"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Vincent Paterson говори за работата си в "Smooth Criminal".


Как е тя да работи в един от най-добрите на Майкъл Джексън клиповете ...

Vincent Paterson работил заедно с Майкъл в серия от клипове с първата си среща като лидер на бандата в "Разкарай се", а след това като танци зомби по новаторски Thriller видео. Въпреки че първата trablahos Vincent MJ бил известен, един от най-големите му заслуги към легендата дойде през 1987 г., сътрудничество и хореографията на епична музика видеото "Smooth Criminal".
Как Джексън ви приближи до хореографията на броя, и той имаше идея за сюжета и танца "Smooth Criminal"?
Бях танцувала с Майкъл в два клипа. Бях на лидера на бандата в "Разкарай се" и зомби танцьор в "Thriller", освен че е помощник хореограф Майкъл Питърс. Бях нощта у дома и се обади. А много мек глас попита от Vincent Патерсън. Мислех, че някой си играеше с мен, имитирайки глас на Майкъл Джексън.
"Кой се обажда?" , Попитах аз
"е Майкъл Джексън" беше отговорът ,
"Какво по дяволите е това?" , Попитах аз, същия отговор
"Ще изключите" лекарството ", ако не ми кажеш кой говори" казах аз.
Това наистина е Майкъл Джексън. Попитах хиляди извинения.
MJ се работи върху новия си албум в звукозаписно студио в Холивуд и попитах дали мога да го намеря. Тичах с надеждата той ме покани на танц в друг видео. Ние отидохме в студиото и той играе на песента "Smooth Criminal" на мен, и ме попита какво мисля. Аз го обичах. Тогава той ме попита дали мога да допринесе за видеото, хореографията и режисура. Бях надолу и чест и развълнувани за вярване. Бях изумен, чест и развълнуван, невярващо.
Майкъл предложи луксозен клуб с 10 мъже с якета и цилиндри дълги опашки. Но той искаше да чуе идеите ми също ми даде съвет за използване, тъй като след това:
"Не се опитвайте да се наложи една идея на музиката. Нека музиката ви кажа това, което тя иска да бъде " .
Можете ли да ни кажете за процеса на присъединяване на това движение?
Знаех, че Майкъл обичаше Фред Астер филми, така че аз проучени музикални движения на Астер, обикновено хореография от Hermes Pan. Майкъл беше в звукозаписното студио по време на повечето от моята първоначална творчески процес с танцьорите. Той ми даде едно студио, което имаше дюшеме построен за безопасността на танцьорите. Долният етаж на снимачната площадка бяхме обсъден беше в студиото. Той също ми даде невероятна звукова система, видео камера и 10 танцьори да започне хореография.
Всяка сутрин имахме танц урок, след това започвам да хореографията ходовете на дансинга и след това преминете на танцьорите за комплекта. В края на деня имах видео на това, което сме направили. Отидох в дома на Майкъл и ние ще гледат работата. MJ използва, за да се каже, "Това е наистина страхотно. Мисля, че трябва още 10 танцьори. "Аз наемат повече танцьори и ежедневието ще започне отново. Това се случи, докато аз имах втори етаж построен върху набор и беше наела около 50 танцьори или повече, за да бъде във видеото.
Колко време тя наистина се за вас, за да се създаде, тест и ще стартира тази хореография?
Не помня точно колко време е отнело на процеса, но бих казал, че за един месец или шест седмици. Това, което започна като музикален клип е станал част от филма "Moonwalker". Работил съм с Майкъл за удължаване на песента и тя се превръща в една 10-минутна презентация във филма. След като създадете презентацията, съм работил сам с MJ. Неговата процедура за изпитване, че халюцинирам. Ще дам един раздел, който бях хореография, той играе с някои ритми и ajustávamos движение. Така че Майкъл стоеше пред огледалото и направи поредица от денс и все повече и повече, докато той е не само добра, но също изглежда да се импровизират работата по това време. Той имаше безкрайна енергия и фокус.
Обичах Майкъл като художник и като сътрудник. Той ми има доверие. Аз създаде движение за него и танцьори, около танцьор движи всеки удар по време на песента. Аз Тя излезе от стаята за MJ създават свои собствени движение и да го направи своя път. Той се опитаха да пробият на собствения си стил и винаги съм искал да ви даде възможност да се подчертае тяхната танц.
През всичките години съм работил с Майк над 16 години, никога не съм го чул да казва нищо жестоко или груба с никого. В процеса на сътрудничество, той винаги говори на някого: "Това е много добра, но аз си мислех бихме могли да опитате нещо по-така ..." Това беше за костюми, комплекти, фарове, нищо. Това беше уникален и брилянтен и мис ще бъде завинаги усети. Това беше твърде скоро.
Налице е последователност движение сте най-горд от тази работа?
Всеки пита за наклонените танцьорите. Всеки иска да знае как да го направи. Аз няма да кажа. Въпреки това, той няма нищо общо с обувки са заковани!
Boomitude.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен