"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Капелкакапкап Крошечка

 


Ресторант Айви, Бевърли Хилс, Лос Анджелис
15 март 1991 г.
Мадона е грижовна: кой би бил достатъчно бляскав, за да вземе със себе си на церемонията за Оскар, където тя ще пее, а след това пада.
Може би Майкъл Джексън? О, Боже, каква красива идея! Не бихте ли се съгласили? - възкликна тя, обръщайки се към своя мениджър Фреди Деман, който някога е бил мениджър и на Джаксън.
Деман преговаря с Джаксън и съобщава, че е успял да се договори за преди вечеря. Запазена е маса за две от най-продаваните световни звезди в Айви в Бевърли Хилс, десет дни преди церемонията.
В миналото Мадона многократно поставяше Джаксън в задънена улица. Той е мечтател и бизнесмен, но не може да разбере какво привлича тя.
"Тя просто се катери навсякъде, нали? " - веднъж се оплакал той на приятел. - Не разбирам. Какво й става? Тя не е някоя страхотна певица или танцьорка. Истината знае как да се продава. Предполагам, че за това става въпрос."
Преди две години той беше донякъде разстроен, когато научи, че Warner Bros ще я маркират като „артист на десетилетието“. " Това беше само в професионално списание, но все пак. "Оставиха ме блед на този фон", обясни той. - Аз съм художникът на десетилетието, нали? Наистина ли е продала повече плочи от Thriller? Не, нямаше такова нещо".
На масата в "Айви" Мадона седи в черно сако и къси къси панталонки над ажурни чорапи. Кръст около врата й. Джаксън носи черни дънки, червена риза и подходящо яке, а всичко е коронясано с шапка от филц. Той не си сваля очилата.
"Нося очила и ето ме, нали знаеш, седя там и се опитвам да бъда сладък. "И тогава от нищото тя протяга ръцете си и ми сваля очилата. Това тепърва трябва да ми се случи... След това тя ги вдига и ги изхвърля и те се разпадат. Аз съм в шок. "Днес имаме среща с теб", казва ми тя, - и не издържам, когато не виждам човешко око. "Наистина не ми хареса всичко това".
Въпреки това вечерята продължава и Мадона изглежда забелязва, че Майкъл Джексън промъква поглед към деколтето й. Усмихвайки се, тя хваща ръката му и я слага на гърдите. Джаксън си стиска ръката. В края на краищата, това не е негов стил. Но Мадона не приема отхвърлянето; малко по-късно дискретно пуска парче хляб в деколтето си, след което го използва и го слага в устата си. За Джаксън причинява само мигновено гадене.
"Боже мой, вижте мускулите на тази жена! "Искам да кажа, че мускулите на ръката й са по-здрави от Знаеш ли, че са надути точно както казват? Даже си мислех как са пораснали такива мускули, само не исках да питам: страхувах се, че може да ме накара да си покажа бицепсите.
С други думи, репетиционната им вечеря в Айви няма да е много успешна, но поне не е неуспех да им попречим да се появят заедно на церемонията по награждаването на Оскар в концертната зала на Лос Анджелис.
И двамата се опитаха да се появят в цялата си блясък. И двамата имат фантастичен вид: Джаксън в блестящ бял костюм с голяма диамантена брошка, с ръкавици и каубойски ботуши със златни носове. Мадона реши да се облече като Мерилин Монро: облекчаваща рокля с дълбоко деколте, също бяла с блясък, и бижутата за 20 милиона долара, които нае от бижутерската фирма Хари Уинстън само за тази вечер
След церемонията те се отправят към годишното парти след Оскарите, домакин е Суифти Лазар в Spago. Когато Мадона се появява в ресторант, холивудски репортер я пита как е успяла да убеди Джаксън да я придружи, защото той е толкова нечовечен.
"О, Майкъл стана по-рядко да премине през задната врата", отговаря тя.
Циниците могат да чуят мръсен виц.
Вече вътре, далеч от камерите, Мадона плува до бившия си приятел Уорън Бийти, оставяйки Джаксън сам. Майкъл е спасяван от старата си приятелка Диана Рос.
"Майкъл, просто не мога да разбера", говори Рос високо, за да чуят всички. Тя дойде с теб, нали? Защо тя е с него?
- Не знам, - отговаря Майкъл на половин глас. - Тя вероятно го харесва повече.
"Ами мисля, че тя е ужасна жена", казва весело Диана Рос. - Да, и роклята е нещастна.
Това беше последният път, когато Майкъл Джексън и Мадона бяха заедно. Въпреки това, два месеца по-късно, Джаксън моли Мадона да участва в новия му музикален клип. Мадона е много щастлива, тя си мисли, че просто трябва да заснемат нещо „напълно скандално. "Тъй като песента се казва "In the Closet", тя смята, че е добра идея да се появи във видеото като мъж, а Джаксън като жена. Джаксън изобщо не е сигурен в това; какво ако това просто обърка всички? В крайна сметка смисълът на песента е сто процента хетеросексуален: заглавието предполага изключително, че героят на песента иска да запази връзката си с любовника си в тайна. Сестрата на Джаксън Джанет винаги е била скептична към Мадона ("Ако си счупя дрехите насред пътя, хората също щяха да ме зяпат. " Но дали това ще ме направи художник? "), обаче тя е ентусиазирана от идеята. "Това е силно изявление! " - казва тя.
Накрая Джаксън отказва и вместо Мадона в музикалното видео се появява модел Наоми Кембъл. В първите минути на песента звучи чувствен шепот, кой бихте си помислили? - Принцеса Стефания от Монако.
"Трябва да ти кажа нещо,ако обещаеш да ме разбереш. Не мога да се сдържа: когато ти си наоколо, аз го правя. Докосни ме. Не крийте любовта ни.... между жена и мъж".
Полуголата Наоми Кембъл се къдри усещането в някаква пуста зона. Майкъл Джексън в бяла риза без ръкави и черни дънки се върти и изпълнява енергични лицеви опори, прикривайки таза отпред и отзад, пеейки:
Защото има нещо в теб, бейби, което ме кара да искам да ти го дам!
Едва се гледат и почти не се докосват.




Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен