"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



КРИСТОФЪР УИЛДЪН И МАЙЛС ФРОСТ ОТ MJ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА ТРИЛЪР НА БРОДУЕЙ

 


Кралят на попа е в центъра на най-новия тунер за джубокс на Бродуей MJ: The Musical . Под ръководството на международно известния режисьор и хореограф Кристофър Уилдън, шоуто се развива по време на последния репетиционен период за Dangerous World Tour на Джаксън от 1992 г. и отразява издигането на мегазвездата до международна легенда. Новакът на Бродуей Майлс Фрост е с черна федора като Боб Фос и с класическата бяла ръкавица. Развлекателният журналист Франк Дилела наскоро се сблъска с Уилдън и Фрост, за да разговарят, създавайки доста музикален трилър в Театър Нийл Саймън .


Майлс Фрост в MJ . Снимка от Матю Мърфи.

Кристофър, ти ръководеше „Американец“ в Париж на Бродуей. Как се включихте в този проект на Майкъл Джексън?

Кристофър Уилдън: Бях поканен от нашия водещ продуцент и имението на Майкъл Джексън да имам среща с драматурга Лин Нотидж, която вече беше привързана към проекта. И си спомням, че първата ни среща беше доста неудобна, защото бях поразен от срещата с великия драматург Лин Нотидж. Мисля, че малко вероятно сме на хартия; Мисля, че едва ли сме сътрудници. Не мисля, че бихте поставили британски балетен хореограф с един от най-силните поетични драматурзи на нашето време, особено около тази тема. Напуснах тази среща с мисълта: „Това не мина много добре.“ Но очевидно се случи и ние продължихме напред.

Майлс, какво е да играеш Краля на попа?

Майлс Фрост: Това е чест и благословия. Мисля си за хората, които са сами в Ню Йорк, които обичат Майкъл и биха живели и умрели за възможността да направят това, а аз бях този, който беше избран да го играе. И не го приемам за даденост.

Кой е Майкъл Джексън за теб?

MF: Майкъл Джексън е причината да правя това, което правя. Причината да съм художник. Не само заради музиката си, но и неговата страст, стремеж и решимост да направи най-доброто във всичко, което прави.

Кристофър, говори за концепцията си за този мюзикъл.

CW: MJ: Действието на мюзикъла се развива в репетиционно студио в Ел Ей през 1992 г. Той е около последните репетиции за турнето Dangerous и всички хора в репетицията на Майкъл се стремят да създадат това епично концертно шоу. И всички хора в стаята се превръщат в герои от живота на Майкъл. Така че това е нещо като "компания от играчи" и имаме Майкъл в центъра на това.



Майлс Фрост и актьорският състав на MJ . Снимка от Матю Мърфи.

Каталогът с песни на Майкъл Джексън и неговите емблематични движения са свещени както за членовете на развлекателната индустрия, така и за феновете. Какво беше да се потопиш в този свят и да сложиш своя собствен печат върху Майкъл Джексън?

CW: Това беше проект, който беше толкова невероятно възнаграждаващ за мен като артист, защото ме тласна на места, на които никога не съм очаквал да отида. Какъв повече подарък за художник, който твори от много години, за да има тази възможност да работи със стил, който не живее непременно в мен или тялото ми. Много от влиянията на Майкъл бяха моите влияния. Той е вдъхновен от Астер и Фос и старите филмови музикални гении. И той обичаше балета - обичаше Баришников. Той беше напълно омагьосан и наистина развълнуван от балетното изкуство.

Как намери Майлс Фрост?

CW:Майлс дойде при нас наистина късно в процеса, защото работихме с друг актьор, който щеше да играе Майкъл, и тогава той получи възможност да преследва една холивудска мечта. Така че го загубихме - и, нека бъдем честни, не е лесно да се намерят актьори, които могат да играят Майкъл Джексън. И Майлс дойде на прослушване един ден. Видяхме още двама потенциални кандидати и той влезе и си спомням, че имаше лист хартия, който наистина не беше резюме и снимката му не беше подходяща снимка на главата. И той каза: „Здравейте, казвам се Майлс Фрост и съм тук, за да се явя на прослушване за Майкъл Джексън. И той имаше своята федора. И аз се изкикотих малко; Казах: „Майлс, ние знаем защо си тук.“ И той показа тази уравновесеност и спокойствие — това беше първото нещо, което забелязах у него. Той просто изглеждаше заземен. И си спомням, че беше по време на първия кръг на COVID и нямахме репетиционен пианист и озвучителната система беше настроена на пълна сила и нашият музикален директор натисна грешната песен. А Майлс беше в задната част на стаята и беше готов да изпълни „Billie Jean“, а вместо това „Beat It“ се включи много силно и всички ние си казахме: „Изключете го!“ И аз погледнах Майлс и той все още беше там. Просто изглеждаше напълно съсредоточен. И тогава със сигурност той започна да пее и да се движи и стана много ясно, че това ще бъде млад актьор, който ще ни даде нещо близко до същността на Майкъл, без да го имитира. “ и вместо това „Beat It“ се включи много силно и всички ние си казахме: „Изключете го!“ И аз погледнах Майлс и той все още беше там. Просто изглеждаше напълно съсредоточен. И тогава със сигурност той започна да пее и да се движи и стана много ясно, че това ще бъде млад актьор, който ще ни даде нещо близко до същността на Майкъл, без да го имитира. “ и вместо това „Beat It“ се включи много силно и всички ние си казахме: „Изключете го!“ И аз погледнах Майлс и той все още беше там. Просто изглеждаше напълно съсредоточен. И тогава със сигурност той започна да пее и да се движи и стана много ясно, че това ще бъде млад актьор, който ще ни даде нещо близко до същността на Майкъл, без да го имитира.

Майлс, как разбра, че си поръчал ролята на Майкъл?

MF: Бях у дома в Мериленд със сестра ми. Бях на Zoom с Кристофър Уилдън и Крис каза: „Майлс, искам да говоря с теб. Бихме искали да ви предложим ролята на Майкъл Джексън.” И за 20 секунди си казах: „О, БОЖЕ! АХХХХ!” И той каза: „Не е нужно да отговаряте точно сега“ и тогава прекратихме разговора в Zoom. И тогава влязох в стаята на сестра ми и казах: „Разбрах!“ и тя каза: „АХХХХХ!“ И тогава се фокусирах супер лазерно и си помислих: „Тук започва работата“.

Децата на Майкъл бяха на откриването. Получихте ли обратна връзка от тях?

MF: Срещнах принц Джаксън по време на предварителни прегледи и имахме невероятна дискусия и той ми каза, че оценява факта, че не се опитвам да се представям за баща му. Говорих малко и с Парис и тя каза същото - че наистина въплъщавам нейния баща. И това означаваше света за мен.

Музикалните номера в това шоу са електрически! Имаше ли една песен на Майкъл, с която се страхувахте да се заемете въз основа на нейната популярност сред феновете?

CW: Мисля, че знаете отговора. Смее се .] „Трилър“! Лин Нотидж и аз имахме тази идея доста рано, че “Thriller” ще бъде емоционалната кулминация на отношенията на Майкъл с баща му и разочарованията от организирането на този масивен концерт – всичко това се натрупа в него.

Научете повече за MJ

https://broadwaydirect.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен