"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



David Willems

 


Interview de Christine « Coco » Decroix (Bad Tour)
Interview de Christine « Coco » Decroix,
de la plus fabuleuse des tournées de Michael Jackson, le Bad tour.
J’ai rencontré Quincy à Los Angeles par des amis d’amis. Nous avons sympathisé. Je me suis installée là-bas pour apprendre l’anglais. Quincy m’a invitée à venir aux séances d’enregistrement de Bad. Quand j’ai entendu « I just can’t stop loving you », j’ai dit à Michael qu’il devrait la chanter en Français parce que c’est une langue harmonieuse qui convient à ce genre de mélodies romantiques. Quincy m’a proposé d’écrire le texte. Je l’ai fait et Michael l’a enregistré.




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Sara McNally

 

Всичко за мен