"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Защо винаги ще помня Майкъл Джексън



Защо винаги си спомням Майкъл Джексън - това, което научих през лятото, когато умря

Защо винаги ще запомня Майкъл Джексън -
Текст от Лорън Шварц


Защо винаги ще запомня Майкъл Джексън
Това, което научих през лятото, той почина
От гостуващия писател Лорън Шварц






























Първата ми памет за Майкъл Джексън е отпреди няколко години. Това е неясно. Не помня къде е той или на кого се занимава, но той говореше на публиката на открита арена и всичко, което помня, са три думи, които каза в края на краищата: Бог да те благослови. Тези думи ме удариха, дълбочината на емоцията и искреността, с която ги каза, за разлика от преди. Ху, помислих си. Той наистина означава, че откъде идва това? И също толкова бързо, че забравих всичко.

Бързо напред до 25 юни 2009 г. Тази сутрин видях, че в електронната ми поща ми се вижда, че Майкъл Джексън е бил отведен в болницата. Не мислех нищо за това, ако приемем, че знаменитостите се хоспитализират по всякакви причини и че това не е нищо сериозно. Няколко часа по-късно, по пътя към "Блокбъстър", един приятел ме изненада с новината, че поп звездата е умряла. Отговорих, че бях чувал, че е бил хоспитализиран и това беше всичко, което доведе приятеля ми да разбере източника му. Но след няколко минути той написа, че да, Джаксън е мъртъв.

Това беше шокиращо за мен, по начина, по който всяка преждевременна смърт на знаменитости е шокираща. Но имаше и усещането, че смъртта му бележи краят на развлекателната индустрия, както я познавахме. Тази представа ми се стори много важна. Дни след това бях притиснат от медийното отразяване на събитието. Това беше сюрреалистично и по някаква причина ме удиви, че тази икона е изчезнала. Въпреки това, аз не бях фен на Майкъл Джексън и не знаех нищо за неговата кариера, така че това не означаваше много. Хората щяха да го преодолеят. Животът ще продължи.

Както се оказа, животът няма да мине по едно и също за мен, както не би направил за много други. Спомням си момента, в който разбрах, че има много повече история за Майкъл Джексън, отколкото за повърхностна суперзвезда. Докато хванах музикалните му видеоклипове онлайн, моят поглед към кариерата ми в края на краищата се разшири до интервюта и статии в списанията. Една статия, по-специално, арестува моето внимание. На корицата на списание People 1987 Майкъл е цитиран от писмото, което е написал в пресата, в който казва: "Бях изпратен за света, за децата, но милосърди, защото кървех отдавна. " Бях изненадан. Беше такова драматично чувство, което звучеше напълно чуждо, идващо от този най-известен артист. За какво говори в света? Чудех се.

В дните след смъртта му, свободното ми време беше прекарано онлайн, минавайки през огромната колекция от кадри, които феновете качиха на YouTube. Това беше доста привилегия, предоставена от технологията, да се върне и да види толкова много от живота си, както беше документирано на камерата: интервюта, речи, церемонии по награждаване, представления, видеоклипове вкъщи. Още по-голяма привилегия беше да гледаме на тези събития без предразсъдъците на предишните знания. Всичко беше ново за мен, така че бях непрекъснато изненадан от човека, когото видях. Той не беше нищо, сякаш щях да го представя. Всъщност, колкото повече погледнах към Майкъл Джексън, един извод стана особено явен: той ми напомни за Исус. Той беше толкова пълен с любов и немощ в взаимодействието си с други хора, които ме шокираха. Често Майкъл споменава учението на Исус, специално наставлението да се смиряваме като деца, като основа за начина, по който той е живял живота си. Имаше такава невинност и чистота за него, която ме изненада и ме накара да искам да бъда същата. Знаех, че никога не съм виждал кой да го харесва.

В един от първите телевизионни интервюта, които гледах, Майкъл разговаря с Барбара Уолтърс около 1997 година. Бях изненадан от начина, по който той говореше. Той имаше мек висок глас и се изрази по ентусиазиран почти детски начин. Той беше свестен и изпълнен със смях, но когато се говореше за таблоиди, той сякаш пледираше с Уолтърс да се съгласи, че медиите трябва да бъдат добри в отношението си към знаменитости, че нещата, които са казали за него, не са "хубави" и " ] сърце. " Никога няма да забравя изражението на лицето му, когато го попита дали наистина е работа на медиите да е любезна. - Да бъдеш добър ...? той отговори. - Това, което видяхте какво се е случило с лейди Даяна [отнасящо се до автомобилната катастрофа, която й отне живота] ... ми казвате. Спомням си, че беше идеалното нещо да кажа в този момент, вдъхновена малко мъдрост, за която Уолтърс нямаше отговор, напомняйки за случаите в Писанието, в които Исус заглуши критиците си. Много пъти в други интервюта щях да слушам начина, по който отговаряше на някои въпроси, въпросите, които щяха да го задържат, и той просто се усмихваше и отговаряше с идеалния отговор, сякаш идваше отгоре. В онези времена аз чувствах, че не говори сам.

Гледах много от изказванията на Майкъл, един за наградата Грами през 1993 година. Той се натъкна на много скромен и малко срамежлив, кикот от аплодисментите на аудиторията. Но в очите му имаше тъга и той отново намекна за емоционалната болка на своята знаменитост, когато каза: "Не чета всичко, което е написано за мен. Не знаех, че светът мисли, че съм толкова странен и странно ... "Беше очевидно колко негативност го повлия. Той продължи да обяснява, че след като е изгубил детството си, го е направил "различен" и е причината той толкова много да обича деца и деца. Тогава той благодари на всички деца по света "включително болните и лишени", казвайки им: "Аз съм толкова чувствителен към вашата болка". Това беше още едно устно изявление,

Някои от кадрите, които ме нараниха най-много, бяха телевизионната специалност "Маури Пович", която излъчи изтрити сцени от документалния филм "Живот с Майкъл Джексън". Това са сцени, които според Маури никога не са били предназначени за гледане от страна на обществеността и затова е интересно, че се натъкнах на телевизионния спектакъл преди реалния документален филм. В него Майкъл беше непредпазлив, изливал сърцето си на Мартин Башир за това, как се видя, как живееше живота си в Невърленд, и радостта, която получил, за да помага на децата и да ги обикаля. Трудно беше да се повярва, че човекът, известен като най-великия артист на всички времена, беше един и същ човек във видеото, който се движеше около неговата къща с група деца, смеейки се и да играе с тях, да се разхожда, да бъде като един от тях. Башир отбеляза, че това е "нищо друго освен духовно добро нещо. "И на децата на Майкъл, той каза:" Това почти ме кара да плача, когато те видя с тях. Вашето взаимодействие с тях е толкова естествено, толкова любящо, толкова грижовно. "Докосващият се отговор на Майкъл ми се струваше ехо за това, как Бог наистина говори за нас." Обичам ги - каза той, усмивка от чиста наслада се разнесе по лицето му. "Аз ще умра за тях ... аз съм луд за тях. Поглеждам в очите им, всеки ден се уверявам, че го правя. Казвам: "Погледни ме. Много те обичам.'"

Колкото повече научих за Майкъл, толкова по-очевидно стана, че има нещо много нередно с общественото мнение за този човек. Имаше нещо много погрешно в начина, по който го бяха представили медиите. И имаше нещо много погрешно с факта, че аз и толкова много други не знаех истината за живота си. Според мен е жива книга и въпреки славата му в световен мащаб твърде малко хора са знаели за своето послание. Твърде малко се грижиха. Едно от последните парчета от кадри, за да мога да възприема моето мнение за Майкъл Джексън, беше от 60-минутно интервю през 2003 г. Шест години преди смъртта му Майкъл защити доброто си име и направи следното изявление, което завинаги ще свидетелства за истината за какво е бил неговият живот. "Никога няма да спра да помагам и да обичам хората, както казва Исус. Непосредствено сълзите ми се изливаха от очите ми, докато разбрах, че точно това е направил Майкъл Джексън. Въпреки скръбта, той продължи да обича. Беше дал всичко, което имаше до края.

През следващите две седмици не можах да спя и много нощи плаках неконтролируемо. Бях преодолян от факта, че в света беше излязла огромна светлина, като никога не беше получила подходящото признание, защото беше толкова неразбран и погрешно преценен. Оплакнах, че той е умрял безполезно и само след години, през които репутацията му е очернен и неговите намерения за добро в този свят са извратени. Трагичният аспект на неговата история беше почти невероятно за мен. И все пак гледайки назад, знам, че със сигурност плаках и за красотата на благодатта, която обхващаше всичко това, защото Божията ръка вдигна Михаил и Божията ръка, която го държеше през целия си живот. Видях как Бог беше верен на Майкъл Джексън за това свидетелство: че Неговата светлина и Неговата любов преодоляват тъмнината. Всеки път, когато смятам, че съм преместен в сълзи.

Затова не мисля, че е съвпадение, че Майкъл стана известен по начина, по който го е направил. Той не беше без недостатъци и недостатъци, но ако някога се чудех какво е Исус, когато ходеше по земята, животът на Майкъл Джексън беше забележително изображение. Сякаш целият му живот е бил изложен пред света, за да ни даде съвременно отражение на това, кой е Исус. Подобно на Исус, Майкъл се е грижа за величието от времето, когато е бил младо момче. Имаше време в разгара на кариерата си, че може да се каже, че целият свят се справил след него, точно както беше казано за Исус. Където и да отиде, хората го тълпиха, той беше обожаван от мъже, жени и деца. Дълбоката любов към ближния му беше позната от почти всеки, който влезе в контакт с него, а за някои дори имаше емоционално и физически лечебни ефекти.


В крайна сметка светът не беше достоен за него. С течение на времето Майкъл стана обект на подигравка и презрение, дори до точката да бъдем оголени и унижени по начин, подобен на Исус. Фалшиви обвинения бяха повдигнати срещу него и той бе осъден в съда на общественото мнение. Подобно на Исус, Майкъл бил мразен без причина. Ето защо, след смъртта му, беше прав, че светът отново го празнува. Спомням си почти желанието, че новината няма да свърши, защото, както хората продължиха да почитат Майкъл за цялата любов и радост, които той е дал, сякаш наистина те зачитаха Исус. Светът отново беше обединен, макар и за кратко, зад човек, който Го представляваше много добре на земята. Независимо дали са били наясно или не, имиджа на Исус в него е, че така пропускаха. И това беше онзи образ, който бях взел за даденост в другите, така че когато го видях в Майкъл Джексън, беше още по-дълбоко за мен. Мисля, че трябва да го видя в някой, който е изцяло извън християнската субкултура, за да разбера реалността и силата на Божията любов извън религиозната дефиниция. Исус беше съкровището на Майкъл и за мен е чест да ми бъде дадена възможност да го видя.

Съобщено е, че три седмици преди смъртта му Майкъл се е срещнал с певците на Евангелието Андра и Сандра Крауч за молитва и за обсъждане на нова музика, която прави, което искаше да бъде по-духовен. Той ги попитал за помазанието на Светия Дух, за "това, което прави ръцете ви да се издигат" и какво "те кара да излезеш от себе си и да дадеш духовност на музиката". Той също така помоли Круш да изпее една от любимите си песни от тях: "Няма да бъде дълго [ще отсъстваме тук]". Човек не може да не забележи, че пророческото значение на тази песен е толкова близо до края на живота му и че посланието му очевидно означаваше много за него. За мен е интересно, че в края на живота си това е било фокусирано върху: създаване на музика, която е била духовна и помазана. Иска ми се да е успял да направи това. Но аз'

Около 4 месеца след смъртта на Майкъл започнах да мечтая за него. Дотогава не бях спал добре, нито пък мечтаех. Но за четири последователни нощи аз спах десет часа направо, сякаш някой ме беше съборил и всяка вечер сънувах Майкъл. Третата нощ, която сънувах, видях Майкъл да седи на пиано в средата на красива бяла пустиня, заобиколена от планини. Розовите листенца лежаха върху ключа и Майкъл съчиняваше песен за това, колко много обичаше Исус. Беше хубава мелодия, но сега не я помня. Той ме погледна и каза: "Исус беше мой наставник, той беше причината, поради която бях аз, и аз исках хората да го разберат, не го казах открито в музиката си ..." Той замълча за миг и се усмихна, сякаш признавайки, че това е грешка ", но ако слушате някои от песните си,

Точно така се случи, че имах почивен ден по повод службата му, излъчвана по целия свят. Спомням си, че беше красив ден, сутрешното слънце блестеше през прозореца на спалнята ми и аз се изолирах в тази стая за цялото покритие. Това беше една невероятно движеща се церемония. Вълненията на онези, които познаваха Майкъл лично, бяха мощно доказателство за него и аз не можах да сдържа сълзите. Аз бях най-впечатлен от Ал Шарптън, който направи невероятното изказване на паметника, когато погледна децата на Майкъл и заяви: "Не беше странно за баща ти! Странно беше това, с което баща ти трябваше да се справи ..." сърцето би могло да спре за силата на тези думи. Те прозвучаха с праведна власт, която чувствах, че не идваше от Шарптън, а от Бога. Тъй като публиката се изправи на крака с гръмогласни аплодисменти, усетих в едно изявление небесното оправдание на живота на Майкъл Джексън. В този миг разбрахте, че Бог го е видял и че сте оценили всичко, което Бог е направил в него.

Някои питат защо е взет толкова рано, особено като се има предвид новото турне, което трябваше да започне след дългото му отсъствие от сцената. Но не мисля, че смъртта му е напразна. Изглежда по-вероятно мисията му да свърши, неговата цел на тази земя да се изпълни. Той със сигурност нямаше какво да докаже. Чувствам, че има призив към онези, които разбират за какво се е замислил, да се научат и да продължат примера си. Никога няма да забравя откровението на Бога, което видях в него. Закачен на стената ми е картина на млад Майкъл Джексън, облечен в ярко военно яке. Той е готов и сигурен. Царско. Тази картина е символ на величието, което е възможно пред Бога, на ръста, който сме призовани да постигнем. Всеки път, когато го гледам, ми напомня обещанието, че ако се смириш пред Бога, Той ще те въздигне. Майкъл бил наречен цар на земята, но по-важното е, че той е известен като цар на небето. Очаквам с нетърпение деня, когато ще го срещна на небето, за да мога да му благодаря за това, което ми бе предадено през живота му. Винаги ще си спомням лятото на преминаването му - и моето откритие за живота му - като време на радост и мир. И светлина.

Майкъл, както някога сте написали в писмо до приятел, позволете ми да кажа: "Радвам се, че Бог избра мен и теб". И тъй като си бил толкова любящ да казвате на другите, ще завърша със същите думи, които първо чух от вас. Бог да те благослови.

Когато всичко е казано и завършено

Спомням си, че един човек каза за него
"Аз погледнах в очите ти - те бяха добри"
Затова започнах да мисля за моята
И какво ще се каже в този ден
Когато погледнеш лицето ми
Надявам се да видите същото в очите ми
Истина, а не лъжи
Любов без компромиси
Защото това е, което видях в него
Красотата беше абсолютна
Отражение на Теб

https://acrobat.com/app.html#d=AtX3ZHU4V7ICAXH-iI1Kxg

http://www.reflectionsonthedance.com/WhyIWillAlwaysRememberMJ.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен