"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Истории за флиртуващата страна на Майкъл

 Аз съм просто Майкъл Джексън
публикувано от MJ_4life
Ола Рей: „Срещнах Джейн Фонда в студиото, докато си правех грима и тя ме помоли да взема [Майкъл] бележка и да го целуна и прегърна. Когато казах на Майкъл за целувката, той каза: „Е…!?“

Франк Кашио за Карън Фей: „Нарекох я с прякора, който Майкъл й даде – Търкъл. Майкъл обичаше Търкъл и се забърква с нея през цялото време. Ако тя носеше яке с цип, той щеше да се опита да го разкопчае. Ако носеше пола, той щеше да я вдигне.


За Майкъл да целува фен през 1981 г.:Как Майкъл Джексън, секси вокалист на Джексън, изненада фенка, която проби редица охранители във форума в Ел Ей, за да му направи подарък, докато той беше на сцената и пееше любовна песен. Въпреки че Майкъл очевидно се чудеше как тя е успяла да надхитри охранителите, той прие подаръка, след което я придърпа в прегръдките си и я целуна нежно.


В Лондон през 1984 г.: По време на интервала Майкъл е отведен в гостоприемната стая зад кулисите, където му сервират безалкохолни напитки от барманка.
„Той ме попита как се казва“, казва Ник, „и когато тя каза „Caroline“, той й изпя „Sweet Caroline“! Не мисля, че тя ще забрави това набързо.

Джърмейн говори за флиртуването на Майкъл с проститутки през 1984 г.:Яздехме заедно като братя по пътя към стадионите, но невинаги използвахме едно и също превозно средство в други случаи, защото старейшините на Свидетелите на Йехова заеха две места до Майкъл. Често имаше и Франк Дилео и фотографът Харисън Фънк. Нарастващият антураж означаваше, че не винаги е било възможно да пътувате заедно. Но следната история беше забавен спомен за Майкъл, за който Харисън – чието приятелство и по-малко беше доверено да се разхожда свободно с него в продължение на много години – помогна.
Микробусът им беше спрял на светофара в Канзас Сити, когато Майкъл забеляза три проститутки на ъгъла на улицата, като едната беше облечена в горещи панталони с пайети. Окото на Майкъл не можеше да не блуждае. — О, боже, нарани ме! каза той игриво – Джаксън говори за „О, уау, тя изглежда гореща“. Тогава, точно когато светлините щяха да се сменят, той вдигна ръката си в ръкавицата през прозореца и махна.
Три проститутки направиха двоен прием, чудейки се дали това е просто… може би… не може да бъде… Майкъл Джексън? Само за да се увери, че са сигурни, Майкъл отвори малко вратата на микробуса и, като погледна назад, когато микробусът започна да се отдалечава, той показа лицето си, засмя се и след това затръшна вратата здраво. Той се завъртя на мястото си, за да види три проститутки, които скачат нагоре-надолу от вълнение. Не знам какво направиха двамата Свидетели на Йехова от това взаимодействие, но то направи деня на Майкъл и даде ясно едно нещо: той не винаги щеше да бъде пискащо чист.




Майкъл и Татяна:Тази първа сутрин, по това време най-вече това, което правеха двамата (тя и MJ) се гледаха напред-назад и само се усмихваха и махаха един на друг през цялото време. Както тя казва, те просто продължават да повтарят тази мълчалива, неподписана и нерепетирана сцена отново и отново. Но Майкъл беше този, който разби леда и го изведе на друго ниво.
TY: Въпреки че той редовно ме гледаше, бях в страхопочитание, когато го хванах да гледа задника ми. Той просто се приближи до мен и отблизо изучаваше смело дупето ми. След това отдели момент, за да погледне настрани за секунда, след като направи това, и сякаш мислеше или сякаш беше някъде другаде. След това, след като направи тази малка пауза, той просто направо попита: „Ти беше ли балерина?“
TY: „Да“.
MJ: Носехте остри обувки и танцувахте на пръсти?
TY: „Да, направих“.
MJ: "Уау!"
Майкъл започна да ми задава въпроси за живота ми. Няколко пъти той беше малко флиртуващ, като когато ми каза, че съм имала невероятна разходка. Казах: „Е, това е просто разходка“. Той ме погледна и се усмихна. "Не, имаш много секси разходка."
При четвъртия ни дубл петата на багажника ми беше заклещена в тапицерията на колата и Майкъл сложи ръка на крака ми, за да ми помогне да го извадя. Вдигна ми ума, че той всъщност беше докоснал крака ми, който отдръпнах и започнах да се хвърлям от колата, падайки по дупето ми и силно! Майкъл започна да се смее истерично, когато Джо Питка изкрещя: „Ставай, продължавай, продължавай и не спирай“. Докато го направих, Майкъл слезе от колата и започна да ми бърше задника.
Падането предизвика бягане в чорапите ми и стилистът искаше да се сменя. Започнах да излизам от снимачната площадка и Майкъл попита: „Къде отиваш?“ Обясних, че иска да си сменя чорапите. Той не одобри, като каза. „Не, харесва ми. Мисля, че бягането е чисто. Това е секси.”
По време на кратка почивка от сцената, Майкъл посочи две птици високо над нас, кацнали на перваза - те правеха любов. Той каза: „Вижте“, докато сочеше нагоре. Станах неудобно и срамежливо и погледнах настрани, изчервявайки се. Майкъл стоеше и ме гледаше с тази сладка усмивка на лицето си, която беше някак палава.

Бевърли Джонсън:На 8 юли Motown организира голямо парти за Даяна Рос в Калифорния, за да приветства нейното турне там, което започна на 4 юли. Въпреки че партито беше за Даяна, Майкъл Джексън в крайна сметка беше тема на вечерта, когато той се появи със своята дата за вечерта, супермодела Бевърли Джонсън (която се появява във видеото на Джаксън за Liberian Girl). LA Times направи преглед на партито – един цитат казваше: „Майкъл никога не пусна ръката на Бевърли цяла нощ. Може ли това да е истинска любов?"

Реби Джаксън за Майкъл: „Ако Майкъл беше женен, слуховете за гейове биха спрели незабавно. Но пресата не го вижда с много жени, без да отчита факта, че е работохолик. Освен това, с очите, тена си и факта, че носи грим пред камерата и на сцената, той изглежда пред пресата като някак женствен.
Но само да съм около него и да чувам малките неща, които казва за жените, ми казват, че определено не е хомосексуалист.

Иман: „Трябваше да изиграем сцената с целувка в Remember The Time три пъти и ако Майкъл имаше нещо общо с това, пак щяхме да я снимаме“, каза тя, крещяйки от смях.
„Той наистина влезе в това. Казах му: „Знаеш, че ми плащаш да направя това! Знаеш, че съм сгодена жена! Той смяташе, че това е много смешно.” „Той е срамежлив човек, но има страхотно чувство за хумор. Той се смесваше с всички на снимките и бях изумен колко лесно беше с него.”


Джо Мантеня за Майкъл и Мадона:Джо Мантеня, който работи по реклама с Мадона през 1992 г., си спомня, че Майкъл също е работил по реклама в студио наблизо. Той каза, че Мадона е влязла и Майкъл му казва нещо от рода на: „Знаеш, че Мадона може да бъде палава, лошо момиче. Понякога тя трябва да бъде напляскана.” Не беше осъзнал, че Мадона стои точно зад него.

С Лиза Мари през 1992 г.: Според Брет Ливингстън, когато Майкъл щял да си тръгне, той хвърлил проницателен поглед на Лиза и с конспиративен глас казал: „Ти и аз можехме да си навлечем много неприятности. Помисли за това, момиче."

Беки Барксдейл: Барксдейл си спомни концерт в град, който не помни, където получи неочаквана изненада от Човека в огледалото.
Това беше по време на мегахита на Джаксън Beat It, докато тя разкъсваше рифовете на Eddie Van Halen, известни по MTV. Концентриран върху песента, Барксдейл не обръщаше внимание на нищо друго.
„Излязох отпред с него и танцувахме наоколо и свирехме на китара, а той беше точно до мен“, каза тя, насърчавайки феновете да посетят нейния уебсайт, за да търсят снимки на двамата заедно. „Никога всъщност не сме имали никакъв контакт един с друг. Правим шоуто, вечер след вечер. Една вечер, струва ми се, бяхме в Буенес Айрес или Чили, не мога да си спомня коя… Бях със затворени очи и свиря на китара, изпълнявайки соло на китара. Изведнъж усещам нещо на дупето си.
Казах си: „О, Боже, някакъв луд фен някак си беше минал покрай охраната и беше на сцената. Но той просто се забавлява с мен. Обърнах се и видях, че е той, и челюстта ми падна. И барабанистът, мисля, че прескочи един ритъм, защото се смееше толкова силно“, каза Барксдейл, който победи стотици други китаристи в закрито прослушване, за да спечели правото да застане на сцената с Джаксън по време на турнето.

Стейси Макензи:Бях толкова благословен, че имах възможността да се срещна със самия КРАЛ. Никога няма да забравя този момент до края на живота си. Бях избран да присъствам на премиерата на The Fifth Element на филмовия фестивал в Кан като среща на Жан Пол Готие, на следващия ден г-н Готие ме информира, че сме поканени да присъстваме на премиерата на видеоклипа на Майкълс „Призраци“. Донесох фотоапарата си за еднократна употреба (да, хора, ЗА ОДНОДОЗНА УПОТРЕБА) и седнах на 2-ри ред център. Скоро имаше много хаос, хората скочиха от местата си, бягайки да се снимат с Майкъл, който беше гъмжащ от луда охрана. Охраната придружи г-н Джаксън до мястото му и едва не получих инфаркт, беше точно в центъра на първия ред зад мен!

След като се настани и светлините угаснаха, започнах да го потупвам по рамото, той се обръщаше и се усмихваше, след което говорейки с тихия си момчешки глас ми каза: „Здравей, хубавице, добре ли си прекарваш? ” Не можех да говоря, но снимах с фотоапарата си за еднократна употреба. През цялата нощ го потупах още няколко пъти и направих още доста снимки, всеки път, когато той се смееше, питайки дали „забавлявах се“. След премиерата той искаше да се снима с мен, докато тълпа от хора се втурна към него и той трябваше да си тръгне незабавно от съображения за сигурност. Последният път, когато видях г-н Джаксън, когато го отвеждаха до мен, последното нещо, което той ми каза беше: „Съжалявам, красиво момиче, надявам се, че все още се забавляваш“. Това беше денят, в който срещнах КРАЛЯ и продължавам да го ценя до този много тъжен ден.

Фокси Браун: Майкъл й се обади изневиделица и непрекъснато й казваше, че е красива, и продължаваше да я нарича Фокси. Тя каза, че не се чувства красива, докато той не каза това.

Пати Булай през 2001 г.: „Когато се срещнахме на сватбата на Ури Гелър, това беше първият път, когато Майкъл започна да ме дразни, че изглеждам като Даяна Рос. Той се обръщаше и ме гледаше по този палав начин и казваше (пеейки) „Няма ли планина достатъчно висока“. И аз бих казал "Майкъл!" Той просто се смееше, кикотеше и казваше: „Пати, изглеждаш точно като Даяна – трябва да има връщане назад! Тя трябва да е от семейството ти. Казах „Не мисля така! Изобщо не мисля така. (смее се)”


Приятел на Майкъл:По това време бях на около 20 и имахме още много да си говорим. Никога няма да забравя първото нещо, което ме попита, беше за леля ми. Той имаше нещо към леля ми J през 80-те. Тя беше десет години по-голяма от него и около 100 паунда по-тежка от него. Тя винаги е била доста голяма и извита, като по-голямата част от теглото й се е насочвала към долната част на тялото. Разтърси ме, че след толкова време той все още я проверяваше. Майка ми винаги ми беше казвала, че според нея Майкъл е някакъв изрод под прикритие. Опитваше се да бъде срамежливо момче в по-младите си дни, но често го хващаха да краде някои надниквания. Както тя казва, тя смята, че Майкъл е бил „задник“.
Разбрахме се по телефона. Той никога не пропусна да ми напомни каква „хубава жена“ бях израснала. Той също така никога не се поколеба да повдигне моите детски (и зряла възраст, хаха) влюбени в Джърмейн и Джаки. Майкъл, с когото разговарях, не беше „изрод“ и със сигурност не беше странен. Всъщност той беше много по-нормален от мен. Обаждахме се през следващите няколко години и си говорихме за това и онова. Той беше същият стар Майкъл за мен. Започнах да мисля да го накарам да ми плати сметката за телефона, защото той обичаше да говори… МНОГО.
Майкъл, за който хората четат и виждат по телевизията, не беше истинският Майкъл. Те го представят като някакъв странен, тих, асексуален, девствен отшелник, който не е. Майкъл Джоузеф Джаксън беше един от най-флиртуващите мъже, които съм срещал. Винаги ме хвърля, че хората го мислят за асексуален или дори гей. Майкъл обича жените. Месечен цикъл. Черни жени, големи жени, малки жени, бели жени, високи жени, ниски жени… всички жени. Никоя жена не може да бъде в безопасност около Краля на попа. Колкото и да беше срамежлив, той никога не се колебаеше да постави ръцете си на бедрата ми или да се взира в различни жени. Щеше да се смути да бъде хванат на връх на деколте или плячка. Винаги е било приятно да хванеш Майк да хвърля поглед към нечии активи. Виждал съм го с различни жени през годините и мога да бъда свидетел на това, че е много хетеро.
Щяхме да се съберем и да пийнем малко. Бъбрихме за всичко под слънцето и се смеехме на всичко. Никой не може да ме накара да се смея така, както Майкъл. Обичаше да се шегува за лошия си късмет с жените. Най-хубавият смях, който някога съм имал, беше да го слушам да хвърля от време на време по една ф-бомба или лицето му, когато го накарах да танцува с мен на In The Closet. Около него никога не е имало тих и скучен момент. Той ми позволи да му открадна целувки и игриво да го дърпам за дрехите. Бих му позволила да се промъкне целувка и нямаше да го разбия за това, че е опипал бедрото ми. Никога не бих пропуснал шансовете ми да получа известните прегръдки на MJ. Той има най-добрите прегръдки в света. Но връзката ни никога не е била нищо друго освен платонична с малко от добрия стар флирт на Джаксън.

При подписването на Invincible през 2001 г.:Възрастна жена се приближава до масата, за да подпише нейния компактдиск и MJ й казва „здравей“, а когато си тръгва, той казва „възрастна риба“.
(момиче, облечено с кроп топ и с пръстен за пъпа, се приближава до Майкъл, Майкъл прави жест и моли да я доближи, той изучава пъпа й)
MJ: Как става това? Боли ли?
След като Майкъл прегръща момичето, мъжът, облечен в сиво до Майкъл, казва: Виждам ли нещо да стърчи?
MJ: Ти гадни!

Майкъл посещава Гари Индиана през 2003 г.
Феновете следват лимузината и фенка с големи гърди се притиска към стъклото на лимузината, докато напуска
MJ: „Има малко ДОБРА риба!“
MJ:(поглеждайки назад към тълпата) „Там отзад има страхотна риба! Ооо! Този точно там!”
Карън Фей: (смее се) „О, вижте този точно там! Погледни я! Виж!"
MJ: „Вижте й циците! (смее се) Цицитите й вървят... (прави подскачащо движение)”
MJ: (гледа хората, които все още следват лимузината) „Кажи на полицията да бъде нежна с тези момичета, не бъди злобна – (посочва момичето) Харесва ми това правилно там."

С Магдалена:
Магдалена: Коя би била вашата идеална водеща дама и защо?
Майкъл: Актриса? [смее се] Ти и аз трябва да направим филм заедно. Нека го направим, бих искал...

С неизвестен фен:
Фен (отвън колата): Майкъл мога ли да получа прегръдка? Мога ли да прегърна Майкъл?
MJ:Пусни я, пусни я, пусни я, тя няма да ме нарани.
Фен (влиза в колата): Мога ли да те прегърна?
MJ: Разбира се. (ще я прегърна) Ще ти дам повече от една прегръдка.
Башир: Съжалявам?
MJ: (смее се и прегръща момичето)

Бодигардовете на MJ говорят за Майкъл
Гонзалезок: любопитен съм за това и ЗНАМ, че много хора също биха искали да знаят, така че ето, че Бил... видяхте ли MJ да флиртува много с момичета? беше ли естествен флирт или просто избягваше цялата причина за срамежливостта си?
Бодигард на MJ:Нямах намерение да отговарям на това, но ще ви дам малко. Да, MJ беше много очарователен, той флиртуваше от време на време. Понякога ме молеше да взема нечий номер или ме питаше смятам ли, че някой е сладък. Беше толкова смешно да гледам как пич флиртува. Казвам на жените, които срещам, че имам куче, ще чуя MJ да казва на жените, че има зоопарк! как да превъзхождаш някой, който има зоопарк?
Ленарт: Когато Майкъл те помоли да вземеш нечий номер, какво би казал на момичето? Че се обажда, защото тя е доста хаха? Бодигардът на MJ: Не мога да вляза в това... все още
Марин Хей, първо нека ти кажа благодаря за всичко, което правиш, благодаря ти за начина, по който показваш своята преданост и любовта си към нашия скъп Майкъл, има един въпрос, който много ме интересува и ако имаш време ще съм ти много благодарен вие да ми отговорите - така че можете ли да ми кажете какви жени харесваше Майк? Имам предвид как трябва да изглежда една жена... за да привлече вниманието на Майкъл? благодаря ви предварително и Бог да ви благослови.

Бодигардовете на MJ: добре за ПОСЛЕДЕН ПЪТ! макар че трябва да чакам книгата, ще кажа това; MJ се възхищаваше на начина, по който жените оформят косата си и начина, по който се обличат. Той коментира за различни жени, които просто се разхождат. Питаше ни какво мислим за определени жени, обичаше да говорим.
Въпрос:хей кога ще излезе книгата? Въпросът ми е някога Майкъл излизал ли е с момиче, много по-младо от него? и добре дошъл обратно!
MJs Bodyguards. Все още работим по издаване на дата. Той наистина заведе някого на кино и вечеря, без да е сигурен дали ще го нарече среща.
Sameeha: Хей, момчета! Виждали ли сте някога дама да отклони/игнорира/премахна MJ? LOL. Би било трудно да си представим, но може би забавна история? Благодаря!
MJs Bodyguards: Никога, ако са успели да се доближат до него, това е било защото са искали да бъдат. Интервюиращ

Кай Чейс
: Флиртувал ли е с теб?
Кай:О, да, той би флиртувал, нали знаеш, по своя очарователен начин. Спомням си как принц влезе в кухнята, „татко иска да знае кога вечерята ще бъде готова?“ Казах: „Ще бъде готово в 6:30.“ „Добре, добре, когато е готово, можеш ли да дойдеш и да го сложиш на масата.” И така, аз съм в трапезарията и оставям съдовете, храната и какво ли още не и той влиза. Имам менюта на масата, за да ги видят децата. И така, напускам района и имам униформата на моя готвач, сакото на готвача, а отзад има малък отвор отзад на престилката. И така, облякох белите си дънки и си спомням, че докато излизам, се обръщам само да видя и изведнъж „псшш“ главата му се обърна и беше точно на моята гърда. Бях като окей.
Интервюиращ:Справедливо да се каже, че в този момент Кралят на попа четеше повече от едно меню едновременно.
Кай: (смее се) Мисля, че да.
www.fanpop.com




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson Official Group

  https://youtu.be/GGwWaVS7QPo?si=sxtEseTkSfGOKWHG Happy Birthday to Michael Jackson . Thank you for sharing your gift with the world and f...

Всичко за мен