"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Джованиа Соарес Мартинс Хун

 


Огледалото на душата
Винаги определяй очите като огледало на душата.... а те са... можеш да се преструваш с тялото, със знака, с думите, но очите ти не могат да скрият кой си.
Тъмнината или светлината на душата ти излизат от тях и няма как да бъдеш различен...
Няма как да скриеш болката, тъгата, терзанието, страха, завистта...
Няма скрито щастие, любов, състрадание, милосърдие...
Душата ни е отразена там.
Но това не означава, че през цялото време сме светлина или тъмнина, защото сме хора.
Имаме дадената от Бог воля да изберем какви искаме да бъдем...
Фен съм на Майкъл Джексън от четиридесет и три години... Имам много общо с него... Не знам дали с времето съм прекарал да имитирам това, което е направил, или наистина си приличаме... това е нещо, което трябва да се каже, че мисля... Станах любящ Майкъл в първото си детство... на пет години.
Подобно на Михаил, аз съм християнин, затова правя всичко възможно да бъда образ и подобие на Исус Христос, въпреки че се провалям много в това, защото съм човек.
Подобно на Майкъл, любимото ми цвете е слънчогледът, защото при всички обстоятелства тя изглежда щастлива и винаги търси светлината, както и аз я търся, въпреки че не успявам, защото съм човек.
Като Майкъл, целта ми е да бъда възможно най-близо до Бог... Вярвам в Рая и там искам да бъда, когато напусна този свят...
Вярвам, че там ще бъде Михаил, защото никога не можех да видя в очите му някакъв знак на тъмнина... Михаил беше светлина... Той беше просветен като малцина човешки същества, които преминаха по земята...
Перфектно ли беше? Не... Очевидно не... Защото всички носим белега на първоначалния грях... Но той направи всичко възможно, за да бъде Имперсонатор на Христос... и съм сигурна, че го е получил...
Ето защо продължавам да го обичам и да го помня... дори толкова дълго след смъртта му, защото не мога да забравя чистия му поглед, отворената му усмивка, любовта му отразена в огледалото на душата... Имаше толкова много любов там... все още днес затварям очи и го усещам.
И винаги ми липсваш.
От Джована Хън

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен