"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



...аз посетих Neverland Ranch в Калифорния и се срещнах с Майкъл Джексън


публикувано преди от zenhob
Току-що споменах на моята приятелка ", и се сетих за една страхотна идея за Reddit AMA".
"О? каза тя, очевидно незаинтересована.
- Да, на времето, аз посетих Neverland Ranch ".
Тя се обърна към мен, широко отвори очи и стисна ръката ми. "О, Боже, ти си прав! Твърдят, че точно сега." Така, че аз съм тук.
Това е една история, която съм разказал на много хора, така че не е тайна или нещо. На първо място аз очаквах хората да бъдат много скептични за тази история, но на практика никога не е идвал тук. Аз наистина нямам причина да лъжа за това, предполагам. Както и да е, това наистина се е случило.
Майка ми е персонален фитнес треньор в Лос Анджелис. Нарекох я фитнес инструктор на звездите, въпреки че наистина нейните клиенти са по-богати от известните. Две от тези клиенти са Присила Пресли и Лиса Мари Пресли, съпругата и дъщерята на покойния Елвис. Знаех, че Лиса е като клиент на майка ми, тъй като времето, когато бях доста млада (аз съм на 32 сега). Спомням си, присъствах на някои от странните и рождени дни. Беше правила неща като отдаване под наем на Six Flags тематичен парк (Magic Mountain във Валенсия) и щяхме да се возим Collossus или езда Батман колкото искахме. Това е доста голяма новина като цяло, когато Лиса се омъжва за Майкъл Джексън, още повече,  за нас, защото ние я познавахме. Мама дори твърди, че Лиса я помолила да дойде и да служи като фитнес инструктор  по време на медения месец на Лиса и Майкъл. Мама казва, че тя й отказала. Така или иначе, след като Лиса и Майкъл са били женени, тя покани майка ми и нас децата да посетим  Майкъл Neverland Ranch около Коледа. Така се стигна до престой за няколко дни.
Майка ми не ни каза в първия момент къде отиваме. Очевидно тя искаше да бъде изненада, но си спомням че беше някак си въодушевена. Предполагам, защото е добре известно, новината за Лиса и Майкъл, ние бяхме в състояние да подозираме, че е тази. Бях на 16 по това време. Малките ми полубрат и полусестра бяха там, всички деца на майка ми. Да видим, брат ми беше на 10, а сестра ми на 8. Сега е добър момент да спомена, че съм бил фен на Майкъл Джексън, откакто се помня, почти. Искам да кажа, този човек е монах, поп музика. Бях много развълнуван да се запозная с  Майкъл.
Котката е на чантата, малко след като пристигнахме в предната порта. Спомням си майка трябваше да подпише някакъв вид  документ освобождаване, казвайки, че тя няма да разгласява, или нещо от този род. Тъй като всички  ние бяхме  под 18 години не трябваше да подписваме нищо.
Очевидно Лиса беше казала на Майкъл че идваме, и той е загрижен за среща с 16-годишно дете. "Той ще да мисля, че съм хокей!" е станало жалбата му, както е предала от Лиса на мама. Бях покрусен, при тази мисъл, но решен да имам момент с Майкъл брой. Не трябвше да чакам дълго. Малко след като пристигнахме, ние бяхме се срещнали с Майкъл и той ни показва около карнавални вози. Ние вървяхме между две от тях, и аз видях възможност. Отидох до Майкъл и с цялото си внимание и поех си дъх и казах нещо като:
"Здравей, така чух, че може би мислеше, че съм си помислих, че са бил хокеист или нещо и аз просто трябваше да ви кажа, че мисля, че си невероятен и един от любимите ми хора наведнъж. Не мисля, че сте хокей на всички. "Бях малко паника. Той веднага се усмихна и сърдечно ми благодари. Харесва ми да мисля, двамата се почувствахме много по-добре след това, което аз направих. Това е един от най-готините моменти от живота ми.
Neverland Ranch себе си е като ... стенограмите ми към нея е: Ако ви е дал 8-годишно момче празен чек и ранчото и му каза да отида ядки, това е до голяма степен това, което беше. Имаше бонбони и лакомства с придружител, да ги предаде на вас навсякъде. Имаше зоопарк и зона за карнавал с коли. Имаше истински влак парен двигател, който обиколи основание. Имаше един киносалон. О, човече, ние гледахме филм на Ричи Рич в театъра и има линия, когато майка във филма казва: "О, Боже гледам като Майкъл Джексън! Бях сериозно седи до Майкъл, когато чухме,  шегата. Аз не си спомням да има много реакция. Вероятно всеки е мислил "OMG аз седях до Майкъл, когато чух тази шега."
Имаше няколко деца наоколо освен моите братя и сестри и мен, всички момчета. Момичета Лиса са били наоколо, но те не излизаха с нас много. Момчетата са били идентифицирани като братовчеди и приятели на братовчеди, в паметта ми. Трябва да си призная в един момент един от тях трябваше да се обади на майка си или нещо, което да се увери, че той може да остане през нощта. Брат ми и аз останахме извън основната сграда, в една наистина страхотна къща за гости. Спомням си, че се събуждам сутринта, гледам през прозореца и какво да видя, ходене на слоновете.
Майкъл и децата се около основата на тези електрически колички. Майкъл беше единственият, чиято количка е със затворен навес. Спомням някой да ми показва мястото, където Маколи Кълкин малко по колата си. Аз също мисля, че в един момент не е имало достатъчно каруци или нещо такова и гараж пич ми предложи малък мотор. Той е Рад.
Играхме на криеница в къщата една нощ. Спомням си го, защото нещо, което Майкъл направи: когато сестра ми хвана едно от момчетата Майкъл възкликва: "Ще бъдеш пребит от момиче!" Това беше странно, защото е толкова истинско. Той беше толкова незрял, абсолютно по детски, което трябва да се направи.
Останах за няколко дни. Лиса напуска след само един ден, или така, но ни покани да излезем, тъй като беше толкова забавно. Когато си тръгнахме всеки от нас прегърна Майкъл за сбогом (всъщност аз не съм сигурен, че сестра ми е) и той ни даде коледни подаръци. Той ми даде портативен плейър CD, което аз използвах  вероятно десет години след това. Слушах Dookie Green Day върху него на път за вкъщи.
АМА.
TL, д-р Моите сестри и аз останахме с Майкъл. Никой не е жертва на сексуално блудство.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен