пораснахме, това стана трудно и моята забележителна и наистина свята майка понякога се озоваваше там сама. Когато обстоятелствата станаха все по-сложни за мен да присъствам, бях утешена от вярата, че Бог съществува в сърцето ми, в музиката и в красотата, не само в сграда. Но все още ми липсва чувството за общност, което чувствах там - липсват ми приятелите и хората, които се отнасяха с мен, сякаш съм просто един от тях. Просто човешки. Споделяне на един ден с Бог.
 
Имало е моменти в живота ми, когато и аз, като всички, е трябвало да се чудя за съществуването на Бог. Когато Принс се усмихва, когато Парис се кикоти, нямам съмнения. Децата са Божи дар за нас. Не — те са повече от това — те са самата форма на Божията енергия, творчество и любов. Той трябва да бъде намерен в тяхната невинност, опитен в тяхната игривост.

Най-ценните ми дни като дете бяха онези недели, когато можех да бъда свободен. Това е, което съботата винаги е била за мен. Ден на свободата. Сега намирам тази свобода и магия всеки ден в ролята си на баща. Удивителното е, че всички ние имаме способността да превърнем всеки ден в ценния ден, който е съботата. И правим това, като се посвещаваме отново на чудесата на детството. Правим това, като предаваме цялото си сърце и ум на малките хора, които наричаме син и дъщеря. Времето, което прекарваме с тях, е съботата. Мястото, където го прекарваме, се нарича Рай."

Майкъл Джексън в своето отражение "Моето детство, моята събота, моята свобода"

 

„По време на храненията, които имах с него, той се молеше мълчаливо. Когато се молеше на глас, винаги беше на Бог, но това не означава, че не е използвал други имена. Ще говорим за Бог и благодат и много смирение. Един ден с MJ работихме върху нова музика и по време на почивката започнахме да говорим за името Майкъл. Той каза: „Хей, Биърдън! Знаеш ли какво означава името ни?" Не знаех. Той каза, че означава "най-много като Бог". И тогава ми каза: "Не можем да бъдем големи в това. Трябва да бъдем смирени или Бог може да отнеме дарбите ни. Обещай ми, че ще бъдеш смирен!"

Майкъл Биърдън , музикален директор, говори за Майкъл Джексън в Ebony
 
 
 
„Той ме научи за Вселената, как тя непрекъснато се разширява. Предполагам, че беше философски, когато става дума за такова мислене. Той вярваше във висша сила, вярваше в Йехова или в какъвто Бог е твоята религия. Но той не го направи вярваш в много от религиозните неща, като казваш, че не можеш да правиш това и не можеш да правиш това или нещо подобно. Но той уважаваше всички религии, без значение какъв е твоят Бог. Но той смяташе, че има повече там, защото Вселената непрекъснато се разширява. Всяка една от тези звезди е два пъти по-голяма от нашето слънце. И той казва, че не можем да бъдем единствената планета там. Той говореше колко красив е светът и кой би могъл направи нещо толкова красиво. Така той говореше много за Бог."
 
Синът на Майкъл, принц Майкъл Джексън-младши (интервю от 2012 г.)
 
 
"He taught me about the universe, how it's ever expanding. He was philosophical I guess when it comes to thinking like that. He believed in a higher power, he believed in Jehova, or whatever God your religion is. But he didn't believe in a lot of the religious stuff, saying that you can't do this and you can't do that or something like that. But he respected all religions, no matter what your God was. But he thought that there was more out there, because the universe is ever expanding. Each one of those stars is twice as big as our sun. And he says that we can't be the only planet out there. He used to talk about how beautiful the world is and who could have made something so beautiful. Thats how he used to talk about God a lot."
~ Prince Michael Jackson Jr.  (2012 interview)

Посланието на Михаил до неговия духовен съветник преп. Джун Гатлин (9 май 2008 г.):

 
 
Ето видеото, където rev. Джун Гатлин говори за това: youtu.be/tzDcY9lSfBY
 
 
 
 
„Много се моля. Виждам прекрасен залез и казвам „Боже, това е прекрасно… Благодаря“, или бебешка усмивка, или крила на пеперуда или нещо подобно.“
 
Майкъл Джексън в интервю за Ebony/Jet TV

 

 

 

„Майкъл запази своята почтеност, християнско отношение, чувство за смирение и доброта, дори когато беше разкъсан от вълците. сърце."

 
Деби Кунеш
 

„Бог беше неговият водач. Той беше християнин и вярваше в Христос. Животът му премина през толкова много, че вярата беше това, което го възстанови и запази. Михаил беше много духовен и имаше огромна вяра. Той изучаваше всички религии и беше отворен за много различни практики, но в крайна сметка той беше християнин и вярваше в Христос напълно."

„При второто ми пътуване до Невърленд Майкъл Джексън беше домакин на частен обяд. Той ни помоли всички да се свържем, като се хванем за ръце. Той каза молитва, надничащите слънчеви лъчи се изстрелваха през обстановката на къщата в негова чест, енергията му беше духовна магнетичен, капсулиращ всеки от нас със своята енгиматична аура, оставяйки всички нас в сълзи.Той беше невероятна светлина.

„ТОВА Е ЗАПИСАНО ЗА МЕН В КНИГИТЕ. ДОКАЗАХ МОЯТА ЧАСТ. СЕГА БОГ ЩЕ БЪДЕ ИМ СЪДИЯ”, каза Майкъл Джексън за злосторниците, които го излъгаха, изневериха и предадоха.

ВЯРВАМ , че БОГ БЕШЕ НЕГОВ РЪКОВОДИТЕЛ, ТАКА ТОЙ ЖИВЕЕ И СЕ СПРАВЯ В ТОЗИ ЖЕСТОК СВЯТ."

Теймур Мармарчи, който работи по хуманитарни проекти за Майкъл Джексън 

 

 

 

TOPlist
 
 
"Смисълът на живота се съдържа във всеки един израз на живота. Той присъства в безкрайността от форми и явления, които съществуват в цялото творение."
 
Майкъл Джексън
 
 

 

„Не мисля за себе си като за философ. Мисля, че имам цел, както всички останали на земята. Да намерим тази цел и да живеем, за да я изразим, означава да запалим искрата на божествеността в нас.”

Майкъл Джексън

Веднъж имало дете и то било свободно.
Дълбоко в себе си той усещал смеха
Веселостта и играта на радостта на природата.
Той не се притеснявал от мислите за отвъдното
. Красотата, любовта беше всичко, което виждаше
. Знаеше, че силата му е силата на Бог
. Той беше толкова сигурни, те го смятаха за странен
. Тази сила на невинност, на състрадание, на светлина
Заплашваше свещениците и създаваше страх
По безкрайни начини те се опитваха да разглобят
тази мистериозна сила, с която не можеха да се справят
. По безкрайни начини се опитваха да унищожат
Неговото просто доверие, безграничната му радост
Неговата непобедима броня беше щит от блаженство
Нищо не можеше да го докосне, нито отрова, нито съскане
Детето остана в състояние на благодат
Той не беше ограничен във времето или мястото
. В сънищата на Technicolor той се забавлява и играе,
докато играе ролята си, във Вечността той остава.

Част от стихотворението на Майкъл Джексън Вълшебно дете от книгата му Dancing the dream

 

 

„Времето разказва историята на историята. Всеки момент е някак си жив спомен за това, което е и което е било. Заедно се свързваме с любовта. Всеки от нас споделя себе си със света. Във всеки дъх, във всяка песен е история. Нашата история."

Майкъл Джексън , аудио от уебсайта HIStory от 90-те  twitter.com/MichaelMagic8/status/1188934361690857478?s=20

 

Преподобни Джун Гатлин за Майкъл Джексън и духовността:

 

Влиянието на Майкъл:

 
Майкъл Джексън „служеше като вид духовен авторитет, който можеше да помогне на хората да се чувстват сигурни в приемането на своята култура, каквато и да е тя“.
 – Джеф Кунс
 
 
 

„Той беше човек със сила, с положителна сила, която обединява хората. Той доведе хора от всички слоеве на живота, всички националности, приятели и врагове. Той лекуваше духом, защото лекуваше много хора с музиката си и с духа си. В негово присъствие, когато посещаваше болници, децата щяха да бъдат изцелени по чудо.”

Джонатан Мофет, барабанистът на Майкъл

 
„Според мен той трябва да е бил най-добрият християнин на този век, или поне един от тях. Независимо дали Исус е бил истински, MJ се доближи толкова близо (до него), колкото може всеки човек, аймо.“
 
- Msmartelpiano чрез You Tube
 
 
„Току-що напуснах китайски форум на Майкъл Джексън, където някои членове изразяват интерес да познаят Исус, защото искат да видят Майкъл Джексън отново в задгробния живот. Има хора, които искат да купят Библията и ходят на църква за първи път заради Майкъл Джексън. Повечето китайски форуми, на които съм бил, са донякъде враждебни към християните и християнството. Но сега виждам, че навсякъде във форума на MJ хората говорят за Бог и небето. Ако сте запознати с китайската култура, ще знаете, че " Бог" (шанг ди) и "небето" (тиан танг) не са често срещани речници сред китайците. Но сега е навсякъде."
 
Xing, фен


Read more: http://m.truemichaeljackson.webnode.cz/thoughts-and-ideas/on-god-faith-spirituality/?fbclid=IwAR18HA6n2XdO9DtXgR-ensXC7uHG91a0ZQg3RAvxJwsoxuFDn6--Ne2Z8VY


Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен