"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Private World на Майкъл Джексън


'' Аз винаги съм обичал усещането, че са на сцената - магията, която идва. Когато стъпи на сцената е като всички изведнъж магически от някъде идва и духа дойде върху вас и вие губите контрол над себе си. ''

Петък, 20 август 1982, 15:30. Някъде в долината Сан Фернандо. Боб Colacello въпрос за етажната собственост, че Майкъл Джексън и неговото семейство са отдаване под наем на временно докато дома им се отново украсена.
Майкъл, който всеки си спомня като водещ вокал на Jackson Five, има изградена солидна солова кариера за себе си - последния си албум "Off The Wall" продадени около 5 милиона копия в САЩ.
Въпреки, че той все още се записва заедно с братята си, сега известни като The Jacksons, Майкъл е работил с суперзвезди като Пол Маккартни, Куинси Джоунс, Даяна Рос и Стивън Спилбърг, всички от които са му приятели.
Докато чака обаждане от Анди Уорхол в Ню Йорк, BC и MJ започна да говори за друг близък приятел, Джейн Фонда.
Michael Jackson: Нощта, че Хенри Фонда умира Отидох там и остана със семейството. Те разговаряха и гледане на всички новини. Въпреки баща й е починал, Джейн все още е в състояние да покаже интерес към кариерата ми, с молба, ако бях намерила филма, и аз си помислих, че е много сладък. Мисля, че те го очакват отдавна умря. В продължение на месеци и месеци и месеци преди тя говореше така, сякаш тя е всеки ден. Това се случи и имаше понякога сълзи и смях понякога и те ядоха малко.
BOB Colacello: И така, какво правиш? Имате един филм да записва?
MJ: Е, сега аз съм довършителни албума [ "Thriller"] и концентриране върху него. Аз съм също прави още един албум, албумът ЕТ, като в същото време. Този албум е нещо ново за мен, защото аз никога не разказана една история.
BC: Какво е албумът ЕТ?
MJ: Това е една история, албум, двоен албум и че казвам цялата история и да пее песента, което направихме. Ние открихме, и говорихме за това с Steven [Спилбърг] за дълго време - събиране и говорим за което го прави най-голямата книга с разкази албум на всички времена.
BC: Албумът, че сте прави, вие сте написали всичко в него?
MJ: Аз написах четири или пет песни.
BC: Steve [Rubell] ми каза, че сте прави нещо с Пол Маккартни.
MJ: Да. Павел е бил тук и съм написал песен, наречена "Момичето е мое The", пеем заедно в моя албум. Ние се борим над момиче на музиката и излезе красива, в албума си прекалено, ние написахме и изпя две песни заедно, "Tug" O война, част II "тя. Но за мен това е песента написах. Той има рап в края, където ние се борим за него. Това е забавно.
BC: Вие сте много отворени за работа с други звезди. Много хора не са.
MJ: Аз не съм всъщност. Ни най-малко.
BC: Вие работил с Даяна Рос ...
MJ: Само много специални хора. Искам да кажа, Диана е като майка-любовник-приятел за мен. Тя е чудесна. Аз просто пиша, произвежда и редактирате своите следващите сингъл "Мускулите".
BC: Ти си написал текста на песента, също?
MJ: Текстове, музика - Току-що завърши една песен и тя трябва да излезе по-късно този месец.
BC: Откъде черпиш през цялото това време да пиша?
MJ: На самолети. Връщах се от Англия, след като работи върху албума Пол Маккартни, бръмчаща в Конкорд, и тази песен дойде в главата ми. Аз казах: "Хей, той е перфектен за Диана!" Не съм имал касетофон или нищо, така че трябваше да страда в продължение на три часа. Когато се прибрах у дома аз се удари, че бебето на лента.
BC: Да ви е грижа за политиката?
MJ: Аз не обичам да говоря за това.
BC: Не говоря за това с Джейн [Fonda]?
MJ: Не, ние говорихме. Тя е чудесна. Той ме учи на всякакви неща. Когато бях на снимачната площадка на "златното езеро" Аз останах с Джейн в кабината и ние бяхме съвсем сам във водата и ние просто говорихме, говорихме, говорихме за всичко. Това беше най-доброто образование за мен - тя научава, и аз научих. около Говорихме всякакви неща, можете да име: политика, философия, расизъм, Виетнам, които действат, всякакви неща. Това беше магически.
BC: Къде сте образовани, защо винаги са били на път.
MJ: Частните училища или учители.
BC: Ти идваш от Гари, Индиана? Как да расте там?
MJ: Всъщност, аз бях толкова малка, че не мога да си спомня. Когато бях на пет бях на турне, песни и танци. Винаги извън винаги извън училището. Помня само малки неща, като в магазина квартал или някои хора в квартала. Гимназията зад нас винаги имаше голяма група с тръби и тромбони и барабани, които излизат на улицата - много ми хареса - като спирка. Това е всичко, което мога да си спомня.
BC: Вие искали да представим като дете? Винаги го обичаше?
MJ: Аз винаги имам. Винаги съм обичал усещането, че са на сцената - магията, която идва. Когато стъпи на сцената е като всички изведнъж магически от някъде идва и духа дойде върху вас и вие губите контрол над себе си. Отидох на сцената на концерта Куинси [Jones] в Rose Bowl и аз не исках да изляза на сцената. Бях ме крие и надеждата, че няма да ме видите да се крие зад хората, когато той ми се обади. Така че аз отидох и отиде луд. Започнах на платформата, високоговорителите, леката предавка. Публиката започна да харесва и аз започнах да танцува и да пее и това е, което се случи.
BC: Как да се сравни ефективността на сцената?
MJ: Аз ги обичам и двете. Действайки е като каймака. Обичам изпълнение. Това е една изключителна бягство. Ако искате да споделите всичко, което чувствам, е време да се направи. Действайки се превръща в някой друг. Мисля, че е бижута, особено когато сте пропуснали. Ако забравите напълно това, което обичам да правя, е, когато това е магически. Обичам да се създаде магия - да създадем нещо, което не е обща, толкова неочаквано, че шокира хората. Понякога изпреварил времето си. Пет стъпки напред от това, което хората мислят. Така че хората виждат и казват: "Уау, аз не го очаквах." Обичам изненадващи хора с подарък или презентация или нищо. Обичам, който излезе от това шоу "Котър" Джон Траволта,. Никой не знаеше, че може да танцува или правя всички тези неща. Той е като - бум. Преди да разбере, че е следващото голямо Брандо или нещо такова.
BC: Той не е направил много в последно време.
MJ: Аз знам. Мисля, че избора на скриптове и такива неща. Винаги е трудно за всеки да се конкурират с миналите си успехи.
BC: Кажи ми, кой мислите, че е революция в работата си във всяка област?
MJ: Обичам много Стивън Спилбърг. Обичам Джеймс Браун. Той е феноменален. Никога не съм виждал по-изпълнител създаде електричество в аудитория като Джеймс Браун. Той има всичко в ръцете му и той иска да прави с тях, го прави. Това е фантастично. Винаги съм си мислел, че е пренебрегнат. Обичам Сами Дейвис Обичам Фред Астер. Обичам Джордж Лукас. Аз съм луд по Джейн Фонда и Катрин Хепбърн.
BC: Видях снимка на вас с Катрин Хепбърн на снимачната площадка на "На златното езеро".
MJ: За мен е чест да я знаем, защото има много хора, които тя не харесва - тя ти казва веднага, ако тя не ви харесва. Когато се запознах с нея бях малко нервна, защото ще чуете тези неща за нея - Джейн висеше мен. Бях малко изплашена. Но лицето, тя ме покани на вечеря същия ден. От тогава сме приятели. Тя дойде в нашето шоу - първото шоу, че е в живота - на [Медисън Скуеър] градината и тя го обича. Обадихме се помежду си и тя ми праща писма. Тя е чудесна. Отидох до къщата й в Ню Йорк и тя ми показа любимата стола Спенсър Трейси и специално си неща в гардероба, нейните дрънкулки. Смятам, че е магически.
BC: Вие сте фен на стари филми?
MJ: О, да. Имаше много на доброто изкуство, добри изпълнения, добри посоки, добри истории. Когато става дума за неща като "Смелите капитани" и "Град момчета", "Отец Фланаган," "Жена на годината" - такова нещо е нереално.
BC: Защо не се напише история?
MJ: Това е, което ние работим върху предприятието. Ние сме нещо като играя с него, Куинси и Стивън и аз - да се надяваме да можем да направим нещо с него. Стивън иска да направи мюзикъл.
BC: Бихте ли искали да направите Бродуей?
MJ: Не сега. Мисля, че е добре да се изострят уменията си. Това е най-добрият начин да се достигне до върха на своя талант. Ти отиде толкова далеч и достига най-високата точка на това и казва: "Може би това е най-доброто представяне мога да направя." Какво е толкова тъжно за това е, че не може да записва времето. Погледнете колко големи актьори или шоумени са били загубени в света, защото те направиха представление една нощ и това е точно това. С филм, можете да запишете това се показва на целия свят и е бил там завинаги. Спенсър Трейси ще бъде млад в "Смелите капитани" и мога да се научат и да бъдат насърчавани от представянето му. Толкова много се губи в театъра, един от двамата. Знаеш ли какво може да се научи от гледане на всички тези артисти? Би било нереалистично.
BC: Повечето части се записват в момента, но не всяка вечер.
MJ: Това е. Актьорът е напрегната, тя се снима и нещата не се случват по естествен път. Това е, което аз мразя на Бродуей. Имам чувството, че давам много за нищо. Обичам да пиша неща и да ги държат и след това да ги разбие със света.
BC: Изглежда, че това, което наистина го мотивира, е желанието му да забавлява хората, за да ги удовлетвори. И слава и пари? Можете ли да си представите, не е известен или е известен притеснява ли?
MJ: Никога не ме притесни, с изключение на няколко пъти, когато искат мир. Като ходи на кино и да каже: "Никой няма да ме притеснява тази вечер, аз съм облечен ми шапка и очила и аз ще се забавляват с този филм и това е всичко." Можете да получите там и всеки търси в теб и в кулминацията на заснеме една страна по рамото с молба за автограф. Имаш чувството, че не може да избяга.
BC: Ето защо живеете тук в долината, за разлика от Бевърли Хилс, където живеят всички останали звезди?
MJ: Да, но това е също толкова лошо. Beverly Hills е по-лошо, защото всички ходят там да ги търси.
BC: Вие сте много привързан към родителите си. Те живеят тук в Лос Анджелис?
MJ: Да Майка ми на горния етаж.. Баща ми в офиса.
BC: Какво е един типичен ден на твоята?
MJ: Бленуването повечето дни. Аз водещ рано и да бъдат готови за това, което трябва да направите, грим или каквото. Предварително планиране и неща.
BC: оптимист за бъдещето ли сте?
MJ: Да, винаги съм искал да го планираме и да го следват.
BC: Лайза Минели е твой приятел, нали?
MJ: Как да го забравя? Аз съм луд по Лиза. Добавете го към списъка на любимите ми хора. Аз я обичам много. Останахме по телефона и просто клюки, слухове и клюки. Какво ми харесва Лиза е, че когато сме заедно, това е просто говорим за шоуто. Аз я покаже любимите ми стъпки и тя ми показва тяхната. Тя е прекрасен изпълнител, също. Тя има реална харизма. Бих искал да пиша за нея в бъдеще. Мисля, че някой като нея трябва да се чува по радиото и приет. Това е магията на сцената.
BC: Да ви е грижа много за мода?
MJ :. Не ме е грижа за това, което аз нося на сцената. Вие знаете, това, което обичам, все пак? Не ми пука, дрехи ден за ден. Обичам да нося рокля или костюм и просто гледам на себе си в огледалото. Торбести панталони или някои доста фънки обувки и шапка и просто чувство на характера на това. Това е много забавно за мен.
BC: Обичате ли действа само в ден за ден?
MJ: Аз го много обичам. Това е бягство. Това е забавно. Това е готино да се превърне в нещо друго, някой друг. Особено, когато наистина вярвам, че и това не е като сте действащ. Винаги съм мразел думата "акт" - ". Аз съм актьор", за да се каже, Тя трябва да е повече от това. Тя трябва да бъде по-скоро като вяра.
BC: Но това не е малко плашещо, когато вярваме напълно?
MJ: Не, това е поради тази причина, че аз го обичам. Харесва ми да наистина да забравя.
BC: Защо искаш толкова много да се забравя? Смятате ли, че животът е твърде трудно?
MJ: Не, може би това е, защото ми харесва да скочи в живота на другите и да проучи. Както Чарли Чаплин. Аз го обичам много. Малкият *********, всички дрехи и сърцето си - всичко, което е представено на екрана е всеизвестна истина. Това беше целият му живот. Той е роден в Лондон, и алкохолно баща му умира, когато той е шест. Майка му е в санаториум. Той скитал по улиците на Англия, просия, бедни, гладни. Всичко това се отразява на екрана и това е, което обичам да правя, всички тези истини навън.
BC: Да ви е грижа за печелене на пари?
MJ: Аз се грижи за се обръща доста за това, което правя. Когато започнат проект, сложих цялото си сърце и душа в него. Защото наистина е грижа за това, сложих всичко, което попадне в него и искам да се обърне. Човекът, който работи трябва да се яде. Толкова е просто.
BC: Следвате бизнеса си, като след това?
MJ: О, да.
BC: На колко години сте?
MJ: двадесет и три.
BC: Смятате ли, понякога се чувствам така, сякаш той е загубил своето детство, защото винаги сте били извършване в света на възрастните?
MJ: Понякога.
BC: Но ти харесва на хората на възраст над вас, по-опитен.
MJ: Обичам хора с опит. Обичам хората, които имат феноменален талант. Обичам хората, които са работили усилено и са смели и са лидери в своите области. За мен, за да се срещнат хора като че и се учим от тях, и да споделят думи с тях - за мен това е магия. Работете заедно. Аз съм луд по Стивън Спилбърг. Друг вдъхновение за мен, и аз не знам от къде идва, са деца. Ако аз съм надолу, взех една книга със снимки на децата и да го погледне и той просто ми вдига. Да бъдеш наоколо деца е магия.
BC: Има нещо положително и да ги насърчава. Вие имате много животни, не?
MJ: Аз трябваше. В момента имам само две сърни бебета, един мъжки и един женски. Те са толкова сладки. Те са чудесно.
BC: Никога няма да разберем как хората могат да ловуват елени.
MJ: Аз го мразя. Мразя препариране магазини и всичко, което боклуци. Имам лама. Имам една овца - той прилича на овца с рога. Louie е цирка. Той е лама. Таранът се нарича г-н Тибс.
BC: Какво ще правите с тях, когато пораснат?
MJ: Аз ще ги пуснаха в градината. В момента има около два декара.
BC: Каква кола имате?
MJ: A Rolls. А черно.
BC: като шофиране Смятате ли?
MJ: Никога не съм искал да карам. Родителите ми ме принуди да шофирате. Куинси не карам. Много хора, които познавам, не шофирайте.
BC: Andy [Уорхол] не шофирайте.
MJ: Това е умно. Но това е добре, когато искате малко от независимост да напусне. Но аз не ходя на много места. Аз не знам много места. Аз просто карам на улицата.
BC: Вие не се измъкнем много?
MJ: Само да отида на Златния храм, здравословен ресторант храна. Аз съм вегетарианец. Или отидете в магазина на видео игра.
BC: интересуват от изкуство ли сте?
MJ: Обичам да се направи - молив, писалка с мастило - Обичам изкуството. Когато съм на турне и да посетите музеи, като например в Холандия, Германия или Англия - Знаете ли, че тези огромни картини? - Чудя се. Не мислите ли, че един художник може да направи нещо подобно. Мога да разгледаме част от скулптура или картина и аз напълно го загубили. Погледни го и да стане част от сцената. Мога да ви накара да плача, че наистина може да ви докосне. Виждате ли, това е, което аз мисля, актьор или изпълнител трябва да бъде - да се докоснат до тази истина вътре на лицето. Играйте тази реалност, така че те да станат част от това, което правите и вие може да ги отведе навсякъде, където искате. Вие сте щастливи, че са щастливи. Какво е човешка емоция, те са точно там с вас. Обичам реализъм. Аз не обичам пластмаса. Дълбоко в себе си всички сме равни. Ние всички имаме същите емоции и затова филм като "ЕТ" докосва всеки. Кой не иска да лети като Питър Пан? Който и да не лети с някаква магия същество в космоса и да бъдат приятели с него? Стивън отиде право в сърцето. Той знае - в случай на съмнение, потърсете сърцето.
BC: религиозен ли сте, нали?
MJ: Да. Аз вярвам в Библията, и аз вярвам в Бог, чието име е Йехова, и всичко, което го заобикаля.
BC: Някой каза, че затова не се бръсне.
Michael Jackson: О, не! Тя не расте нищо за мен, за да се обръсне. Това няма нищо общо с него.
BC: Значи ти си просто един основен християнски.
MJ: Аз вярвам в истината.
BC: Смятате ли, чете Библията?
MJ: Да, много.
BC: Ходите ли на църква?
MJ: Ние не го църква се обадя. Това е най-Hall кралство. Свидетелите на Йехова.
BC: Споменахте ще видим Бет Мидлър утре? Възможно ли е да работи върху нещо заедно?
MJ: Не, отидете на този човек на име Сет Ригс. Когато пея, Харесва ми, че гласът ми е отворен - като танцьор подготовката.
BC: Така че, те са като дишането класове?
MJ: Точно така. И веднага след като завърших, тя пристига. Тя е винаги навреме.
(Andy Warhol лига Ню Йорк)
Анди Уорхол: Ало?
MJ: Здравейте.
AW: Бог, това е вълнуващо. Знаеш ли, всеки път, когато използвам своя Walkman Сложих си лента, за да играят.
MJ: Виждали ли сте Liza напоследък?
AW: Да, видях. Тя е в Европа, но видях ревюто на Halston. Тя променила прическата си. Косата й изглежда като твоя сега. Това е много къдрава в предната част и тя е различна и много красива. Тя има голям нов облик. Тя отиде до Halston миналата седмица и е в Ню Йорк сега. Как беше?
MJ: Аз да отиде далеч в студиото, пишеш текстовете и работи върху песни.
AW: Ще вероятно видите английска рок група в Риц тази вечер, наречена Duran Duran. Смятате ли да ги знам?
MJ: Не.
AW: Отидох да видя Блонди в Meadowlands миналата седмица.
MJ: Как е тя?
AW: Беше страхотно. Тя е чудесна. Знаеш ли?
MJ: Не, аз не знам.
AW: Е, когато дойдеш в Ню Йорк, аз ще ви запозная. Отивате на турне е една от най-трудните неща в света.
MJ: Пътуване на турне е нещо - разходка от едната страна към другата. Но да бъдеш на сцената е най-магически нещо в него.
AW: Не мога да чакам, докато не се направи страхотен филм. Те са ви помоли да направя един?
MJ: Моята стая е пълна с скриптове и оферти. И много от тях са велики идеи. Но такъв човек, аз съм е, че имам някого предвид, че бих искал да работя и аз се опитвам да се уверете, че правя правилното нещо. Аз не искам да се направи грешка.
AW: Просто ги правя. Вие не може да се обърка. Много сте любезен. Ти си представи, че когато повечето ще бъда певец?
MJ: Аз дори не помня, не се пее, така че никога не съм мечтал за пеене.
AW: Все още събиране на дрехи? Имате добър дизайнер?
MJ: Всъщност, аз не събира нищо, освен ако не съм на сцената. Единственото нещо, което ми харесва да се събират, са фантазии или палта от пирати и такива неща. Но дрехите ден за ден аз не се интересуват.
AW: Какво искате да използвате?
MJ: Сега аз съм облечен кадифени панталони с голяма дупка в коляното и риза и розова вратовръзка.
AW: Ти остави много или стоят вкъщи?
MJ: Аз си останат вкъщи.
AW: Защо ти си остана вкъщи? Това е толкова забавно да излизаш. Когато дойдеш в Ню Йорк, ние ще напусне заедно.
MJ: Единственият път, когато искате да се измъкнем е, когато съм в Ню Йорк.
AW: Ходите ли на кино?
MJ: О, да. Ние ще работим върху ЕТ албум направих фотосесия с ЕТ и това е прекрасно ... той ми и всичко прегръща.
AW: Обичам Tron. Това е като да играят на видео игри. Гледали ли сте?
MJ: Да. Не ме развълнува.
AW: Добре, благодаря ви. До скоро.
MJ: Надявам се. Ако видите Liza, поздрави. Дайте си една голяма целувка и ме прегърна.
(AW изключване)
BC: като Ролинг Стоунс Смятате ли? Вие знаете, Мик?
MJ: Срещнах го в една баня. Той беше там с Keith - Кийт Муун?
BC: Кийт Ричардс.
MJ: Аз отидох там и каза: "О, здрасти", и ние започнахме да говорим. След това се върнах в моята сесия. Аз наистина не го познавам толкова добре.
BC: Четеш ли много?
MJ: Да. Обичам да чета. Харесва ми философия и разкази. Харесва ми да се справи с най-добрите продавачи. В графика в неделя LA Times е моят любим вестник. Тя наистина ви разказва за това, което се случва навсякъде. Имам любимите ми автори - това не е така, сякаш аз само се чете най-добрите продавачи. Харесва ми да се види какво правят и ме държи в течение за това, което хората се интересуват. Тя има много на физическата нещо сега.
BC: Смятате ли тренирате?
MJ: Всяка неделя аз танцувам в продължение на 30 минути без спиране директен. Аз обичам да правя това.
BC: Защо неделя?
MJ: Това е просто денят, в който аз избрах. Както постят всяка неделя. Това не ми харесва нещо. Само сокове.
BC: Защо правите това?
MJ: Заради наводненията системата, очиства дебелото черво. Мисля, че е страхотно. За да работи, което трябва да направя така. Това е системата на канализационните тръби. Вие трябва да ги поддържат чисти, както ви предпази от външната страна на тялото ви. Всички тези примеси от вашата система, защото не са чисти отвътре. Той излиза в пъпки или заболявания, или за големи пори. Токсините се опитва да се измъкне от вашата система. Хората трябва да се опитват да се поддържат чисти.
BC: Ти не прочете на страницата един от вестника?
MJ: Аз не гледам на нея, но аз не го чете ..
BC: Твърде потискащо?
MJ: Да. Той винаги е едно и също нещо. Харесва ми да правят хората щастливи. Това е страхотно в шоу-бизнеса. Това е бягство. Вие плащате пет долара, за да получите в и седи там и ти си в друг свят. Забравете проблемите на света. Това е прекрасно. Това е забавно. Това е магически.
Боб Colacello
статия, публикувана от американското списание "Интервю" през октомври 1982 година.
mjbeats.com.br/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен