"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Спомени от вчера с Майкъл Джексън и J5. Кристина Чафин: Макарата на М. Дж - част 2-ра

Интервю с CHAPPY JOHNSON

От Кристина Чафин

01/14/2017

http: //michaeljacksonreel.weebly.com...y-johnson.html

След като започнете да работите по радиото, как се запознахте с "Джаксън Пет"?

Отидох на радиостанция, наречена WDAS-AM във Филаделфия, и познах някои хора чрез приятели, които работеха там; Аз отидох там всеки ден след училище. Накрая получих работа, като работех в офиса, правех фотокопия, носех поща и други поръчки. Неща като тези, но това ме подхождаше да бъда близо до дисковите жокеи, свързани със звездите, защото по някакъв начин исках да вляза в музикалния свят и така мога да си направя място за себе си. Дисковите жокеи ме запознаха с хората и затова срещнах Петте стъпала. Те бяха една от първите млади групи души, като Джаксън Пет.

Така започнах връзката си с тази група и прекарах три години заедно. През третата година направихме концерт в театър Аполо и Джаксън Пет също бяха част от шоуто. Дотогава бяха наети няколко групи за няколко дни. "Джаксън Пет" имаше няколко концерта, а Петте Стюарпъски завършиха. Спомням си, виждайки концерта на Jackson Five първо с Петте Stairsteps на балкона (В действителност, това е последният изпълнението на Jackson Five и пет Stairsteps отвориха програмата вечер с изпълнението си). Видяхме представлението и след това отидохме в съблекалнята си, за да ги посрещнем. Когато видяхме семейство Джаксън ми се изсмя за всички шапки и носеха неща (смее се) ... В тези дни,
От този момент ние с Майкъл направихме добри трохи веднага. Беше много интересно как носеше тези шапки и ризи. Те всички бяха много млади и се шегуваха с мен.

Каква роля играе WDAS-AM в кариерата на Джаксън Пет?

В същия ден се срещнахме в групата и Джо Джексън, нашите представления с петте Stairsteps приключиха, но за Jackson Five е началото. Stairsteps се върна в Чикаго и аз, вместо да се върна във Филаделфия, останах с Джаксън. Когато приключите техните предавания, те са имали нищо друго, освен да се прибера вкъщи, но аз бях толкова развълнуван Джексън се обадих у дома, аз говорих с един от жокеите на диска, и каза: "Ей, ти трябва да видите това група, Джаксън Пет. Те са страхотни! Те карат хората луд и това дете, Майкъл, това е невероятно! Танцувайте и пейте и можете да направите всичко!

DJ и всички на радиото бяха много заинтересовани и идеята е, че Джаксън Пет дори не е имал голям хит още. Да те имаха албум излиза докато преди да говори с радиостанцията от тях, но това е албум, който просто звучеше по радиото от места като Чикаго, следователно, по това време, никой не е чувал за тях, освен ако те са имали виждаха шоутата си или знаеха за тях от други, които ги бяха видели.

Спомням си ниския бюджет, който имаха, така че ми беше трудно да убедя WDAS да пусне музика от групата и веригата се довери и вярваше в моето мнение. Те казаха за мен: "Чъпи има добро ухо и много талант". След това взеха "Джаксън Пет" на WDAS. Свързах се с Джо и промоутърът нарече Джими Епископ и Георги Уудс във Филаделфия, които бяха главните глави по радиото на деня и организираха всички представления. Спомням си, че те казаха: "Добре, ще ги опитаме да ги донесат. WDAS беше начинът да влезете във Филаделфия за Джаксън Пет.

Какво беше като обиколка с Джексън Пет и неговия екип, преди да бъдете в Мотаун, помниш ли?

Спомням си, че всяка вечер правеха концерт за 11 срещу 10 000. Това беше около 900 долара на ден, но си спомням, че това беше Джаксън Пет, а също и барабаниста Джони Джаксън, органистът Рони Ранцифер, Джо и брат му Лутер. Така че не беше толкова много пари, когато трябваше да нахраня толкова много устни и да ги настаня в хотели за 11 последователни дни. Имаха малко пари, но не и много. Независимо от всичко, беше страхотно и накрая останах с групата и им помагах през тези 11 дни.

Как беше ежедневието и зад кулисите?

Ами начина, по който разполагахме с хотелските стаи, за да сме сигурни, че всеки има място да спи, беше много забавен. В групата имаше 10 души, включително и мен, и имахме само 4 стаи. Спомням си, че Рони, Джони и Джаки останаха в едно, Джърмейн, с Майкъл и аз останахме в друга. Тъй като нямаше достатъчно легла за всички, сложихме дюшеците на пода, за да има място за всеки. Така че го направихме. И всеки ден, когато бяхме заедно в Ню Йорк, всички отидохме в театър "Аполо" в колата на Джо. И всеки ден Джо отишъл в задната част на микробуса и направил саношчици с болоня и сирене за всички. Понякога отидохме в "Макдоналдс", но с цялата тази бърза храна никой от нас не се храни добре и през цялото време бях лош. Всички момчета бяха тънки и се опитах да бъда също. Никога не бях дебела, но Джаксън беше малко по-тънка от мен и аз исках да съм като тях и затова ядох малко храна всеки ден. Поради това получих главоболие и взех много аспирин и затова се разболях. Въпреки че през цялото това време имах страхотно време. Споделихме любовта към музиката и харесахме да сме заедно.

Но когато се разболях, родителите ми ме накараха да се прибера вкъщи и да напусна пътя. Оставянето им беше много трудно, защото имахме много забавления заедно, но това ми даде време да мисля и да разбера какво искам да направя с живота си. Музикалният бизнес определено беше в центъра на вниманието ми.

Майкъл и другите бяха страхотни и тези единадесет дни заедно бяха невероятни. Оттогава сме били приятели. Никога няма да забравя това време, защото имахме едно чудесно време заедно.

Какви смешни истории можете да ни разкажете за "Джаксън Пет" по времето, когато са били в театър "Аполон"?

От самото начало всичко, което сте чували от "Джаксън" като първокласни шегаджии, е напълно вярно. Абсолютно вярно! Майкъл и Марлон бяха много пакостни и въпреки че никога не искаха да наранят, направиха някои много забавни неща. Виждате ли, Джърмейн, Марлон, Майкъл и двамата ходихме на автобусна спирка между шоута през деня и винаги беше пълна с хора. Взех ги в центъра, след като получиха заплатата си и всички се качихме в автобуса. (смее се) ... Представете си сцената: "Джаксън Пет" се качва в автобуса и никой не знае кои са те! И помнете, Марлон и Майкъл бяха големи шеги.

Знаете ли кога виждате хората на автобусната спирка, колко пълни могат да бъдат те? Ами това беше денят. Беше претъпкан от хора, които чакаха да се качат на автобуса. След като Марлон и Майкъл влязоха, направиха нещо много забавно. Когато автобусът започна, Майкъл каза: "Нека всеки измъкне ръката си от прозореца и да го остави сам!" После всички извадихме ръката си от прозореца, без да знаем какво искаха да направят Майкъл и Марлон и защо ни казаха да го направим, а когато автобусът започна да се движи, ръцете ни започнаха да удрят всички в лицето! (смее се) ... Беше лошо, когато си помисля за това сега, но беше толкова забавно! Не знаех защо искат да извадим ръката си от прозореца, но те започнаха да ни казват: "Всички, извадете ръката си от прозореца и го оставете така, не правете нищо!" С всички хора, чакащи чакащи, и всички вътре, с ръце, всички те бяха пленени! (Смее). Всички тези хора крещяха, когато автобусът се отдръпна и всички ние бяхме мъртви от смях, лежащи на земята смях. Беше забавно.

Виждаш ли, малки истории като мен са много специални днес, защото тогава бяхме така, просто забавно. Продължих кариерата си и "Джаксън Пет" също на равно. Не бях заслепен от това, че съм с тях. Те бяха деца, тийнейджъри и възрастни, след като живееха в момента, преследваха мечтите си.

Всичко това се случи малко преди да успеят с Motown. Джаксън Пет вече бе подписал с лейбъла, но продължиха да правят веригата "Читлин" и никой не знаеше кои са. Мислиш за това за миг и това е толкова забавно за мен, защото те са били толкова добре познати по целия свят от толкова години, но това беше преди да са били наистина известни. Малко след това, 3 или 4 месеца по-късно, те стават най-известната група на страната с Motown Records. След като напуснаха "Искам да се върна", те бяха известни навсякъде и тази памет на автобуса се случи само няколко месеца по-рано.

Снимки в линка към оригиналната страница:

http: //michaeljacksonreel.weebly.com...y-johnson.html


Интервю с Майкъл Глоувър, танцьор в рекламата "Радио 1580-KDay" от 1978 г.


Кристина Chaffin
29/08/2017


посветена на патент Glover (брат на Майкъл Glover). Семейството на Глоувър е фен на Майкъл Джексън, тъй като "Искам те да се върна".


Майкъл Глоувър. Танцьорката избра за телевизионната реклама "1580-KDay Radio", споделяйки сцената, докато танцува с Майкъл Джексън.


Майкъл Глоувър описва процеса на подбор на телевизионната реклама "1580-KDay Radio" и личните си спомени с Майкъл Джексън.
Кратко въведение за историята му като фен на Джаксън.

"Чувствам много уважение и благодарност към цялото семейство на Джаксън, израснах като фен на Джаксън 5. Брат ми и аз бяхме страхотни фенове. За съжаление, през 1977 г., семейството ми и аз загубихме Пат при автомобилна катастрофа, но съм сигурен, че ще се побърка с обявяването на КДей. Семейството ми и аз бяхме големи фенове на семейството на Джаксън. Всъщност, аз и моите братя имахме собствена музикална група и ние нарекохме братята Глоувър.

Процес на избор за търговското "Радио" 1580-KDay "

"Това беше 1978 г. и семейството ми и аз бяхме в средата на обиколка на нашата група, когато получих обаждане от Central Casting, с когото бях свързан по това време. Те казаха: "Майк, имаме прослушване за вас. Ако дойдете в Холивуд утре в 17 часа, ще бъде страхотно. Донеси нещо, за да се чувстваш комфортно да танцуваш. Казах: "Добре, изглежда добре."

- Карах до Холивуд, а стаята, в която се намирахме, беше като голяма бална зала или нещо такова, а там имаше много хора. Директорът на кастинга каза: "Добре, момчета, ето какво ще направим. Нека да сложим някаква музика и вие ще изберете танцов партньор. Съберете заедно и изберете някой и танцувайте с музиката. Екипът започна да свири на музика, срещнах младо момиче и започнахме да танцуваме. Наистина влязохме в ролята и танцувахме много добре! Тъй като танцувахме и сменихме музиката, малко по малко започнали да отстраняват хората от състезанието. Двамата с танцувахме и започнахме да се оглеждаме, като си мислехме: "Имаме повече място в стаята!" (смее се) ... ".

"Тя и аз танцувахме на върха и те все още променят музиката. Накрая станах малка група, а след това един от производителите дойде при нас и каза: "Вие двамата сте много добре като двойка. Чувстваш ли комфортно да танцувате заедно? Казваме: "Да, разбира се". (За съжаление, те накрая я елиминираха, защото бяхме смесена двойка и не искаха да сложат нещо подобно по телевизията.) Бях доста изненадан. В последната среща ме поставиха с хубаво момиче, което беше черно и това беше моят танцов партньор Тя беше прекрасно момиче и велик танцьор. В първоначалната репетиция те ни сложиха заедно, започнахме да танцуваме и ние усетихме същата вълна. В края на този ден екипът ни каза на всички: "Много ви благодаря, ще ви уведомим, ако сте избрани за обявяването."

"Връщах се вкъщи и почти забравих за това. Имах други неща в съзнанието си и си помислих: "Добре, беше забавно" и аз се прибрах вкъщи. Беше нормален ден, докато почти в полунощ, или нещо по-късно, телефонът иззвъня. Отговорих на обаждането, а от другата страна на телефона чух някой да каже: "Здравейте Майк, трябва да отидете в 6:30 сутринта за съобщението от 1580-Кей, уверете се, че сте точни." (смях) ... Те казаха: "Можете ли да донесете два костюма?" Дотогава имаше гардеробна марка, наречена "Ангелски полети", която направи всички дрехи за дискотека, и там ги взех. Всъщност това беше мястото, където да отида да купя такива костюми.

Заснемане на рекламата 1580-KDay-set и обедна почивка


"Рекламата е заснет в Кълвър Сити, Калифорния. Радиостанцията KDay наема студио, което имаше акустика подготвена за заснемане. Влязохме в танцьорите и вече имаше хора. Имаха голяма стая с два комплекта, а когато видиш рекламата, ще разбереш какво имам предвид. Първият комплект имаше набор, който приличаше на танци в хола на някого. Другият изглеждаше като дискотека. Екипът ни каза: "Момчета, бъдете готови с двойките, с които сте се озовали вчера". Не помня колко двойки имаше, но те казаха: "Нека да сложим музика, за да танцувате", а музиката, която чуете в рекламата, е това, което танцувахме. Казаха ни: "Излезте с партньорите си и се преструвайте, че сте на парти и започнете да танцувате". Спомням си, че направиха няколко снимки на тази част от рекламата.

"След заснемането на първата част на съобщението, екипът ни каза: Добре, момчета, да вземем почивка за обяд. За да сменим дрехите за обяд и когато сме готови, ще преобърнем частта от дисковете. Търсих нещо за ядене и по време на почивката започнах да слушам слухове. Хората започнаха да казват: "Майкъл Джексън идва на сет." Помислих си: "Да, разбира се". Но хората говореха за това и започнаха да увеличават възбудата. Не знаехме дали е вярно или не, но хората няма да спрат да говорят за това.

Заснемане на рекламата 1580 KDay. Влез в Майкъл Джексън



"Така че ние всички танцьори говорехме и се смеехме за възможността Майкъл Джексън да дойде. Всички бяхме развълнувани вътре, но аз лично не исках да имам големи надежди, защото бях голям фен на него. Изведнъж влезе белият Бентли. Шофьор шофираше и Джо и Майкъл Джексън бяха на задната седалка. Всички го видяхме да спира и да излиза от колата. Представете си, че съм бил огромен фен от векове, откакто видях Джаксън 5 на шоуто на Ед Съливан. Братята ми и аз се преструвахме, че сме Джаксън 5! "(Смее се).

"Значи видяхме колата да спира по начин, който изглежда почти нереален. Като да каже: "Това ли е Майкъл Джексън?" Забележете, че не казаха на никого, включително на танцьорите, че ще се появи в рекламата, защото би било пандамониум. Тяхната намеса в рекламата беше строго секретна, защото знаеха, че бихме казали на приятелите си и студиото щеше да се наводни с феновете, които се опитваха да видят. Не знаехме, че това съобщение имаше нищо общо с Майкъл Джексън. Така че Джо и Майкъл излязоха от колата и на мястото, където бяха двете сетове, имаше трейлър. Майкъл и баща му излязоха от колата и веднага влязоха в ремаркето. Режисьорът и продуцентите дойдоха зад тях, за да говорят.

"Докато бяха в караваната, всички танцьори чакаха там, ние бяхме променили костюма по онова време, подготвени за дискотеката. Докато чакахме да заснемем отново, продуцентите излязоха с Майкъл и се опитваха да решат какво искат да направи. В същото време Майкъл също им казваше какво иска да направи. И това, което започна да се разкрива, е решение, което ме засяга директно като част от рекламата. Производителите искаха да ме измъкнат от рекламата и да поставят Майкъл да танцува с танцовия ми партньор. Казах "добре", но бях нервен за окончателното решение, защото исках да бъда в тази реклама с Майкъл, моят герой. И тогава най-хубавото нещо се случи. Майкъл каза: - Не, нека остане. Така че останах! Майкъл каза: "Искам да направя нещо сам",

Заснемане на сцената на Майкъл


"Основно, когато снимаме сцената от записа, камерата излиза, докато Майкъл се движи около сцената, за да заснеме гледката на всички танцуващи, но се заби в нея, която беше в средата. Той се обърна, погледна към камерата и замрази изображението, което беше краят на рекламата. Те претърсиха тази част от Майкъл отново и отново. Неговата роля в съобщението е много кратка и бърза, но го кара да го повтаря отново и отново и той всеки път импровизира.

Майкъл се среща с Майкъл


"Между всеки изстрел спряха да стрелят за известно време и ние всички спряхме и изчакахме, докато продължихме отново. Докато чакахме, Майкъл бавно се приближи до ъгъла на самия комплект, танцуваше малко и го чуваше да пее: "Доо-боп! Ду-Боп! Бъп пчела! за себе си. Стоях там, гледайки го и буквално си казах: "Няма да седя тук цял ден, докато идолът ми, Майкъл Джексън, е на половин метър от мен. Ще кажа нещо на този човек. Затова се подготвих и тръгнах към него, а аз все още бях много нервен.

Майкъл Глоувър: "Това .... Майк? Здравейте, и името ми е Майкъл.
Майкъл Джексън: "Здравей, как си?

- Кристина, беше толкова любезна. Толкова скромен. Той ме погледна право в очите и поклати ръка, докато се усмихваше.

"Говорихме за много неща и аз продължавах да го виждам да направи този завой, който направи на екрана отново и отново и каза:" Майк, знаеш ли, бих счупил врата си, ако се опитах да направя това! (смее се) ... и той каза: "О, добре, аз се връщам на петите, нали?" и той се обърна, за да ми покаже, и вие виждахте, че той се върти по петите си. Бях на пода гледайки петите му, а после се изправих да опитам сам. След като се опитах, паднах и казах: Няма да опитам отново! (смее се) ... Той беше толкова скромен, толкова очарователен и любезен ... наистина готин човек. След това говорихме за някаква музика и живот като цяло и за това, което направих в кариерата си. Той каза: "О, това е чудесно!"

"Той беше много уважаван и приветлив към всички нас, и в същото време се срамежлив. Много привързан и спокоен. "

След обявяването на 1580-KDay


"След като всички танцьори завършиха снимането, продуцентът и екипът ни пуснаха, докато Майкъл остана там. Бях изумен от случилото се в онзи ден. Танцьорите бяха с Майкъл от 12 часа на обяд до 6 или 7 следобед и си спомням, че бях вкъщи в моето усещане за камион "Пинто" в седмото небе.

След заснемането на рекламата отидох на турне и започнах да го гледам непрекъснато по телевизията. Те го слагат много в пиковите часове и особено след последните филми на нощта и по време на "The Midnight Special".

"През годините разказвах на хората:" През 1978 г. работих с Майкъл Джексън "и те никога не ми повярваха, Кристина. След това, години по-късно, 1580-KDay издаде съобщението отново, но кратка версия от 30 секунди. Имам пълната версия, която трае около минута. И наистина ви казвам, че ще си спомня този ден за остатъка от живота си.

Реклама: https://www.youtube.com/watch?v=h-AQdYflpJM


Вижте снимките в линка към страницата:

https: //michaeljacksonreel.weebly.co...el-glover.html


Програмен
директор на Дж. Джонсън KDay
JJ Джонсън споделя кратка памет с Jacksons на дните си по радиото:



"Моята програмен директор Джим Maddox Направих среща с групата да бъдат интервюирани от Том Рийд и kday радиостанция. Сега не помня всичко, което се случи, но беше страхотна вечер. Служителите бяха там след работа и това не е нещо обичайно за радиостанциите. Не ти пука кой ще дойде. Служителите не остават след работа само защото звездата ще пристигне. Това не се случва в Лос Анджелис. Но това бяха "Джаксънците".

"Ние ги получихме и осигурихме голямо количество храна (някой от веригата излезе да купи много храна, а веригата KDay беше доста голяма, беше пълна с хора). Един мой колега и аз останахме и отидохме в производственото студио, което беше от другата страна на стаята, където трябваше да бъде интервюирана групата. След това дойде Джаксън с Том Рийд.

Посетиха веригата повече от един път и бяха наистина добри момчета. Взех още една снимка с тях в паркинга на радиото и мога да ви уверя, че това е голяма група от момчета. Майкъл беше срамежлив, но много мил.

"Имам още много спомени и снимки с тях, но това са две големи спомени за миналото."

Вижте снимките в линка:

https://michaeljacksonreel.weebly.com/jj-johnson.html


Род Дайър
Фотограф на няколко доклада на Джаксън 5 и на корицата и логото на албума Skywriter от 1973 г.



Skywriter: Историята


"Подготовка на албума Skywriter взехме Джаксън 5 в магазин за дрехи в Лос Анджелис, наречен Western Costume, защото исках да ги снимам до стар самолет. Отидохме и останахме извън екипировката и след това отидохме на едно старо частно летище в Ориндж Каунти с целия конвой от хора. Когато пристигнахме, отидох наоколо и намерих самолет, който да се използва на капака на албума. Спомням си, че тази история беше много забавна. "

Skywriter: Корицата на албума и логото


"Разработих корицата и логото на диска и използвах това лого за известно време за търговия. Имах тази идея за покриване на реколтата и Motown я хареса и реши да я използва. Направихме снимките след няколко часа и това беше доста прост доклад. Беше страхотно, защото исках да изглежда много стар и си спомням колко им харесваше Майкъл и братята му, облечени в дрехите.

Кратка памет на фотосесията с Джаксън 5


"Когато съобщавах на Джаксън 5 по време на ерата на Motown, бях графичен дизайнер и фотограф и имах студио в Laurel Canyon. Спомням си един път, когато Майкъл, братята му и техните родители дойдоха в студиото за една история. Докато групата и аз правехме снимки, родителите им отидоха на първия етаж в дневна с моята съпруга и деца. В една от паузите по време на историята си спомням, че Майкъл се качи горе и ще играе с децата ми.

"Спомням си колко млади, ентусиазирани и кооперативни те бяха Джаксън 5. Те бяха страхотни. Цялото семейство на Джаксън беше много хубаво и хубаво.


Дон Картър

Промоционален персонал на Motown. Работил с Джаксън 5

Дон Картър казва, че някои спомени от времето, прекарано с Jackson 5.

Кристина Chaffin
19/09/2017

https://michaeljacksonreel.weebly.com/don-carter.html


протокол училище за Motown


"В Motown Бери Горди имали училище на протокол, на който всеки трябваше да присъства, не само на художниците, но и на промотиращия персонал. Творческият отдел на Motown помогна за разработването на протоколно училище, което обучаваше художници да танцуват и да действат на сцената; към всичко ".

"В училището в Motown сме избрали няколко художника от различни групи, за да правим интервюта, а от Джаксън 5 често е било Джърмейн, защото Майкъл е много срамежлив. На сцената той беше много срамежлив, но щом се появи и светлините продължиха, този човек беше страхотен. Бях зад кулисите и гледах шоутата на Джаксън5 и си спомням как си мислех: "Как правиш това? Какво не е наред с този човек? (смее се). "


По време на обиколките


"J5 са действали в много мантини. Направиха много мантини и следобедни концерти и двете представления можеха да се проведат в същия ден. В много случаи персоналът за популяризиране на Motown се превръщаше в турне с тях; себе си, Спри Милър и останалата част от персонала. Така че, когато дойдохме в един град в събота сутрин, щяхме да ги отведем в различни радиостанции, за да направим интервюта. Обичахме да си купим време по радиото, за да помогнем при продажбата на билети и записи. The Jackson 5 са ​​матине концерт, се върна в хотела, за да си почине и след това се връща в концерта на вечер. Тъй като те трябваше да ходя на училище, направиха редица представления през уикенда, два концерта в града събота и два в неделя в друга. Същата програма от изпълнения, но на различни места. "

"По това време нямаше интернет. Ние зависехме от радиото, бяхме на милостта на радиото. Ако не можете да слагате музиката си на радиостанциите, няма да продавате нищо. Ето защо направихме всичко, което е необходимо, за да ги популяризираме. "

"Хотелът беше съвсем друга история. Джаксън 5 трябваше да яде в стаите си, защото феновете бяха навсякъде. Те дори не можеха да ходят до фоайето, защото там винаги имаше фенове. Момчетата бяха изключително защитени от персонала по сигурността. Винаги ми се обаждаха "господин DC "и често ме питат:" Господин DC, искаш ли да дойдеш и да хапнеш с нас? "

1970 Световни серии: Синсинати червеи срещу Балтимор ориоли - игра 1


"Трябваше да научим Джаксън 5 да пее" The Star-Spangled Banner "за Световните серии от 1970 г., докато летяхме там. Играта беше в събота 10 октомври 1970 г. и си спомням, сякаш беше вчера. Майкъл не знаеше думите, никой от тях не знаеше. Спомням си, че Сузане дьо Пас стъпи нагоре и надолу по пътеката на самолета с молив и хартия в ръка, като им зададе писмото: "О, да кажеш, че виждаш ...", а след това питаш: "Какво следва?" Сузане написа текста и го даде на Майкъл и на момчетата да учат, практикуват и учат да пеят на живо в същия ден. Трябваше да го научат на самолета, във въздуха, преди да пристигнат на стадиона. Отидох с тях и си спомням много добре. "

"Когато става дума за музика, Джаксън са били толкова добри професионалисти, че песните песента са се научили перфектно. Но аз си спомням нервите на целия свят, защото не знаеха нито дума, но докато излязоха на полето, за да го изпеят, беше подготвен. Това е причината Джаксън 5 да е толкова впечатляващ. Те не бяха просто велики певци. Те знаеха много добре как да учат музика и да действат, когато дойде времето. Имаха огромен талант.

https://www.youtube.com/watch?v=6lHkS3NFEDk

Провеждане на прослушване за Motown


- По това време Motown не се интересуваше от детска група като "Джаксън 5". Спомням си Сузане де Пас, казвайки: "Бери, не можеш да загубиш тези момчета". Така че те бяха отведени в Детройт и помня, че Джо Джаксън се качи в студиото в стария си ван. J5s взеха теста в сутерена на Motown Records в Детройт. Спомням си усещането за чудо, когато започнаха изпълнението си. Огледахте се и всички бяха отворени. Аз присъствах и си спомням, казвайки: "Боже мой, тези момчета са невероятни." Когато Бери видя теста, той каза на всички промоции: "Нека всички да вървим с тези момчета. Да бъде подготвен отдел "Промоция". Искам да ги накарам да скочат във въздуха. Ще направим всичко заедно и ще ги занесем на Луната. "


Талант за танца


"По времето, когато пристигнаха в Motown, те вече бяха полирани и готови по много начини ... (смее се). Джаксън 5 бяха танцови гении. Те бяха електрифицирани, когато танцуваха. Chuck 'Cholly' Atkins е хореограф на различни групи Motown, но когато отива да ги научи на някои движения за определени песни, те завършиха да го научат на нещо или две!

Насърчаване на J5, включително карикатурата на Джаксън 5


"Спомням си, че Suzanne [de Passe] и BG [Бери Горди] излязоха със серия от карикатури на Джаксън 5, защото бяха много популярни сред децата. Децата ги обичаха и тези карикатури бяха най-доброто за младите фенове. Това беше най-якото нещо от изобретяването на хляба. За децата, гледането на J5 всяка събота сутрин беше голямо нещо. Също така направихме реклами за азбука и други зърнени храни. Когато Джаксънмания беше на върха, ние започнахме да ги представяме като J5 и ние го направихме по различен начин с това име.

"Обичах всички промоции, които направихме, защото маркетингът не беше съвпадение. Всичко беше стратегически планирано. Така че, с Джаксън 5, харесах всичко, което направихме, защото всички знаехме какво правим и къде да отидем да го направим, и ние формирахме екип. Промоциите, които направихме, работиха много добре, защото работихме заедно. Седнахме, за да обсъдим следващата промоция и най-доброто за кариерата на художниците и какво да направим за тях. Ние се фокусирахме върху най-добрия начин да им помогнем да продават записи. Спомням си, когато се появиха карикатурите на J5, че продажбите им на албуми избухнаха. Ние продадохме много сингъла от 45 революции дотогава, беше невероятно. "


Вокалният талант на Майкъл


"Всеки обичаше Джаксън 5. Те не бяха само малка група. Те имаха фенове от всички възрасти. Майкъл пееше песен и ако затвориш очите си, можеше да си помислиш, че е на 30 години. Знаеше, че е дете. Но когато чухте гласа му, той беше професионалист. Не можеше да повярваш, че детето пее с тази сила. Някои от тези песни станаха хитове и когато ги изпях, аз ги разбрах перфектно.

Други теми от същата страница вече са публикувани:

Джуди Cheeks: Спомени за Майкъл в студиото: "Ние ще променим нашия стил"

Интервю с Кени Св. Луис. Автор на книгата "FAREWELL MY LOVE LOVE"

Сувенири от Шон Конрад: Партито на танцуващата машина в "Хейвънхърст"

Интервю с Клей Драйтън. Автор на "

Интервю с Бърни Хейс, радиопредавател, за жанра на Джаксън 5. MJ Reel

И това е календарът за гледане на предстоящи интервюта и истории:

http://michaeljacksonreel.weebly.com/calendar.html

http://mjhideout.com
__________________

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен