"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Нунция Масари

 



Никога не съм чувал .... много сладък глас.😍
Майкъл Сътън - Композитор на "Пепеляшка Остани малко"
- Един от големите продуценти по това време беше Хал Дейвис и той написа много от хитовете на Jackson 5. Както и да е, Хал работеше в студиото с Майкъл върху четвъртия му самостоятелен албум „Forever, Michael“ и аз му изсвирах няколко песни .. Междувременно Сузан дьо Пас и Бери Горди бяха много впечатлени от уменията ми като композитор, така че ме свързаха с композитора Мак Дейвид (написа оригиналния текст на „Пепеляшка“ на Дисни) Motown дивизия. Затова Сузан ми каза: „Бих искала да те запозная с Мак и да видя дали може да се намери нещо за Майкъл Джексън. „Казах „Разбира се!“
След представянето се заловихме за работа. Седейки пред пианото, в моята къща, излезе известна мелодия. Спомням си, че Мак каза: „Обичам тази мелодия“. Той се наведе над билярдната ми маса и започна да пише. Той ме попита: „Знаеш, че написах оригиналния текст за Дисни, нали? „Казах „Да, знам“. „И така, какво ще кажеш за“ Пепеляшка да остане за малко? '?' и казах "харесва ми". Когато работата беше свършена, Хал беше развълнуван, Майкъл го хареса... останалото е история. Зададохме времето на сесията в студиото и се наслаждавахме на записа.Майкъл беше на 16 години. Той имаше асистент на продукцията на име Сузи Икеда, която винаги беше с него в студиото, за да се увери, че продуцентите се отнасят правилно с него. Точно по това време идеите на Майкъл започват да оказват известно влияние. Е, спомням си по време на „Пепеляшка Остани за малко“, той имаше някои идеи, които искаше да опита, но Хал не ги хареса.
Беше смешно, защото всеки път, когато Хал обърна гръб, Майкъл му правеше гримаси! Гледах го да прави всички тези смешни физиономии и умирах от смях Майкъл имаше идея за края на песента. Всъщност тя измисли много различни идеи и Хал продължаваше да казва: „Не, не. Не харесвам." Тогава Майкъл правеше едно от лицата си и Сузи казваше: „Хайде, Хал, нека опита“. Хал беше много упорит в своите музикални решения. Той имаше дълъг списък с хитове, така че знаеше за какво говори, когато ставаше дума за музика, но ми беше ясно, че когато всички бяхме в студиото, дори идеите на Майкъл бяха много добри и биха били добре за песента, аз просто си мисля, че не са. Разбери в този момент.
Чувах за какво говори, когато описваше какво иска да направи. В един момент казах: „Защо не опитаме?“
Към края на песента – и това никой не знаеше досега – в бек вокалите на „Cinderella Stay Awhile“ „Майкъл искаше да направи контра мелодия.
Когато хорът пее: „Пепеляшка, искам да бъда твой човек!“, на заден план Майкъл казва: „Ти си този, който сбъдва мечтите ми!“. Просто искам да прекарам живота си с теб! '. Много е деликатно, но ако слушате внимателно, докато хорът пее във финалната част, ще чуете какво казва Майкъл и това беше негова идея.
Превод: MJGW ФОРУМ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен