"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Дори след смъртта на Майкъл Джексън вижте какво казва тази жена за него ... Интересно

  11.09.2021 г.



Били Джийн не е любовник на тази жена. Всъщност тя смята, че покойният Майкъл Джексън е такъв. Катлийн Робъртс, жена, която твърди, че се преражда Мерилин Монро, вярва, че е омъжена за призрака на краля на попа. Според статия, която е написала за Daily Star, Робъртс твърди, че Призрачното присъствие на Джаксън не прави секс с нея, но той обича да използва земното й тяло, за да танцува, пее и яде. Заедно с видео, тя разкри, че певицата „Billie Jean“ я е предложила „ясновидски“ с „розов годежен пръстен“. Тя също така твърди в статията, че са накарали преподобния Мартин Лутър Кинг младши да отслужи сватбите им, когато тя излиза от ваната.

„Майкъл остава в мен през цялото време, така че той идва в тоалетната с мен и нарича тези специални моменти на свързване„ тоалетни принадлежности “, пише Робъртс за Джаксън, който почина през юни 2009 г. на 50 години поради сърдечен арест. „Той остава обсебен от мен (отпуснат, без да канализира и просто се наслаждава да живее чрез мен и да общува с мен като съпруг).“

Тя продължи: „Значи той обича да яде в мен. Той обича бисквитките. Той ругае много повече, отколкото бих очаквал като бивш фен. " Робъртс също призна, че нейните свръхестествени сетива преди това са били бъркани като шизофрения. Тя обясни също, че иконата на късната музика „не обича да бъде докосвана“. Ясновидката добави, "Той ме плаши с видения на паяци и видения на мъртви трупове, ако го целуна или се опитам да инициирам романтика физически." „Той е много шеф и посочва неща като грешки и грешки, които правя. Предполагам, че е получил това от баща си, затова се опитвам да го пренебрегна, защото го обичам и не съм перфектен “, каза Робъртс.

Робъртс също пише, че тя „се чувства специална“, че Джаксън „я е избрал“ за своя съпруга, „те се отнасят към връзката ни, сякаш сме женени. Имаме възходи и падения, но Майкъл, истината е, че просто не мога да спра да те обичам. " Е, тук е щастливата двойка?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен