"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Хауърд Блум за Майкъл - Беше ли Майкъл Джексън светец?


от all4michael на 16 юни 2011 г.


Хауърд Блум - Какво Майкъл Джексън свети?
Източник / Текст английски

20 юли 2009 г.

Гостуващият блогър Хауърд Блум започва своята легендарна кариера в PR, когато е получил през 1976 г. организацията "Хауърд Блум" ООД. Съосновател и по този начин помага на кариерата на Майкъл Джексън, Принс, Боб Марли, кралица, Били Джоел, Джон Кугър Mellencamp, Simon & Garfunkel, Бет Мидлър, Joan Jett, AC / DC, Talking Heads, Grandmaster Плът и яростни пет и около сто други Звезди от 70-те и 80-те години. Тук той споделя с нас част от личните си разсъждения за смъртта на клиента си Майкъл Джексън и ни води зад великия гюм на по-спокойно място.

В нощта от 25 юни, когато в 1 часа през нощта по пътя към моята вечер пеша, че ме доведе на обиколка в Prospect Park и обратно към моя кафяв камък, аз отидох в този самотен час, когато по улиците и тротоарите за обикновено няколко души, минаващи от 18-годишна двойка. Момчето имаше дълга, тъмна къдрава коса, а момичето - русокосова къса прическа и тя носеше шорти. Момчето ми каза нещо, докато мина. Върнах се, свалих слушалките и го помолих да повтори това, което беше казал. Той каза: "Майкъл Джексън е мъртъв."
Попитах го защо ми каза това. Чудех се дали той ме познаваше от Tea Lounge в Юниън Стейшън, къде да пиша, или от пътя и ако той знаеше, отношенията ми с Майкъл Джексън. Не, той не знаеше нищо за това. Той каза на всички. Не искаше никой да го спре.
Искаше да се увери, че никой, който е навършил 30 години, не минава и не знае. Той смята, че смъртта на Майкъл е загуба за всички нас, независимо дали искаме да го направим или не.


Как започнах да работя с Майкъл и братята му?
Това беше през пролетта на 1983, когато Джаксън се събраха, за да тръгнат на турнира по победа. Всички бяха там, включително баща им, който първоначално управляваше възхода на Джаксън Пет. Ръководителят й за турнето "Виктори" ме повика още четири месеца и ме помоли да работя с "Джаксън". Винаги съм отказал. По това време бях в процес на подпомагане на Амнести Интернешънъл да се установи в Северна Америка и аз бях работил със Саймън и Гарфънкел, когато се бяха събрали за половин милион души, за да дадат безплатен концерт в Сентръл парк , След това обикаляха и аз се погрижих за турнето в Куинс, където играха 110 000 души на Южноамериканския футболен стадион.
Но обичах "кампаниите" - борбата за истината, която другите не виждаха. Турнето на Джаксън не беше предизвикателство за мен. Те вече го бяха направили. Майкъл току-що е продал 36 милиона "трилър" албума. Това беше почти три пъти по-голямо от това на предишния носител на рекорда Питър Фрамптън. Не чувствах, че Джаксънците ме нуждаеха. Така че аз винаги й предложих предложението. Имах обаче чувството, че ако отмените някого, трябва поне да му кажете лично. Така че, когато Джаксън дойде в Ню Йорк и ме помоли да се срещна с тях в хотел "Хелмсли Палас", трябваше да отида. Дори ако срещата беше в полунощ в събота и работех от 9 часа.

В мига, в който влязох в стаята, която Джаксънс беше планирал за срещи, две неща бяха очевидни. Човек би могъл да разпознае на езика на тялото на тези братя, че те са били най-честните, морални и открити хора, които някога са били известни. И на второ място, те бяха наистина големи проблеми. Те не знаеха какво е и не знаех. Но това, което знаех, беше това предизвикателство. Тук имаше нещо нередно, което беше вярно. Нещо невидимо погрешно. Нещо не е наред, което всеки от нас се чувстваше и все още не можеше да назове. Просто трябваше да се съглася.
Първата ми среща с Майкъл се състоя четири месеца по-късно. Бях в басейна на Марлон в Енино, малка двуетажна къща до басейна на Марлон, всяка с стая на пода. Дотогава бях свършил домашното. Чел съм хиляди статии за Майкъл. Бях създал досие за живота на Джаксън. Имаше едно нещо, в което всички тези статии бяха в съгласие: Майкъл не беше нормално човешко същество. Изделията го наричат ​​"безизразно бебе", описва го като човек, който се уплаши, когато го докосваш.

Но фактът беше, че нито Майкъл, нито аз израснахме в конвенционално нормално детство, нито бяхме пораснали с други деца. Аз също не познах ежедневните ритуали на нормалния живот. Трябваше да се науча, като гледах други хора, сякаш бяха модели и бях наблюдател на Марс. Един от ритуалите, които наблюдавах, беше треперенето на ръцете между непознати. Знаеш, че срещаш някого, когото не си виждал преди, защото другите искат да се срещнеш с него. Те се разхождат към него или към него, протягат ръка и казват: "Здравейте, името ми е ...". Това беше ритуал, който почти никога не използвах. Но когато Майкъл отвори вратата към басейна, отидох при него, протегнах ръка и казах: "Здравей, аз съм Хауърд". Знаех какво ще стане. В статиите е описано това. Майкъл щеше да се уплаши от докосването ми. Но това въобще не се случи. Майкъл ми подаде ръка, разтърси моята и каза: "Здрасти, аз съм Майкъл." Беше нормално и естествено, както трябваше да бъде. Историите в медиите бяха неправилни. Но хиляди медии ги бяха грабили като истината. Нещо странно се е случило в "не-царството" на Майкълс - в сферата на възприемането на пресата сме се случили като реалност. Накрая тези недоразумения го убиха. Но това е история, разказана в различно време. - Беше нормално и естествено, както трябва. Историите в медиите бяха неправилни. Но хиляди медии ги бяха грабили като истината. Нещо странно се е случило в "не-царството" на Майкълс - в сферата на възприемането на пресата сме се случили като реалност. Накрая тези недоразумения го убиха. Но това е история, разказана в различно време. - Беше нормално и естествено, както трябва. Историите в медиите бяха неправилни. Но хиляди медии ги бяха грабили като истината. Нещо странно се е случило в "не-царството" на Майкълс - в сферата на възприемането на пресата сме се случили като реалност. В крайна сметка тези недоразумения го убиха. Но това е история, разказана в различно време.

Няколко минути, с Майкъл отидохме по тясното стълбище в стаята, където Марлон запази оборудването си за записи. Бях написал съобщение за пресата и исках одобрението на Майкъл. Намерихме място да седнем в средата на купчините усилватели и клавиатури. Четох прессъобщението на глас. И като го направих, тялото на Майкъл се отпусна. - Това е прекрасно - каза той, след като свърших. "Знаете ли, пиша това?" Разбира се, аз бях. А фактът е, че това не е работа за мен да напиша нещо за пресата бързо тук, погледнах на него като на изкуство. Бях публикувал литературно списание, което спечели две награди в Националната академия по поезия. Оттогава Вашингтон пост описва приноса в моите книги с думата "великолепно". Но никой друг не е познавал скритото изкуство и творчеството в нещо толкова ежедневно. Очевидно вече Майкъл.

Когато Майкъл се съгласи с прессъобщението, се върнахме в малката стая на долния етаж. По стената имаше конзоли за видеоигри, устройства, които в момента можеха да си позволят само увеселителни паркове. И в средата на стаята имаше билярдна кърпа, която заемаше най-голямото място в стаята. Джаксънс имаше среща с изпълнителен директор на CBS, като групата избра албум за турнето "Виктори". Искаха да се присъединят към мен.
Когато дойде художественият директор, тя имаше портфейли от петима художници, които се разпространи на билярдната маса. Не бяха простите черни винилови портфейли, които повечето художници по онова време трябваше да представят. Всеки от тях се намираше в специално приготвен куфар, изработен от ръчно изработена кожа или черешово дърво. И всеки беше от легендарен художник, най-художник в своята област.

Ръководителят на изкуството ни постави от другата страна на билярдната маса. Майкъл беше в средата. Застанах наляво. Братята се събраха около нас. Арт директорът даде на Майкъл първото портфолио. Той внимателно отвори първата страница, точно толкова, за да види малка част от нея. Когато го видя, лактите му се наведеха, коленете му трепереха и всичко, което можеше да каже, беше: "ooooooooooooooh" Лек оргазмен "oooooooooooh".
В тази единствена сричка човек можеше да почувства това, което видя.

Знаете ли стихотворението на Уилям Блейк?

Да разпознаеш свят в пясъчно зърно
И едно небе в диво цвете
Оставете безкрайността в ръката си
И безкрайността за един час ...

Интензивното стремеж на това стихотворение, огромният копнеж за чудо, живееше в Майкъл. По-жив от всичко, което някога съм виждал.
Майкъл видя безкрайността в малка част. Когато Майкъл отвори странично малко по малко, коленете и лактите му се наведоха все повече и повече, а неговите "ooooooooooooooooohs", този звук на естетически оргазъм, станаха още по-интензивни. Коляното на лакът и рамо до рамо до него ми позволи да видя нещата с четки и мастила, които дори художникът никога не е виждал. В момента, в който напълно отвори страницата, тялото и гласът му изразиха екстаз. Естетичен Dreikönigsfest. Никога не съм изпитвал такова нещо. Майкъл усети красотата на тази страна с всяка клетка на неговото същество.
Работил съм с принц, Питър Габриел, Били Джоел и Бет Мидлер, с едни от най-талантливите хора на нашето време и никой не е имал тази особеност на удивление, оживяла в Майкъл. Той видя чудото във ВСИЧКИ. Природата на учудването му се простираше отвъд онова, което повечето от нас можеха да направят.

Вижте, освен многото други неща, които съм аз, аз съм учен. Науката е моята религия. Това беше с мен вече на 10 години. Първите две правила на науката са: 1. Истина на всяка цена, включително и живота ви. 2. Погледнете нещата, които лежат непосредствено пред вас, сякаш никога преди не сте ги виждали, и след това преминете оттам. И това не е просто правило на науката. Това е правило на изкуството. И това е правило за живота. Много малко хора знаят това, а още по-малко хора живеят в него. Майкъл обаче беше Майкъл, въплътен във всеки фоликул на неговото същество. Майкъл беше човекът за мен, който дойде най-близо до светския ангел. Светски светец.


Виж, аз съм атеист. Майкъл не беше. Той вярвал, че е получил дар от Бога. Той вярваше, че са му давали подаръци, чудеса и учудване, които рядко ни се отпускат от крехки човешки същества. Тъй като Бог му даде този огромен талант, той почувства, че преживяването на учудване, учудване, страхопочитание и безкрайността на Блейк се дължат на хората му. Но за разлика от други щедри хора, като Мелинда и Бил Гейтс, това не беше въпрос на Майкъл. Необходимостта да се даде на всеки друг да лежи във всеки от дъха си всеки ден.
Целият живот на Майкъл се състоеше в приемане и даване, а целият смисъл на получаването му се състои в предаването му. Той работи с всяка клетка на тялото си, за да даде дара на това чудо и учудване на своите ближни. За да използва тази прослава чрез масите, връзката на Майкъл с другите беше най-дълбоката му връзка и много по-благосклонна, по-дълбока и по-спасителна от връзката му със семейството му или приятелите му (макар и това да е било абсолютно необходимо). Този акт на даване държи икона, човек, който никога не е познавал нормалност, жив.

Бих искал да ви разкажа тези истории, в които Майкъл направи това ясно. Но дори и тези истории трябва да чакат друго време.
Изглежда странно да се каже това, но Майкъл винаги е бил част от мен. Никоя друга суперзвезда, с която съм работил, не се е свързала с мен в сърцето ми толкова, колкото и той. Майкъл отвори за мен прозорец за чудо като нищо и никой друг в живота ми не направи. За този подарък чувствах, че му дължа нещо. Чувствах се като че всички ние трябваше. И това все още е така. Дължим му честен поглед към онова, което е.
Ние ще му дължим толкова дълго, докато най-накрая извадим глупостите на сензационната преса и ясно ще видим защо онези, които го обичат, знаят повече за него, отколкото всеки експерт или журналист, който твърди, че е проверил живота си , Тези журналисти и експерти не познават Майкъл Джексън.

Но ако го обичаш, имаш добър шанс.

Източник: http://neighborbee.com/category/the-swarm-guest-bloggers/

Превод: achildsbliss - mjjackson-forever.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен