"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



AleMj Джаксън Мамино

 


Днес е рожденият ден на Остин Браун, внука на Майкъл Джексън и сина на сестра му Реби. Ето споменът за чичо му:
За мен тя беше буквално най-забавният човек, когото съм виждал през живота си. Липсва ми това забавление. Всеки пази нещо в него като художник, но моето припомняне винаги е за човека, а той беше толкова забавен човек. Когато бях малка,ако знаех,че ще ходим на гости на чичо Майкъл имах пеперуди в стомаха,защото знаех,че ще си изкараме най-добре.
Тя беше последният човек, с когото излизах. Типът човек, с когото можеш да говориш за нищо до пет сутринта, но все пак получаваш тонове и тонове преподаване.
Липсва ми човекът, липсва ми човешкото същество.
най-добрият съвет, който чичо Майкъл ми даде?
За мен това беше: Бъди себе си. Той много настояваше да бъда истински. Истински в музиката и със себе си. Освен това работите усилено за създаване на собствена идентичност, с работната етика да го правите, да поемате и да продължите напред. Бях много благословен да получа съвети от някои невероятни хора, за които много държа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson Official Group

  https://youtu.be/GGwWaVS7QPo?si=sxtEseTkSfGOKWHG Happy Birthday to Michael Jackson . Thank you for sharing your gift with the world and f...

Всичко за мен