"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* КОЕ БЕШЕ МОМИЧЕТО НА СЦЕНАТА ПО ВРЕМЕ НЕ СИ САМ, МЮНХЕН 1997, ИСТОРИЧЕСКО ТУРНЕ НА MICHAEL JACKSON?

 публикувано от mjpeterpan7

 
Виждали ли сте записа на живото изпълнение на You Are Not Alone от Майкъл Джексън по време на HIStory Tour в Мюнхен 1997? Ако държите на Майкъл Джексън, вероятно имате. (Иначе можете да го намерите в YouTube.) Има едно момиче с плюшеното мече, което крещи дробовете си навън, когато песента започне. Изведнъж мъж я измъква от тълпата и двамата хукват към сцената. И там тя буквално скача на Майкъл. Тя го обгръща с ръце и го прегръща плътно. Тя плаче, крещи (не я чуваме, защото е плейбек). После пада на колене и прегръща краката му, целувайки го…

Тя е най-известното момиче на ЯНА някога – или поне би могла да бъде, ако го твърди.
Лудият фен, така я нарекоха някои хора в интернет. Други хора се съмняват, че тя дори е истински фен, но платена актриса. Някои смятат, че тя и Майкъл Джексън са се познавали. И мнозина питат: Коя е тя?


Това е интервюто за всички вас от:

Black & White Magazine
№ 23; 1998 г.; стр. 18, 19
Captain Eo Production


На всеки концерт на HIStory Tour беше избрано момиче да се качи на сцената при Краля на попа. Black & White намериха момичето, което танцува с Майкъл на You Are Not Alone. Тя се казва Soléne, на 18 години е и се вижда в телевизионния запис на концерта! Не се случва само на другите, ето доказателството...


От кога си фен на Майкъл?

От 16 септември 1992 г. Тогава за първи път видях Майкъл на концерт в Тулуза (Франция). Родителите ми ме заведоха да видя Dangerous Tour…


Трябваше ли да изчакате до HIStory Tour след това, за да видите Майкъл отново?

Да, но не дочаках да се върне във Франция! През септември 1996 г. отидох в Сарагоса, Испания, и след това го видях в Париж (два пъти), в Мюнхен (два пъти), в Лондон (два пъти) и във Валядолид.


Какво място имахте по време на концертите?

В Сарагоса бях сред всички останали фенове, но от втория парижки концерт нататък обърнах внимание на това да получа място в самия фронт. Ставах много рано сутринта и цял ден стоях на опашка. Веднага щом портите на гарата се отвориха, изтичах към самия пред.


Разкажи ми как се случи, че те избра Майкъл?

Всичко започна на 29 юни, на втория концерт на Майкъл в Париж. Стоях вляво от сцената с моя най-добър приятел (момиче) и мой добър приятел (момче). Малко преди началото на шоуто гледах на практика да обсадя екипа за сигурност на Майкъл, за да мога да се кача на сцената при Майкъл по време на You Are Not Alone. Но останах с впечатлението, че не разбраха съвсем молбата ми! Тогава не знаех, че това не е тяхна отговорност. Въпреки това ние продължихме да крещим, бяхме напълно извън себе си и заразени с концертна треска! Най-накрая операторът на Майкъл ни разбра и се загледа да ни снима. Чух, че момичето, което беше избрано на 27 юни, първо беше заснето от оператора и по-късно се качи на сцената при Майкъл. Тъй като изглеждаше много подобно за мен, ставах все по-нервен. Няколко мига по-късно You Are Not Alone започна. Операторът дойде до нас и ни засне по време на цялото интро. Антъни, асистентът на Майкъл, се приближи до оператора и размени няколко думи с него. Тогава той изведнъж се приближи до нас и излови Селия, най-добрата ми приятелка, от тълпата. Тя беше избраната... Беше просто ужасно! Напълно се разпаднах и плаках през останалата част от концерта. Операторът редовно се връщаше при мен, за да ме снима. Накрая ме хвана за ръката и ми каза, че трябва да дойда на един от предстоящите концерти и че ще се опита да направи нещо за мен. Напълно се разпаднах и плаках през останалата част от концерта. Операторът редовно се връщаше при мен, за да ме снима. Накрая ме хвана за ръката и ми каза, че трябва да дойда на един от предстоящите концерти и че ще се опита да направи нещо за мен. Напълно се разпаднах и плаках през останалата част от концерта. Операторът редовно се връщаше при мен, за да ме снима. Накрая ме хвана за ръката и ми каза, че трябва да дойда на един от предстоящите концерти и че ще се опита да направи нещо за мен.


Значи нямахте избор, освен да следвате обиколката навсякъде, където отиде?

Бях планирал това през цялото време! Това беше причината да отида в Мюнхен. По пътя срещнах фенове, които вярваха, че ще бъдат заснети концертите в Мюнхен. На първия концерт в Мюнхен аз и приятелите ми станахме в 9 сутринта, така че имахме добро място пред портите на гарата и след кратък спринт успяхме да си вземем място от лявата страна на сцената. Когато операторът на Майкъл пристигна, той дойде при нас и ме поздрави. По-късно, когато концертът се загледа, той многократно идваше при мен да ме снима. Приятелите ми непрекъснато ме окуражаваха в идеята, че този път аз ще бъда избраната. You Are Not Alone най-накрая се взря и видях Антъни да се приближи до момиче, застанало само на няколко метра от мен, което след това го последва до сцената… Бях отчаян. В края на песента операторът дойде при мен и каза: „Не се притеснявай, и ти ще се качиш на сцената,


Вторият концерт в Мюнхен се състоя два дни по-късно, на 6 юли...

Пристигнахме на стадиона в 10 ч. Чакането беше доста досадно. Бях по-стресиран от всякога, защото исках на всяка цена място отляво в самия преден край… за щастие отново успях. В началото на концерта отново се сблъсках с оператора. Той се приближи до мен и ме засне. Когато не си сам започнах да крещя. Феновете около мен вероятно мислеха, че съм полудял, защото Майкъл дори не беше на сцената. Внезапно се появи Антъни и ме измъкна от тълпата...


Как реагирахте в този момент?

Нищо не мислех! Краката ми трепереха и побягнах. В главата ми имаше само една мисъл: да взема Майкъл в ръцете си! Вече не мислех за нищо друго. Забързах към стълбите, които до сцената. Не помня никакви подробности. Беше прекрасно, насладих се на момента докрай...


Какво си помисли, когато те взе в прегръдките си?

Бях щастлив… Цялата треперех, мислех си, че лежа в ръцете му. Всичко останало беше сюрреалистично. Опитах се да го целуна и му казах на френски, че го обичам. Не мисля, че ме разбра! Все пак беше малко невероятно да чуя гласа му толкова близо до ухото си…


И тогава?

Танцувахме… Бях много развълнуван. Не исках да го пускам, да усещам тялото му. Хванах ръката му, целунах го по бузата и го погледнах в очите. Когато лежах в ръцете му, си казах, че трябва да направя нещо специално. Коленичих пред него. Не мислех много за това!


Искаш да кажеш, че не си го планирал преди?

Нищо подобно! Можете да планирате колкото искате, в такъв момент забравяте всичко, което сте планирали. Така че коленичих пред него и дори му стиснах краката! Виждате го във видеото. Майкъл очевидно беше много изненадан от това и едва не падна! Това изобщо не го забелязах.


Кой ти даде това плюшено мече, което държеше в ръката си и което се вижда във видеото?

Това е талисман. Тогава го взех за първи път на концерт. Имах и Теди със себе си, когато видях Майкъл за първи път в Дисниленд. Исках да го дам на Майкъл на сцената, но в този момент вече не мислех за това!


След това Уейн, бодигардът на Майкъл, дойде...

Борих се ожесточено, напълно без да осъзнавам какво правя! Уейн дори ме нарани. Дори дни след концерта имах огромна синина на бедрото. Уейн ме пое в крилете и Антъни след това отново ме ескортира от сцената. Плачех, защото бях много стресирана. Вече дори не можех да ходя, така че трябваше да ме носят. Всъщност изобщо не бях там и операторите на Майкълс заснеха всичко. След това се върнах при моите приятели в публиката. В този момент осъзнах, че миризмата на Майкъл се вкопчва в тениската ми и по Тедито. Миризмата беше толкова приятна! Всички фенове забързаха към мен и бях много доволен...


Няколко месеца по-късно концертът беше показан по телевизията...

Концертът беше излъчен за първи път по немската телевизия. Един мой приятел гледаше записа. За съжаление не можах да отида в дома й този ден, но я помолих да ми се обади. Тъй като чакането на обаждането беше непоносимо, най-накрая вдигнах телефона и й се обадих. Баща й вдигна телефона и ми каза, че Джули седи пред телевизора и плачеше, защото ме е видяла там с Майкъл. Там и аз започнах да плача. Не смеех да си го представя и бях толкова щастлив... Една мечта се беше сбъднала.


за какво мечтаеш сега?

Този момент с Майкъл беше най-прекрасният момент в живота ми. Но все още мечтая да се срещна с Майкъл насаме.
Накрая бих искал да кажа следното: аз винаги съм бил един от онези фенове на Майкъл, които са искали да се срещнат с Майкъл на всяка цена и затова с нетърпение четох „Това не се случва само с другите“. Днес можете да ме видите в тази рубрика! Убеден съм, че с малко вяра и добра воля можеш да сбъднеш мечтите си.



МОЕТО ПОСЛАНИЕ ЗА МАЙКЪЛ (оригинал на английски)
„Майкъл, когато бях в прегръдките ти на 6 юли 1997 г. в Мюнхен, прекарах най-красивото време в живота си. Благодаря ви за този вълшебен танц. Обичам те с цялото си сърце. Не си сам."
Солен Лори
https://www.fanpop.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson Official Group

  https://youtu.be/GGwWaVS7QPo?si=sxtEseTkSfGOKWHG Happy Birthday to Michael Jackson . Thank you for sharing your gift with the world and f...

Всичко за мен