"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Това е - тайно съобщение или щастливо съвпадение (МОЛЯ, ПРОЧЕТЕТЕ)

 

публикувано от lucaslover528 
14
Не знам дали вече сте чували, но това определено е новина за мен. Преди два дни аз и сестра ми (които и двамата сме големи фенове на MJ) се бъркахме в интернет. И тогава се появи този екран:
Michael Jackson Is Alive - Secret Message In This Is It
Бях объркан. не разбрах. След това в някои коментари пишеше: „Използвайте музикалната програма Audacity, за да пуснете This Is It обратно и ще чуете съобщението“. Така и направихме. И ето какво открихме:

И аз съм единственият в това,
Който се смее?
Кой се смее?
Надявам се, че си
И аз не съм мъртъв
Те искат да повярват,
че живея и
аз съм само единият във всичко.
Кой е жив момиче?
Кой е сигурен, че съм тук?
И знам, че съм мразен, но момиче вярвай
Не се предавай
И аз съм само единият във всичко
Бъди сигурен, че всички знаят
Всички вярват, че съм жив
Обичам го
Но не бих те оставил да висиш на
Липсваш ме
Слушай посланието на песента
Тези неща са всички за теб в улики
Да ми повярваш
Всичко е тук в съобщението, което оставих
.
Вероятно
обвинявате ли ме за начина, по който живях живота си?
Повярвай ми сега
Виждаш ли?
И аз не съм толкова сигурен, толкова много
Момиче, вярвам,
че ще живея завинаги
И аз съм само един в всичко това
Кой е жив момиче?
Бъдете сигурни, че те всички знаем
О вярвам на думите и всички признаци, дадени
И аз ще оставя всички улики
Трябва да слушат
О вземе моето послание и да бъде разумно да ме
Тъй като аз трябва да липсваш на всички
не искат да напуснат земята ми
Напусни моята земя...
Момиче в момента ще бъде аз
Липсва ли ми?
Как в моя свят бих изживяла живота си?
Да, няма ме,
Това е.
И не съм много сигурен дали чуваш думите ми
Момиче вярвай
Имам ли план?
И аз съм само един във всичко това
Кой е жив момиче?
Кой е сигурен?
Слушайте и вярвайте на всичко
И да, вярно е
*нечувано*
Точно както бях в това
Така че повярвай ми сега
*нечувано*
Повярвай ми сега
, трябва да спра
Ако не напусна света си,
Как ще живея живота си?
Наистина съжалявам,
няма ли да помогнете...



Наистина не знам какво да направя за това. Може ли наистина да е истина? Това не можеше да е просто съвпадение... нали?

http://www.youtube.com/watch?v=MQN-mYj4uS4

Тази връзка води до видеоклип в YouTube, който има обратна версия на This Is It, която се възпроизвежда в слайдшоу, което съдържа текста по-горе. Виж това
https://www.fanpop.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson Official Group

  https://youtu.be/GGwWaVS7QPo?si=sxtEseTkSfGOKWHG Happy Birthday to Michael Jackson . Thank you for sharing your gift with the world and f...

Всичко за мен