"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Mariella Bello


  • Вместо да фокусирам вниманието си върху това, което баща ми не е правил, искам да подчертая всички неща, които е правил, и личните му предизвикателства. Искам да спра да го съдя. Започнах да размишлявам върху факта, че баща ми е израснал на юг, в много бедно семейство. Той израсна по време на Депресията и баща му, който работеше по цял ден, за да нахрани децата си, не показа много привързаност към семейството си и отгледа баща ми и братята му с желязна ръка.

Силното напрежение, което съществува между баща ми и мен, е добре известно (...) Научих се да виждам суровостта на баща си като форма на любов. Той ме бутна, защото ме обичаше, за да не пострада някой друг от това, което той е претърпял"
• Той беше този, който култивира таланта ми на шоумен и под негово ръководство не можех да допусна грешки. Но аз исках баща си. Исках баща, който да ми показва любов. И баща ми никога не го е правил. Никога не ми е казвал, че ме обичам, гледайки в очите ми, никога не си е играл с мен. Никога не ме е пресядал, никога не ми е хвърлял възглавница или воден балон...
Когато се замисля, колко се надявам децата ми да не ме съдят лошо и да ми простят, усещам, че мисля за баща си и въпреки това, което казах преди малко, съм принуден да си помисля, че той трябваше да обича аз Той ме обичаше и аз го знаех.

Шрифт: italianmoonwatcher

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен