"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Първото интервю на Майкъл и Лиса


Майкъл Джексън говори първо: "Когато се запознах с Лиза Мари и как съм направил предложението"

Първото лице в лице интервю, че "Краля на поп, рок и Soul" на Майкъл Джексън, отпусната след разклаща Америка с новината за брака си с Лиса Мари Пресли, дъщеря на velhor Елвис Пресли, мегазвездата разкри EBONY където те Те се срещнаха и как той предложи.
Някои новинарски репортажи каза Двамата се срещнаха само осем месеца преди Лиса Мари Пресли-Джаксън излезе с изявление, казвайки:
"Моето име е г-жа Лиса Мари Пресли-Jackson. Бракът ми с Майкъл се състоя в частна церемония извън Съединените щати [26 май]. "Тя каза, че бракът не е официално обявено PQ" Ние сме много частни лица, живеещи в блясъка на обществените медии ... Аз съм толкова влюбена в Майкъл. Посвещавам живота си, за да му бъде жена. Разбирам и го подкрепят. Очакваме с нетърпение да изграждане на семейство, живеещо щастливи и здравословния начин на живот заедно. Надяваме се, приятели и фенове ще разберат и уважават нашия личен живот. "
Това беше тяхната любов на неприкосновеност на личния живот, който генерира анкета от медиите, че се превърна в публикуваните истории, които говориха на двойката се срещна само осем месеца преди да започне романс, който доведе до брак.
Истината е, че Майкъл, сега 36, и Лиза Мари, 26, бяха просто една млада двойка, когато те се срещнаха в Лас Вегас преди 20 години. Той е бил 16, а тя 6. Jackson Five, с Майкъл напред като водещ вокал, се появи на MGM Grand Hotel 9-26 април, 1974 г. и 21 август до 3 Септември, 1974.
Майкъл удар с време от техните звукозаписни сесии в студиото в Ню Йорк даде EBONY ексклузивно интервю, си спомня:
"Баща й [Елвис] използва, за да я заведа да хване нашето шоу, където всеки от нас [Джаки, Тито, Джърмейн, Марлон, Ранди, Морийн" Rebbie ", Латоя и Джанет, 8] са изпълнявали ... Беше истинско семейство шоу - единственото семейство шоуто в Лас Вегас, че децата са били позволено да отиде. "
Той продължи:
"Елвис ще донесе на дъщеря си, Лиза Мари. Тя ще седне в краката и бодигардовете му ще бъде точно там. След това тя ще бъде ескортиран зад кулисите и аз може да се срещне с нея и бихме могли да говорим. Това често се случва. Тя ще дойде отново, отново и отново. Беше почти компромис.
"След това, аз не я видя за малко. Знаеш ли, това беше като кораби, преминаващи през нощта -. Hi и чао "
Лиса Мари женен музикант Дани Киоу в 1988 г. и 2 деца (Даниел, 5, и Вениамин, 2) са били родени на този съюз. Различията, че двойката не разреши превърнат в "бърз" развод в последния пролетта Доминиканската република.
Преди три години, когато той започна опасното албум, който aprsentava хитове като "Защо искаш да Trip On Me", "Запомни това време," "Тя ме дискове Wild" и "не мога да й се размине", каза Майкъл връзката им достигна ново ниво.
"Няколко пъти сме излезли заедно. След като говори по телефона ... разбрах бяхме близки. Отидохме до Лас Вегас за The Jackson Family хонорите [през 1993 г.]. След това ние пътувахме до Атланта, за да посети децата на президента Джими Картър, но никой не знаеше, че тя ме estava'lá.
Брилянтен нещо за нас е, че бяхме заедно constamente, но не позволявайте на никой да знае това. Видяхме един друг по този начин в продължение на години. Бяхме наистина дискретно и комфортно един с друг. Тя е основно като датирането започна да се случва. "
Това беше по време на този период, че Майкъл каза, връзката им се променя от добри приятели, за да любовници.
Като чувствителен писател, който се занимава с чувствата, които тичаха по следите на човешките емоции, Майкъл има огромно химически чувствителност да пише песни. За него, че химията е вдъхновение. Ако слушате текста на "Remember The Time" и "Не мога да позволя да избяга," освобождаването на "Dangerous" през 1991 г., VC заключава, че Лиса Мари може да са били вдъхновение.
Тя със сигурност е предвидено вида на подкрепата му трябваше през 1993 г., когато се изправи срещу обвинения и трудности. "Аз бях на турне и тя изглеждаше като бях в Армагедон - Armageddon в ума", спомня си Майкъл. "Всички тези ужасни истории за мен бяха там. Нищо не е вярно. Беше невероятно. Лиса Мари ще се грижи. Аз може да разчита и истинските ми приятели, от една страна. Тя беше много, много благоприятна през цялото време. Това наистина ме впечатли. Тя призова и извика. Тя беше разстроена и иска да се мотае на хората. "
"Но наистина, това, което ми направи впечатление беше земетресението в LA [28 юни 1993]," каза Майкъл с вид на възбуда. "В деня на земетресението, телефонът ми реши да тече. Бях ужасена - quanse от мен. Мислех, че светът се приключва. Ми се обади онзи ден и тя си беше, веднага след земетресението. "
По-късно, в Лондон, където той претърпява лечение за пристрастяване към лекарства с рецепта, Майкъл каза, че Лиса Мари му даде впечатлението, че връзката им се движеше връзки, които се свързват.
"Щеше да ми се обади, но не винаги може да стигне до мен. И това е много разочароващо за нея. Взех всички съобщения ... Тя беше много загрижен. "
Това беше след тези преживявания, които Майкъл каза, че дойде един момент, в който тя трябва да се каже, "Това момиче е мое" и "The Way You Make Me Feel." (Майкъл играе с думите на двама от най-добрите-продажбата на своите песни.)
"Аз се разви", каза той в момент на истината. "Ние бяхме много време в ранчото [разтегнат си, милиони долари Невърленд] и просто си тръгна и conversávemos. Това се случи! Това разгъна естествено. Бихме могли да се потопят в атмосферата имахме един за друг, без дори да се говори за това. Това беше всичко за вибрации, чувствата и погледа в очите ни. "
След като той разказва как едно приятелство стана романтика, Майкъл беше помолен:. "Кой предложи, вие или Lisa Marie" Той ми отговори "Аз предложих" Изчервяването, Майкъл каза:
"Ами, първо попитах - аз съм на shyest човек в света. Казах й - ние бяхме по телефона - "Ако ви помоли да се омъжи за мен, се ожени за теб?" Тя каза: "Разбира се!" Тогава имаше тишина. Аз казах: "Извинете, аз трябва да отида до тоалетната," засмя се тя. "Така че аз се върнах. Не знаех какво да кажа. Но това е как се е случило. "
След предложението за приемане на телефона, на ангажирани двойката незабавно се срещна в Невърленд, където започна романтиката. Това доведе до брак май в Доминиканската република, който доказва, че любовта побеждава всички.
Двойката имаше кратък меден месец в Будапеща, Унгария, където булката сподели известно време в местен стрелба, където той продуцира видео по следващия си албум, "история." Те оставиха време TB да направи това, което и двамата искали да направим - да се грижи за децата. Те посетиха детски болници, където те утеши младите пациенти и разпределени играчки.
Това беше прелюдия към приоритета са се споразумели преди. Приоритетът не се записва заедно, въпреки че Lisa Marie наследил баща си известен певчески талант и наследството му е на стойност над $ 150 милиона души.
"Всичко това говори за нас запис заедно е пълен клюки", каза Майкъл, който се оценява на около $ 200 млн. "Това, което искаме да направим много е във фокуса на деца. Така и не разбрах всеки, който се грижи толкова много за crinaças като мен. Наистина съм емоционално с деца. Лиса Мари е точно същото. Къде отиваме, ние посетихме детски болници. Мечтата ми е, че когато сме в Южна Африка и Индия, ще помогне на децата, "отвори той.
Запитан за плановете с децата си, той отговори:
". Това вече се случва" След петия роден от девет Jackosns направи пауза и добави:
"Искам повече деца, отколкото на баща ми [Йосиф] има."
Robert E. Johnson (JET сътрудник на издателя), октомври 1994
mjbeats.com.br

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен