"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Ebony / Jet Interview 1987, Майкъл разговаря с Дарил Денард

от all4michael на 3 февруари 2014 г.


Ebony / Jet Interview 1987, Майкъл разговаря с Дарил Денард

Майкъл Джексън Ebony / Jet Interview 1987, проведен на 26 септември от Darryl Dennard зад кулисите по време на репетиция на турнето "баня" в Япония.


Дарил Денард:
Изминаха почти четири години от записването на албума. Как се чувствате сега, когато излезе новият ви албум?

Майкъл:
Имам чувството, че съм регенериран, след като съм работил толкова дълго. Много хора виждат само резултата от работата. Никога не виждате от другата страна, какво трябва да минете, за да получите резултата. Чувствам се регенерирана и щастлива. Това е като приветствие, празник: "Направихме го".

Даррил:
Колко време отнемаше - написахте 7 или 8 песни - колко време трае този творчески процес?

Майкъл:
Не знам колко време трае творческият процес. Аз наистина не знам. Аз дори не брои часовете или нещо такова. Всяка песен е различна, понякога тя се случва бързо, понякога бавно. Никой не може да каже точно какъв е творческият процес. Нямам почти нищо общо с това. Създава се в космоса. Това е Божие дело, не мое.

Даррил:
За какво говорим, Бог ни дава много подаръци и вие сте благословени с много подаръци. И изглежда, че голяма част от вас се очаква. Понякога се покаете да бъдете толкова невероятно известни?

Майкъл:
Понякога. Само понякога. Понякога искам да се промъкна някъде, без да предизвикам бунт. И това не винаги работи. Хората започват да крещят - което е хубаво, не бива да се оплаквам.

Дарил:
Но имате право да се оплачете. Всеки има право да излезе и просто да бъде ненарушен. Но изглежда, че нямате право да го направите.

Майкъл:
О, това е част от работата ми, бих казал.

Дарил:
Какво мислите за песента Bad? Вече говорихме за това и за мен това ви подхожда точно - вие сте "най-лошото" (най-лошото) - когато става въпрос за звукозаписната индустрия.

Майкъл:
О, така че ... наистина е различно от всичко, което съм записвал някога. Това, което съм писал. Това е смело твърдение. Искам да кажа, че по добър начин - не го приемайте твърде сериозно. Това е начинът да кажете "сте страхотен", "сте добре", "сте таф". Не казвам, че съм лош / лош в смисъл, че съм престъпник. Разбира се, хората ще го разберат. Това е смело твърдение.
Дарил: А видеото? Много песни в този албум имат социално критични изявления. Мисля, че вероятно не сте имали това преживяване, но също така се наричам Дарил и съм израснал в Харлем, а аз отидох да ходя на училище и трябваше да отида и с него Натискът може да се справи. Как успяхте да направите това?

Майкъл:
Всъщност не беше моята идея - всъщност е част от една истинска история.

Дарил:
Това е моята история ...

Майкъл:
Да, дори и твоята история ... Но какво наистина се е случило е, че това момче ... (смее се) ... (разговаря с Франк ... (смее се) "не скъсайте никакви лица ...") - ново ...


- "Франк, не правете лица!" -

Дарил:
Казахте, че не сте записали сами видеото, но е почти като историята на моя живот, но вие казвате, че се основава на друг човек.

Майкъл:
Да, това момче отиде в училище, идва от гетото и се опитва да направи нещо от живота си. Така той оставя старите си приятели назад, а когато се връща на почивка, приятелите му ревнуваха от него и го убиха. Но във филма, разбира се, не умирам. Така че това е истинска история, която имаме от списание Time или Newsweek. Той също беше черно момче, като мен, и да - това е тъжна история.

Дарил:
Какво чувстваш, когато имаш такива тъжни истории?

Майкъл:
Такива неща са много тъжни, много негативни, защото това е погрешно. Животът е такъв, че човек иска да расте и да стане по-добър - сякаш расте семе и се разраства до нещо прекрасно и никога не умира. Мисля, че трябва да са хора.

Дарил:
Любимата ми песен на албума е Man In The Mirror.

Майкъл:
О, да, много ми харесва.

Дарил:
Харесва ми чувството ... каквото искаш да правиш в този свят, започва със себе си.

Майкъл:
Това е и моята философия: Ако искате да направите света по-добро място, погледнете се и променете нещо. (Ако искате да направите света по-добро място, погледнете себе си и после направете промяна). Хората не ценят себе си честно. Те не насочват към себе си, винаги е грешката на другите. Трябва да промените себе си, да погледнете себе си, да подобрите себе си.

Дарил:
Когато погледнете в огледалото, сте доволни от това, което виждате?

Майкъл:
В каква връзка?

Дарил:
Във връзка с тази философия ...

Майкъл:
Никога не съм напълно доволен. Винаги съм искал светът да е по-добро място. Не, изобщо не! Надявам се, че мога да направя това с моята музика и да донеса малко щастие на хората, някаква радост и мир в живота им.

Дарил:
Ти ли си човек, който се моли много?

Майкъл:
О, много се моля. Виждам красив залез и казвам: "Господи, това е чудесно ... благодаря". Или усмивката на бебето, крилата на пеперуда или нещо подобно.

Дарил:
В албума на "Аз просто не мога да спра да ловя", вие правите много чувствени коментари към една жена, до която лъжете.

Майкъл:
Лежах в леглото, когато го взех. Лежах в легло, покрих и всичко ... и направих целия изстрел в тъмното.

Дарил:
Текстът казва "защото хората наистина не ме разбират .."

Майкъл:
Да, казвам: "Много хора ме разбират погрешно ... Защото не ме познават." Предполагам, че това е вярно. Хората вярват в много луди истории, които четат. Някои неща не са наред, някои ...

Дарил:
V има erletzt можете да прочетете тези луди истории?

Майкъл:
Понякога, но това е част от работата ...

Дарил:
Често ли не казваш "Хей, това не е вярно ..."?

Майкъл:
Да, често. Но защо да обръщате повече внимание ...


Дарил:
Има още една любима песен от мен - не толкова като "Човекът в огледалото" - това е либерийско момиче. Има ли "либерийско момиче" в живота ви?

Майкъл:
Не ... пише, че в къщата ми, в стаята за игра, играх флипер или нещо ... и песента изведнъж ме застреля в главата. Излязох на горния етаж и го взех на касета и от това стана Либерийско момиче. Същото се случи и с "ние сме в света, ние сме децата ..." (пее) Аз не знам защо са дошли тези думи, те просто дойде точно .. "ние сме тези, които правят по-светъл ден, така че нека започнем да даваме ... " Не мислех за това, просто се случи. Току-що идва.

Дарил:
Казахте, че отнема толкова време, за да направите всички различни песни за албума. И всяка песен е различна. Имате калипсови влияния, влияния на реге, нов хладен звук, тежък метал в друга, мръсна Диана.

Майкъл:
Обичам мръсната Диана. Една от любимите ми ...

Дарил:
Защо?

Майкъл:
Тъй като това е историята на живота на група. Не ми харесва думата groupie - но тя казва какво е то. И това, което съм преживял, и много хора, които са израснали "по пътя". Точно като мен - не мога да си спомням, че не се е случило.

Дарил:
Смятате ли, че сте пропуснали нещо - защото не можете да си спомняте времена, когато не сте го направили?

Майкъл:
Разбира се. Но и аз постигнах много. Много хора никога не идват от родния си град и не могат да видят други прекрасни места. Мнозина могат да прочетат само за красивите места, които съм виждал някъде по света. Много съм доволна от това. Никога не можеш да имаш нищо.

Даррил:
Как се чувствате, когато изнасяте концерт някъде и хиляди хора идват при вас, за да го видят.

Майкъл:
Това е чудесно чувство. Особено, когато ги видя да се смеят .. Обичам феновете. Много е сладко ... Много съм благодарен. Така че наистина се чувствам, разбира се, не вземам нищо от него.

Дарил:
Какво бихте казали, най-заинтересовани от живота?

Майкъл:
Какво най-много се интересува от живота ... е учене. Намерете нови неща. Разгледайте нови светове. Аз съм много заинтересован от човешката анатомия, за мозъка, толкова много различни неща ...

Даррил:
Също така много се интересуваш от костите на слончето Джоузеф Мерик? Това ви интересува ли от анатомия?

Майкъл:
Бях два пъти в Лондонското училище за лекари и видях останките на Джоузеф Мерик, с когото се чувствам близък. Обичам историята на слонове, това е една много тъжна история.

Дарил:
Искате ли да направите римейк на този филм?

Майкъл:
Може би. Но мисля, че е толкова добре направено с Дейвид Линч, че не мисля, че мога да добавя нещо по-добро към това, което са направили.

Дарил:
Най-добре ми харесва тази част, след като спечели доверието, и той е на връщане в метростанцията и накрая крещи. "Остави ме на мира!" (Остави ме на мира!)

Майкъл:
Да ... "Остави ме на мира. Не съм животно, аз съм човешко същество" ( Остави ме на мира, не съм животно, аз съм човешко същество)

Дарил:
Понякога ли хората обработват животни като животни?

Майкъл:
Мисля, че е така. Ето защо е война ... с толкова много проблеми в миналото ...

Дарил:
Страхуваш ли се от война?

Майкъл:
Мисля, че никой не обича войната. И аз не обичам война, искам мир, аз съм жесток / мирен човек.

Дарил:
Мислили ли сте някога за някакъв посланик? Поради факта, че сте приети по целия свят, мислили ли сте някога, че можете да бъдете посланик?

Майкъл:
Чувствам се като с моята музика и с това, което съм направил с моята музика. И тя пресича всички граници. Не е нужно да правя политически изявления. Правя всичко това с музика. Той надхвърля езиковите бариери и всичко е за всички раси. Срещам хора по целия свят. И е забавно да видите деца в Индия или в която и да е страна, която познава музиката.


Дарил:
Добре ... последният въпрос, оценявам времето ти ... Защо реши да започнеш световното си турне в Япония и да не дадеш на феновете тук в Америка възможност да те видят преди края на годината?

Майкъл:
Както си спомняте, турнето "Виктори" е обиколка на цяла Америка. И останалият свят нямаше нищо. Добре е да сте честни ... Дори мисля, че е много честно, защото шоуто ще бъде много по-добро, когато дойдем тук. За мен лично началното шоу е най-лошото, което виждате. Никога не е така, както трябва. Освен това го правят и моите мениджъри - каквото и да правят, ако ми харесва, отивам там. И аз като Япония съм бил там.

Дарил:
Дали е нещо различно, защото за пръв път сте сами?

Майкъл:
Направих толкова много. Толкова много солови проекти ... откакто бях малък, на 13-годишна възраст ... солови албуми и солови предавания в телевизионни предавания, това е още една посока. Разбира се, винаги си мислиш, че не виждам Марлон до мен, не чувствам Джърмейн, такива неща ...

all4michael.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен