"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***Michael Jackson World Network (MJWN) Стюарт Бакерман си спомня Майкъл

 

Michael Jackson's former official spokesman, Stuart Backerman, has shared with us some of his favorite memories of his time with Michael from the early 2000s.

Бившият официален говорител на Майкъл Джексън Стюарт Бакерман ни изпрати спомените по-долу за времето си с Майкъл.

Майкъл Джексън. Името все още звучи сред милиони хора по света, предизвиквайки десетки хитови песни и изпълнения с нажежени лъчи, които бяха неземно преживяване за тези, които ги наблюдаваха - Майкъл Джексън на върха на силите си.

Бях един от най-големите фенове на Майкъл много преди да започна да работя за него, така че когато получих обаждане от Майкъл в Невърленд, че иска да бъда негов официален говорител и публицист, това беше сбъдната мечта.

Излишно е да казвам, че бях развълнуван, когато чух нежния му глас в края на линията да казва: „Стюарт, просто искам да ти кажа, че се радвам да те имам на борда като част от екипа. нямам търпение да се запознаем. Просто искам да кажа „Добре дошъл“.“

Размишлявах върху този специален момент, докато седях в театъра на Нийл Саймън в Ню Йорк по-рано тази година, чакайки завесата да се вдигне на едно друго разпродадено представление на MJ: Мюзикълът на Майкъл Джексън и усещайки електрическото усещане на очакване, тичащо през тълпата.

Започнах да работя за Майкъл през пролетта на 2002 г. като част от нов мениджърски екип, който беше посветен на съживяването на кариерата на Майкъл, не само чрез неговата музика, но и чрез редица далновидни начинания, които щяха да използват уникалната му артистична визия и да влязат в развлекателен гений.

Все още имам ярки спомени от онези опияняващи, вълнуващи дни и от първата ни среща, когато летях от Ванкувър, Британска Колумбия, до Лос Анджелис, наемайки кола под наем за пътуването до Невърленд.

Докато карах през емблематичните порти по идиличен слънчев пръскан

Сутринта, минавайки покрай хилядите цветчета, облицоващи сенчестите пътеки, мелодичните звуци на „Фантазията“ на Уолт Дисни, идващи от умело скрити високоговорители, нежно ме пренесоха в магическия свят на Невърленд.

Майкъл обядва във вътрешния двор зад впечатляващата си къща в стил Тюдори, така че аз се присъединих към него, бавачката му Грейс Рурамба и Бланкет, Парис и Принс, на единадесет месеца и съответно на пет и шест, заедно с Дитер Виснер, най-близкият на Майкъл съветник, когото за първи път бе срещнал в Германия през 1995 г. и който се беше превърнал в баща му през годините

„Радвам се да се запознаем, Стюарт“, каза той, стискайки ентусиазирано ръката ми, хватката му беше силна и мъжествена, по-твърда, отколкото очаквах.

Той ме запозна с Парис и Принс, като ми обясни, че работя за него и че съм от Канада.

Очите на Парис се разшириха.

Не знаех какво е чела или знаела за Канада, но тя най-малкото беше любопитна за моята страна, тъй като думите изскочиха от устата й с увлекателна простодушност: „В Канада винаги ли вали сняг, Стюарт?“ тя попита.

Аз се ухилих. — Не, Парис, и ние не живеем всички в иглута.

Тя се засмя, очите й светнаха.

Не бях сигурен, че Парис изобщо знае какво е иглу, но й казах, че имаме мек климат във Ванкувър и поканих нея и братята й да ни посетят с баща си.

„Ще се радвам да ви разведа наоколо и съм сигурен, че ще ви хареса там“, добавих аз.

И двамата засияха при тази мисъл, преди да се изправят, да съблекат горнищата си и да се потопят в басейна, да подмятат надуваема плажна топка напред-назад и да се плискат сред писъци от смях.

С Дитер и Майкъл обсъдихме плановете на екипа за кариерата на Михаел и аз говорих с него за феновете му, като му казах колко щастлив е той да има най-големите фенове от всички артисти в света и че планираме да достигнете до тях по нови и безпрецедентни начини.

Майкъл отговори веднага, като каза колко много обича феновете си и оценява тяхната подкрепа.

„Стюарт, извън моето семейство, моите фенове са най-важното нещо за мен. Искам да направиш всичко възможно, за да ми помогнеш да се свържа с тях по по-личен начин.

Членовете на екипа и аз взехме директивата на Майкъл присърце, инициирайки поредица от събития, които направиха точно това.

Оркестрирахме завръщането му в Гари, Индиана, организирахме пищно тържество за 45-ия рожден ден в Orpheum Theatre в Лос Анджелис с помощта на фен клубовете на Майкъл Джексън, които за пореден път доказаха постоянната си отдаденост към своя идол и критично значение за успеха част от кариерата си и отвори Neverland за феновете за благотворително събитие за знаменитости, което донесе на Майкъл огромно чувство на удовлетворение.

Мисля, че завръщането на Майкъл при Гари беше най-значимото за него. Завръщането към корените му беше наистина изцеляващо преживяване и не мисля, че той някога е давал толкова много автографи за един ден, отколкото в деня, когато се върна в родното си място на улица Джаксън 2300 и там, където започна невероятната му кариера.

„Искам Дитер да ти покаже всичко тук, в Невърленд“, каза Майкъл, когато свършихме разговора. „Искам да видиш всичко, за да знаеш колко е красиво.“

Дитер и аз се качихме в количка за голф за обиколка на имението, за да мога да видя известните забележителности, за които вече бях чел толкова много, включително зоологическата градина с неговия слон, подарък от Елизабет Тейлър, и жирафи и различни други екзотични животни.

Майкъл излезе от къщата, когато се върнахме и попита дали Дитер ми е показал киносалона.

Само го бяхме минали с кола, но не бяхме влизали вътре.

„Трябва да го видите“, каза Майкъл. "Ще те заведа там."

Така че отново се качих в количката за голф и ние се отдалечихме, пристигайки мигове по-късно.

Майкъл ме въведе във фоайето и гордо ми показа самия театър с неговите петдесетина плюшени бордо седалки.

— Стюарт, искам да ти покажа нещо — каза той.

Той отвори странична врата във фоайето и аз го последвах в голяма стая с около дузина закачалки за дрехи на колела, натоварени с неговите костюми и униформи, както и ръкавици с пайети.

Той отмести хангарите, за да разкрие огледало от пода до тавана, което минаваше по цялата дължина на стената.

„Стюарт, гледай това“, каза той, грабвайки черна федора от кошницата и я метна през главата си с палава усмивка.

Той го наведе над очите си и започна да ходи по луната.

Стоях като зашеметен, хипнотизиран от илюзията на Майкъл, който върви назад и напред едновременно, усещайки как тръпки преминават през мен, докато го наблюдавах как изпълнява своето емблематично танцово движение лично.

Той го направи два пъти до огледалото, класически Майкъл Джексън, частно изпълнение на самата легенда.

Чувствах се толкова привилегирован в този момент, толкова трогнат от неговата щедрост на духа и неговия дар на приятелство.

— Как ти харесва това, Стюарт? - засмя се той, вдигна шапката и ми се ухили. „Ето, искам да вземеш това“, каза той, хвърляйки ми шапката. "Знам, че ще направим страхотни неща заедно."

Върнахме се в къщата и се присъединихме към Дитер, Майкъл и аз, като се сбогувахме.

За моя изненада, точно когато се канех да си тръгвам, той изхвърча от къщата с книга в ръка.

— Стюарт — извика той. "Искам да имаш това."

Знаех, че Майкъл обича комиксите и винаги е искал да купи Marvel и дори да участва в собствената си продукция на Спайдърмен, така че може би се надяваше екипът да му помогне да възроди тази мечта, когато ми подаде Comic Wars: How Two Tycoons Battled Over Империята на комиксите на Marvel — и двамата изгубени, от Дан Равив.

Отворих го и прочетох надписа, който беше написал: „Стюарт, много благодаря за вашата любезна помощ и моля, не правете планове за следващото десетилетие.“

Уви, това никога нямаше да се случи, защото преди да успеем да го предотвратим, кариерата на Майкъл щеше да започне низходяща спирала, която щеше да завърши с неговата трагична и преждевременна смърт.

Да, спомените за Майкъл нахлуха в мен в театъра на Нийл Саймън, докато шоуто се развиваше, брилянтна комбинация от хитове на Майкъл Джексън от Billie Jean, Beat It, Thriller и толкова много други, изпълнени от брилянтния носител на наградата Тони Майлс Фрост.

Шоуто беше грандиозно, с овации на крака.

Тогава знаех без съмнение, че Майкъл се е върнал.

Неговата опетнена репутация бързо изчезваше в паметта, а неговата музика и артистичност на изпълнението оставаха непобедими.

След представлението се смесих с тълпите отвън на 42-ра улица, попивайки вълнението, което само хитовите представления на Бродуей могат да доставят, и поздравявах Майлс на следващия ден за невероятното му представяне.

Майкъл не само се завърна, неговото наследство като най-велик артист в историята е сигурно.

Спомних си какво ми каза неговият дългогодишен сътрудник Браян Оксман, когато за първи път се присъединих към екипа като говорител на Майкъл: „Да работиш за Майкъл Джексън е нещо почти мистично. Това е преживяване, което никога няма да забравите, нещо, което ще остане с вас до края на живота ви.“

Майкъл вече го няма, но споменът за него продължава да живее в сърцата и умовете на членовете на неговия фен клуб и милионите му фенове по целия свят, които поддържат пламъка на живота и духа на Майкъл да гори ярко в сърцата си.

Да, той наистина беше кралят на попа, но също така беше и нежен дух, който се опитваше да направи света по-добро място чрез своето изкуство, да измъкне човечеството от страданието му и да създаде по-добро бъдеще за децата. деца на тази Земя.

Вярвам, че е важно да помним това и просто да почитаме душата на Майкъл Джексън.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен