"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Денят, в който срещнах своя герой от Кристин Даулинг



публикувано от mjj_fanforeva
 
1
Никога няма да забравя 19 юли 1997 г. Отидох да видя моя герой, Майкъл Джексън, на концерт. Това беше вторият ми концерт на MJ и бях толкова развълнуван и щастлив, че той се върна в Дъблин.

По време на шоуто на Майкъл той кара хората от охраната да намерят фенове, за да се качат на сцената за определена песен. Имам синдром на Моркио и сигурността търсих някой малък. Сестра ми ме посочи и каза: „Няма да намалиш никой!“ Веднъж в живота си бях толкова благодарен, че съм малък! Ще бъда вечно благодарен на сестра си. Когато охранителят ме избра, цялото ми тяло започна да трепери, не защото щях да бъда пред 35 000 крещящи фенове, а защото щях да се изправя лице в лице с моя герой за всички времена!

Докато чаках точно извън сцената, Майкъл мина покрай мен и аз нададох такъв писък, че си помислих, че сигурно ме е чул. За щастие, с целия шум на сцената, той не го направи! Музиката за „Heal the World“ се включи и ме качиха на сцената. Майкъл ме държеше за ръката. Обикновено нямаше да усещам нищо в дясната си ръка, тъй като бях загубил чувството си в нея преди няколко години, но тази вечер аз наистина можех да усетя ръката на Майкъл. Той се обърна към мен, когато тръгнахме от сцената. Той ми каза, че ме обича и аз знаех, че наистина го мисли!

Да бях толкова близо до него беше невероятно. Единственият начин да го опишем е като духовно преживяване. Почувствах толкова много любов на тази сцена; любов и щастие. Когато излязох от сцената, избухнах в сълзи. Малките деца на моите приятели, които също бяха на концерта, непрекъснато ме питаха дали съм добре, а майка ми им каза: „Добре е. Тя плаче само защото е щастлива." Спомените от този ден ще останат с мен завинаги и ми помагат винаги, когато съм тъжен или разстроен.

Няколко часа след концерта усетих парене нагоре и надолу по дясната си ръка. На следващия ден усетих отново в дясната си ръка. Наистина вярвам, че си върнах чувството от простото държане на ръката на Майкъл. Мама ми каза: „С 35 000 души, които пеят такава положителна песен като „Heal the World“, вие непременно ще постигнете чудо.“

Мислех, че ще споделя това с вас, тъй като само истински фенове на MJ наистина биха разбрали какво ми се случи тази вечер. Въпреки че съм в инвалидна количка, тази нощ се почувствах сякаш вървя по въздуха. Тогава бях на 18 и сега, тринадесет години по-късно, все още мога честно да кажа, че срещата с Майкъл беше най-добрият ден в живота ми и съм толкова благословен и благодарен, че мечтата ми се сбъдна.

БЕЛЕЖКА ЗА АВТОРА: Когато Майкъл почина, се почувствах сякаш съм загубил член на семейството си; той беше основна част от целия ми живот. Много преди да се срещнем, той имаше най-голямо влияние върху мен, откакто се помня, прекарайки ме през толкова много лоши преживявания, които имах като дете. Приех зле смъртта му и се чувствах толкова изгубен и объркан, че трябваше да направя нещо за него. Поех задачата да му организирам засаждане на дървета. Усетих обаче, че това не е достатъчно, така че на 8 август 2009 г., заедно със засаждането на дървета, организирах ден на паметта на Майкъл Джексън / забавен ден, като всички приходи отиваха за детска болница, която аз самият съм посещавал през цялото си детство. Същото направих и този юни, ден след първата му годишнина, и ще продължа да го правя всяка година толкова дълго, колкото мога. Това е моят начин да върна и да кажа "Благодаря!" на Майкъл за всичко, което той направи за мен и милиони други по света. Дървото на Майкъл стои гордо в парк в Дъблин, заобиколено от детска площадка. Мисля, че щеше да го хареса

Кристин Даулинг, 31 години, Дъблин, Ирландия

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson Official Group

  https://youtu.be/GGwWaVS7QPo?si=sxtEseTkSfGOKWHG Happy Birthday to Michael Jackson . Thank you for sharing your gift with the world and f...

Всичко за мен