"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Kapelkakapkap Kroschechka

 


"Помня този шок сякаш се случи вчера. Този ден завинаги ще разбие паметта ми. Бях в съда в Лос Анджелис тогава. Приключвах и вече излизах от корта, когато приятелката на Ранди Джаксън Тоня Зилки дойде при мен с новината за смъртта на Майкъл, не можах да повярвам. Знаете ли, тези слухове продължават да се носят, заблуди, които после се оказват фалшиви, затова първата ми мисъл беше, може би отново е само слух... Излизам от сградата и двама охранители дойдоха при мен и ме питат дали чух какво се е случило с Майкъл? Аз съм като "О, Боже мой, наистина". Обадих се в офиса и телефонният ми секретар умираше. Това бяха журналисти и хора на полето, всички които искаха коментарите ми. Просто бях в шок като боже мой, това наистина се случи, нямам думи, спомних си какво ми каза Майкъл по време на процеса, когато прекарахме много интензивни минути заедно. Предполагам, че тогава ми е било писано да го защитя, това беше основната ми работа. След процеса работихме с него девет месеца, когато живееше в Близкия Изток, но никога не бяхме толкова близки. Спомням си, че ме погледна и каза: "Том, животът може да бъде толкова труден", в очите му имаше тъга. Той беше прав, животът може да бъде непоносим. Стана ми жал за него, толкова мил, учтив, чувствителен, чист. Той усети че всеки иска да му отнеме и много ми стана жал за този гений който се оказа един от най милите хора на света получи толкова беля колкото не заслужаваше слава трудно се дава на никого но да си най много известен човек в света, трудно е да знаеш на кого да вярваш.
Една от чертите на характера му беше желанието за простота и забавление, присъщи на децата. Мисля, че цял живот е преследвал тази илюзия, докато усеща празнотата от загубата на детството, невъзможността да бъдеш обикновен човек и просто да се наслаждава на общуването с хората. Знаете ли, в живота му са се случили неща, които ни бяха трудни за разбиране, без да изживеем себе си, няма да успеем, защото само той имаше такъв талант и признание от целия свят. Но нещастникът платил ужасна цена за това, както и заложил физическото си и психическото си здраве. "Вече преминах през етапа на отричане и признателност, сега чувствам ужасна тъга от загубата на някой специален, замина си твърде рано. "
Томас Мезеро за радио KJR, 29 юни 2017 г.




Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен