"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Катрин по повод раждането на Майкъл ‹з

 




публикувано от NikkiLovesMJ
 
Катрин Джаксън в деня на раждането на Майкъл:

Опитът ми с Марлон и Брандън не ме разубеди да забременея отново. На следващата година, 29 август, родих още един син.

Спомням си този ден добре, защото ми избухна вода, докато съседката ми Милдред Уайт и аз карахме да видим строящата се нова гимназия, начално училище Гарнет.

„О, Боже, Милдред, не мога да седя в колата ти така!“ — възкликнах аз.

— Момиче, не се тревожи за това — каза Милдред и обърна колата.

По моя молба Милдред ме закара у дома. Обадих се на майка ми и тя и вторият ми баща ме закараха до болницата Mercy Hospital.

Малко след като пристигнах там, започнах да имам контракции. По-късно същата нощ се роди синът ми.

„Искам да го кръстя“, каза майка ми. Мразех първото й предложение: Роналд.

— Ами Рой тогава?

— О, боже, мамо, не.

Тя се замисли за малко. — Разбрах — МАЙКЪЛ.

— Това е — казах аз.

Дотогава бях свикнал да виждам бебетата си да се раждат със забавно изглеждащи глави, така че не бях разтревожен от главите на Майкъл. Другите две неща, които си спомням за него, докато го държах за първи път, бяха големите му кафяви очи и дългите му ръце, които ми напомняха за свекъра ми.

— Обзалагам се, че съм бил инцидент! Майкъл се дразни. Той не беше.

- Катрин Джаксън
https://www.fanpop.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен