"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Вътре Private World Майкъл Джексън на Създаден за Неговите деца

от ФРАНЧЕСКА BACARDI | Wed, 15 март, 2017 22:26



Някои считат дължините на Майкъл Джексън се оттеглиха, за да защитят децата си крайност, но семейството му се разбира мотивите му.

Краля на попа известната направи децата си да носят маски в обществения, за голямо объркване на феновете си. След смъртта му, децата му и майка му, Катрин Джексън , разкри целите на кориците: да им даде личния живот. Дъщеря му, Париж Джаксън , също е домашно образованото за първите 12 години от живота си ", което означава, че само за взаимодействие, които някога съм имал са били с членове на семейството или други възрастни," тя обясни на Харпърс Базар .

Изолирането означаваше, че тя "не са имали социални умения. Аз трябваше да се насиля да се научи толкова бързо." Дори и сега Париж живее доста изолиран живот, но това не я спря от "учи как да общуват."

"Мисля, че съм намерила доста добър в това", каза тя.


Париж приютява не зла воля към методите на баща й. В действителност, тя последователно призовава баща й я идол-тя има девет татуировки , посветени на него, и разбира точно защо е избрал да прикрият лицата си на публични места.

"Той не искаше никой да види това, което изглеждаше като," каза тя пред огледалото . "По този начин бихме могли да имаме това, което той не е направил, което е нормално детство."

Синът на "Thriller" певец е, Prince Jackson , също откри за избор на баща си. Докато той може да разбере защо това би изглеждало странно, в момента той не мисля, че нещо от него. Той е бил дете, в края на краищата.

"Баща ми ми говори като възрастен. Той ни каза, че причината за маските е той искаше от нас да имаме свой собствен живот без него," Prince заяви пред Los Angeles Times .


"Аз не мисля, че някога, че ще кажете, ако други деца са живели така, когато бях по-млад. Но след като аз знаех кой е той, аз осъзнах, че не е нормално."

След певицата "Billie Jean" почина през 2009 г., матриарх Катрин получи попечителство над децата му. Една от първите стъпки, тя взе беше да старите, маските.

"Те са били защитени много, когато Майкъл ги вдигна," каза тя пред Hello! , "Мислех си, че за него и аз казах:" Аз няма да ги повдигне по този начин. " Но Майкъл имаше добра причина. Той се опитва да ги защити. "
Сега, след като Майкъл три деца, Париж, Принс и Бланкет Джексън , живееш живота на открито, те правят всичко възможно да използва славата си за добро. Париж има "план", за да се използва славата си за "важни неща." Prince, от друга страна, иска да запази жива си като лично е възможно, но разбира, че е от ръцете му.

"Аз не съм фен на като частен или личния си живот е там," на 20-годишният футболист заяви в Good Morning America по-рано този месец, "но аз разбирам, че е важно да се покаже това, което правя и се надяваме, че се опитва да вдъхнови другите да продължават разпространение на стоката и помага на обществото. "

Въпреки "Heal на света" усилията на певец, за да защитят децата си, това е ясно, новата им мисия е да защитава всички останали.

http://www.eonline.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен