"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Мариела Бело

 


Почти всички снимки, направени на видеозаписа, са резултат от усилията ми да се озова на точното място в точното време.

Единственият път, когато наистина му дадох инструкции, беше по време на фотосесии.
Онзи път, когато пристигнах на снимачната площадка, всичко вече беше нагласено и му казаха, че ще трябва да счупи китара. Очевидно ми се стори много вълнуващо! Знаете ли, Майкъл не беше китарист и когато го видях да вземе китара и да свири, направих снимки и си помислих: - Уау, това е наистина добре! Просто търсех добри позиции и подходящи моменти. Има една, в която е с широка усмивка и е щастлива: наистина е супер!
Тогава, когато той счупи китарата, бях на около два метра от него, така че направих серия от снимки, на които той вдига китарата над главата си и се удря в пода. Има и сериал, в който китарата е пред него.
Възнамерявам един от тези дни да създам монтаж на тези изображения и да ги публикувам.
Когато въпросната китара беше счупена, малко парче от нея удари краката ми. И оттогава го държа в кутия. Това, което искам да направя, е да създам малък калъф с това малко парче китара и да го покажа на феновете един ден. Стивън Пол Уитсит
MJ Опасно

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен