"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Kapelkakapkap Kroschechka

 


Много лесно се разсейвам. В нощта, когато получих осемте американски музикални награди, ги заведох със слънчеви очила и церемонията беше излъчена по телевизията. Катрин Хепбърн ми се обади и ме поздрави, но се презира за очилата: "Феновете ти искат да видят очите ти", каза ми тя. - Вие заблуждавате очакванията им. "
Следващия месец – през февруари 1984 – Thriller” спечели седем награди Грами – и изглежда, че е трябвало да получи осма. Цяла вечер излязох на сцената за наградите със слънчеви очила и в края на нея, когато Thriller спечели наградата за най-добър албум, излязох на сцената, свалих очилата и погледнах право в камерата и казах: "Катрин Хепбърн", казах, това е за теб! "
Знаех, че ме гледа по телевизията и наистина ме гледаше. Понякога трябва да се забавляваш.
Майкъл Джексън
PS Американска актриса. Катрин Хепбърн е главната актриса в Холивуд в продължение на 60 години, номинирана е за Оскар дванадесет пъти и е присъждавана с наградата четири пъти - повече от всеки друг актьор или актриса в историята.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен