"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Майкъл Джексън и кристалните щифтове

 




От Майкъл Буш
Майкъл и аз отивахме заедно в студиото един ден, през 1990 г., той си играеше с плата на едно от якетата си, разследвайки лъскавите пайети, наредени в ръкава му.
"Буш", каза той, "как така не те болят пръстите, когато сгъваш малките игли зад краката си? Как можеш да направиш толкова много, без да кървиш?
„Той имаше предвид зъбите в задната част на това, което е известно като „бъбречен комплект“, който държи камъка на мястото му, така че той да се държи безопасно над тъканта. Малко се обърках от въпроса. Защо му пука за това?
"Имам машина"
Е, би си помислил, че току-що му казах къде живее Биг Фут.
"Замисляли ли сте се? "
Чудя се дали пак ме тресе? Чудех се. Той не може да повярва, че натиснах на ръка, всеки щифт от стотиците кристали по дрехите му... Можеш ли?
"Искам машина. "Каза той като дете, което току-що видя сестра си с голяма фунийка сладолед и слюноотделяше, за да има и тя.
„Когато започвахме“, Майкъл продължи да обяснява, „трябваше да си направим собствени дрехи за шоуто. Майка ми, братята и сестрите ми, и аз ги направихме сами. Спомням си как натисках тези камъни по дрехите си един по един, а пръстите ми кървят. Тези зъби бяха остри. Наранен Буш".
"Майкъл, можеха ли да използват напръстник. "
"Нямахме. "
Тогава осъзнах, че Майкъл има реална стойност на това, което направихме с Денис, защото той преживя какво е необходимо да се направи.
Източник: heavens gladyouce

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен