"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Интервю с Майкъл


Интервюираните преговори Soul изпревари Майкъл Джексън - Интервюиращ Силви Симънс - 1983 писане за водеща американска рок списание Creem, 24-годишната звезда на снимачната площадка за видеото на "Бийт Ит" - един от многото класически песни от новия си LP, Трилър, която да се превърне в най-продавания албум на всички времена.Тя намери задвижване художник в разгара на неговите правомощия. "Magic" - казва Майкъл Джексън, който говори много за магията - "е лесно, ако си сложиш сърце в нея" Говорих с Джексън преди видео снима. В триетажния апартамент в долината Сан Фернандо, където Майкъл е отседнал, докато те възстановят семейната му къща пет мили надолу по пътя - пълни с книги, растения, арт-работа, животни, органични сокове и племенници и братовчеди, братя и сестри на Джексън семейството. През цялото това време, тънки, дълги пръсти мъж в кафяво кожено яке, твърде голям за него, отпивайки портокалов сок, гледаше с широко отворени очи и любопитни към танцьорите и монитори, поклатил глава трезво във времето до музика, подножието му за автоматично чешмата. Майкъл Джексън изглежда очарован от цялото това нещо. Това е три сутринта, преди той да си отиде. Той и да дойде, почивка на борбата и да ги доведе танцуват на склад. Pied Piper отговаря на Питър Пан. Зората беше счупено от време те завършиха; Майкъл Джексън не беше. "Джеймс Браун, Рей Чарлз, Джаки Уилсън, Чък Бери и Литъл Ричард - Мисля, че силно влияние върху много хора, защото това са момчета, които наистина има рокенрол ще ми харесва да се започне с произхода на нещата, защото след като тя стане по него промени. това е толкова интересно да се види как тя наистина беше в началото. " Майкъл има един малък, неземен глас. Чували сте го описва като детински и ангелски. Отново ще. Той е болезнено срамежлив и се взира в  ръцете си, обувките си, сестра му, навсякъде той може да забрави за интервюиращия наоколо. Той продължава: "Харесва ми да направя, че с чл също аз обичам изкуството Когато ние отидем в Париж аз се втурват да разглеждам Лувъра. просто никога не мога да получа достатъчно от него! отивам до всички музеи по целия свят. Обичам изкуството аз го обичам прекалено много, защото в крайна сметка купувам всичко и вие ставате пристрастен. парче искате и вие казват, О, Боже, аз имам за да получите този ... "Обичам класическа музика. Имам толкова много различни композиции. Предполагам, че когато бях малък в детската градина и изслушване на Петър и вълкът и такива неща - аз все още слушам тези неща, това е страхотно, и Бостън Попс и Дебюси, Моцарт, да си купя всички тези неща. Аз съм голяма класическа фен. Ние сме били повлияни от всички видове различна музика - класическа, R & B, фолк, фънк - и аз предполагам, че всички тези съставки се комбинират, за да създадат това, което имаме сега "не би бил щастлив прави само един вид музика или етикета себе си Харесва ми прави нещо за всеки ... не ми харесва нашата музика да бъде обозначен. Етикетите са като ... расизма " Как избирате кой е той работи с? Всеки, който пита? "Аз избирам от чувство и инстинкт", казва Майкъл. Какво прави той излезе от тях? "Имам чувството, че ще бъде ... магия." Тогава пак, ти трябва да се има предвид човек живее за работата си "Кариерата ми е главно какво мисля за Това е трудно да жонглирам вашите отговорности около -. моята музика тук, ми соло кариера, моите филми там, телевизор и всичко останало" е, че това, което прави щастлив? "Да. Това е това, което аз съм тук за наистина Това е като Микеланджело или Леонардо да Винчи "," гласът му изостава на разстояние;. той изглежда разкъсан между звучи нескромно и казва  истината, които, както той я вижда, е, че талантът идва от Бога или иначе, така че не отида да го потупа по гърба. - И все пак, днес, ние може да види работата си и да бъдат вдъхновени от него. " Така че, толкова дълго, колкото има стерео, Майкъл Джексън живее? "Да. Бих искал просто продължавай и вдъхновява хората и да опитате нови неща, че рай "т е направено." До каква степен неговата вяра в божествеността е повлияла живота си? "Аз вярвам в Бога. Ние всички правим. Ние обичаме да се прави, не се побърка или нещо не до степен на загуба на наша гледна точка за живота, от това, което сте и кой сте. Много от водещи, те правят пари и те прекарват остатъка от живота си в чест, че един гол стигнаха и с този празник идва ред на наркотици и алкохол. след това те се опитват да се изправят и те казват, "Кой съм аз? Къде съм? Какво се случи?" И те се губят, те са разбити. Вие трябва да бъдете внимателни и да има някаква дисциплина. " е много самодисциплиниран човек?"Аз не съм ангел, аз знам, аз не съм като на Мормон или Озмънд или нещо подобно, където всичко е направо Това може да бъде глупаво понякога. отива твърде далеч. "Сигурно е трудно да си ангел, когато сте признат като един от най-сексапилните изпълнители около момичета къмпинг в задния си двор и  искали "!. аз не ще кажа аз съм секси Но аз предполагам, че е добре, ако това е така, което казват аз харесвам, че в концерт Това е чист.." Какво не е чист е: "Както ви тече в куп момичета, което аз правя през цялото време, ще карам навън и ще имам всички тези момичета, намиращи се на ъгъла и те ще започнат да избухват в писъци и скокове нагоре и надолу и просто ще потъне в седалката си. и се случва време ... Всеки знаеше къде сме живели преди, защото беше на картата до звездите Homes, и те ще дойдат с фотоапарати и спални чували и ще прескочат оградата и сън в двора и дойде в къщата - намерени хора навсякъде. Дори и с 24-часова физическа охрана те намери начин да се промъкнат. Един ден брат ми се събуди и видя, че това момиче, надвесена над него в спалнята си. Хората пътувам на автостоп до къщата и казват, че искат да спят с нас , остани с нас, и то обикновено завършва, че един от съседите ги отвежда инча Ние не нека остане. Ние не ги знам. "Още разкази за луди фенове. Едно от момичетата, които са се опитали да ги взриви, а друг, който крещи по него в супермаркетите. Трябва да получите малко трудно знае Кой е приятелят ти понякога. "Тя се превърна трудно. Тя е трудно да кажа, и понякога аз се правилно. Само на сила на чувството, или ако човек е само хубаво, без да знаете кои сте." Lonely в на върха? "Ние знаем много и много хора, защото имаме такова голямо семейство. Но [Имам] може би два, три добри приятели." Нещата не са много по-различно, когато той е бил расте в Гари, Индиана. Той си спомня "огромен терена бейзбол в задната част, където съм живял и деца, които си играят и яде пуканки и всичко" и не е позволено да се присъединят, но все пак смята: "Аз наистина не се чувстват изоставени Ние имаме много обмен за това, че не играе бейзбол през лятото. Баща ми винаги е бил много защитно на нас, като се грижи за бизнеса и всичко. "отиде на училище, но аз предполагам, че тогава дори са били различни, защото всички в квартала знаеха за нас. Ние ще спечелим всяко шоу талант и нашата къща е бил зареден с трофеи. Винаги сме имали пари и бихме могли да си купите неща, които другите деца не биха могли като допълнително бонбони и допълнително дъвка - джобовете ни винаги са били натоварени и ние ще се минава бонбони. Това ни направи популярни! Но най-вече имахме частните училища. Само едно държавно училище в моя живот. "Опитах се да отиде в друг тук, но той не работи, защото един куп фенове ще пробие в класната стая, или щяхме да излезе от училище и там" г куп деца, които чакат да правите снимки и подобни неща. Останахме в това училище една седмица. Останалото беше частно училище с другите деца забавление или деца на звезди, където не би трябвало да се спестявайки ". Но разходите живота си почти изцяло с вашите братя и сестри - не го получи клаустрофобия? "Честно казано, не, и аз не съм просто казва, че за да бъдат учтиви." Не, дори когато сте на път? "No . Ние сме толкова глупави, когато сме на пътя Ние играем игри, хвърлят неща един на друг Изглежда, че когато сте под натиск ли, че някакъв вид бягство, за да компенсирате че - защото пътят е много на напрежението: работа, интервюта, феновете ви вземете, всеки иска парче от вас, вие сте винаги зает, телефоните на звънене цяла нощ с феновете ви се обажда, така че остави телефона под матрака, а след това феновете почука вратата крещи, не може дори да се измъкнем от стаята, без да ви след Това е като да сте в златна рибка купа и те винаги те наблюдава ". Как да избяга от лудост? "Аз отивам на музеи и учат и да учат, аз не правя спортове -., че е опасно Има много на пари, се брои, и не искам да рискувам нищо Брат ми нарани крака си в баскетболен мач и ние трябваше да отмени концерта, и само заради него с час на шега, хиляди хора пропусна шоуто, и са били съдени наляво и правилно, защото на една игра аз не мисля, че си струва ... Старая се да бъда реално внимателни. " Дори говори с пресата. Друга причина, той мрази интервюта е страх да бъде цитиран погрешно. Списания той смята, "може да бъде толкова глупав понякога, че искам да ги задуши казвам неща и те я завъртете около Веднъж един цитат - не ми пука за глад и аз обичам децата и искам да направя нещо за бъдещето . казах, един ден бих искал да отида в Индия и ще видиш гладуващи деца и наистина да видим какво е усещането и са написали, че Майкъл Джексън получава ритник да видя деца гладуват, така че можете да видите какъв вид човек е! " Вие се чудя как някой толкова сладка и срамежлива и детско стигне до такъв демон на сцената. ", просто го правя наистина секс е вид спонтанно. наистина се създава." Така че не практикуват ? секси в пред огледалото ! "Не След като музиката играе, това ми създава инструменти ме премести, чрез мен, те ме контролират Понякога съм неконтролируемо и то просто се случва -. бум, бум, бум - веднъж става вътре в теб. " Михаел има пълен контрол над всеки аспект от кариерата си. И той критикува собствените си усилия повече, отколкото някой друг е: ". Аз никога не съм удовлетворен с това, което правя аз винаги мисля аз да го направя много по-добре." Както и да е, като ние ви казах вече той е ще да се работи върху филм с Стивън Спилбърг. "Обичам Стивън", казва Майкъл. "Не мога наистина да ви кажа нищо за проекта. Аз ще кажа, Стивън е любимият ми режисьор, и че той изглеждаше дълго и упорито, за право на собственост.", току-що чухме, че Франсис Форд Копола иска да направи Питър Пан с него, тъй като води. И ние в Creem не съм виждал такъв просташки малко типаж, тъй като Слай Стоун щастието си играе безсмислено beefcake. На 24, не го получи на нервите му се наричат ​​"дете"? "Нямам нищо против аз чувствам, че съм Питър Пан както и Methusalah, и едно дете. Обичам децата толкова много Благодаря Бог за деца. Те ме спаси всеки път! Но какво ще кажеш за един филм на собствения си живот, а след това? Ще можем ли да видите филм на магически живота на Майкъл Джексън? "НеНе бих искал да играя моята собствена история на живота ", той гримаси." Не са го живели все още! Ще ви оставя някой друг да го направи ".
 © Силви Симънс, 1983
За да прочетете цялата статия:
http://www .guardian.co.uk/music/2009...kson-interview

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен