"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Той направи Майкъл Джексън, Бритни Спиърс

 


Майкъл Буш за MJ: „Майкъл искаше да предизвика всички с техните способности и да прави неща, които не са правени преди. Отношението на Майкъл към мен беше „не се страхувай“. Той искаше да задава тенденции. Той имаше манталитет „Искам светът да ме копира“ в сравнение с обличането му от конгломератните модни къщи. Искаше единствени по рода си дрехи за шоу.

Достъп до пълната статия тук: https://www.palmspringslife.com/michael-bush-palm-springs/

Майкъл Буш, жител на пустинята на непълно работно време и лауреат на Алеята на звездите в Палм Спрингс, споделя вътрешни истории за дизайна за партита на Бритни и пижама с Майкъл Джексън.

ДЖЕРЪМИ КИНЗЪР

Майкъл Буш Палм Спрингс Разходка на звездите

Майкъл Буш за проектиране на дрехи за Мишел Джаксън. "Той имаше" Искам света да копирате мен "манталитет срещу бъдат облечени от конгломерата модни къщи Искаше един-на-а-вид покажи дрехи.
ФОТОГРАФИИ учтивост Майкъл Буш

Ако се чудите как студент по земеделие от селски район на Охайо се озовава в Лос Анджелис и става дизайнер на костюми за такива небесни фигури като Майкъл Джексън, Елизабет Тейлър и Бритни Спиърс, това е заобиколена история. Майкъл Буш напусна Държавния университет в Охайо, за да се премести в Лас Вегас, където работи из града като барман и дилър на блекджек, преди да се премести на запад в Лос Анджелис. Там той среща покойния си партньор Денис Томпкинс и се присъединява към него, за да работи като дизайнер на костюми в телевизионни сериали като General Hospital . По време на пауза, двамата получиха обаждане от Дисни да работят върху това, което смятаха за индустриален филм, само за да научат, че това е 3D опусът на Джаксън Captain EO.

Буш и Джаксън щракнаха толкова силно, че започнаха професионално партньорство и приятелство, продължило 25 години. Буш описа работата им, която включва много от най-известните костюми на артиста, в своята великолепна книга от 2013 г. „Кралят на стила: Обличане на Майкъл Джексън“ . През 2012 г. много от творенията на Буш, носени от Джаксън, бяха продадени на рекорден търг на Julien's Auctions. На 9 ноември Буш, който живее на непълен работен ден в пустинята, получи собствена желана звезда на Алеята на звездите в Палм Спрингс.

Дизайнерът разговаря с Palm Springs Life за работата си с емблематични артисти и какво означава да получиш местно признание за работата си.

Майкълбушмайкълджаксън
Майкъл Буш коленичи пред паметната си плоча на Алеята на звездите пред Kaiser Grille в Палм Спрингс.

Как за първи път започнахте да работите с Майкъл Джексън?

Ние (Буш и Томпкинс) бяхме в лятна пауза (от General Hospital ) и получихме обаждане от Дисни, за да работим по индустриален филм, който беше Captain EO на Майкъл Джексън , 3D филмова атракция в Дисниленд Ризорт. Направихме костюмите и се запознахме с Майкъл. Помолиха ме да го облека. Аз бях началният тоалет. И след това изведнъж 25 години по-късно все още работех с Майкъл. А Майкъл е един от онези художници, които наистина биха могли да те вдъхновят да правиш неща, които не си знаел, че можеш.

Кои качества във вас го харесаха и го накараха да иска да работи с вас?




Мисля, че имах страхотна способност да го накарам да се смее. Той беше просто един от онези вдъхновяващи артисти, които наистина търсеха приятел и някой, който да запази личния му живот частен. Майкъл искаше да предизвика всички с техните способности и да прави неща, които не са правени преди. Отношението на Майкъл към мен беше „не се страхувай“. Той искаше да задава тенденции. Той имаше манталитет „Искам светът да ме копира“ в сравнение с обличането му от конгломератните модни къщи. Искаше единствени по рода си облекла за шоу.

Някакви костюми бяха ли твърде странни или блестящи за него?

О, не. Единственото нещо извън границите беше ресните, защото ресните бяха твърде разсейващи, когато той танцуваше. Повечето от дрехите на Майкъл бяха доста тесни заради движението на тялото му. Той каза: „Аз не съм модел, аз съм танцьор. Костюмите трябваше да покажат това. Трябваше да го гледам как репетира, само аз и той, за да мога да наблюдавам движенията на тялото му и да реша къде да сложа лъскавите катарами и циповете. Майкъл ме научи, че човешкото око може да види трептене на пламък на километри разстояние и мозъкът ви е програмиран окото да намира светлината. Майкъл искаше човекът от последния ред да види какво прави.

Какво беше ежедневното му облекло из къщата?

Беше точно като на всички останали. Майкъл обичаше пижами. Понякога в студиото имахме ден на пижамата. Майкъл не носеше ръкавицата си „Били Джийн“ или военните си униформи у дома. Майкъл беше като всички останали. Той беше просто този скандален визуален артист, който когато ставаше дума за шоуто, беше над върха. Вкъщи Майкъл беше само рипсени ризи, черни мокасини, обикновен човек, но когато ставаше дума за шоуто, нямаше граници.

michaelbushwalkofstars
Майкъл Буш се присъединява от приятелите си, за да отпразнува деня му в Палм Спрингс.

Друга легендарна личност и близък приятел на Майкъл, за която сте проектирали, е Елизабет Тейлър. Какво си спомняте за нея?

Елизабет Тейлър беше тази, която винаги искаше да те майка. Беше изключително забавна. Тя обичаше да се смее. Може би най-сниманото нещо, което направихме за нея, е яке, което носеше, когато затвориха Дисниленд за нейния 60-ти рожден ден. Тя беше Риби, така че направихме яке от рибена кожа с две риби Кои и знака Риби върху него. Тя толкова се развълнува, когато го видя.

Проектирахте известния червен гащеризон на Бритни Спиърс за нейното видео „Oops I Did it Again“. Какво беше впечатлението ви от работата с нея?

Казах: "Бритни, знаеш ли, че съм на толкова години, колкото баща ти?" И тя каза: "Не ме интересува това. Искам вашите произведения на изкуството. Искам способността ви да правите дрехи за шоу." Мисля, че тя искаше да работи с мен, защото работех с Майкъл. Тя просто искаше моя опит в създаването на нещо, в което да може да танцува за видеоклип, който се снима два дни по-късно. Останахме будни цяла нощ, 24 часа, за да й направят това.

Поздравления за удостояването с Алеята на звездите в Палм Спрингс. Какво означава това за вас?

За мен е чест, защото трябва да преживея празника и да го видя. Това не се случва, след като ме няма. Наслаждавам се на момента, когато го видя на улицата. Там е завинаги.

Живеете на непълно работно време в Палм Спрингс. Кои са някои от любимите ви места за излизане в пустинята?

Revivals, магазинът за спестовност, е страхотно за мен да премина. Kaiser Grille е един от любимите ми ресторанти. Обичам да седя на бара и да гледам как хората се разхождат по Палм Каньон. Можете да отидете в ресторант и да вземете масата на Франк Синатра. Всичко вече е на възраст. Преди тридесет години беше по-скоро като пенсионен център в Калифорния, а сега имате хора навън през нощта с деца в бебешки колички.

https://www.palmspringslife.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всичко за мен