"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Джаксън: IL портрет на нормалното


Пеещите и развлекателни умения на MJ са несравними.
Уморих се да слушам сравнения между Майк Тайсън и Ми Чайл Джексън. Това е несправедливо към краля на попа, най-великия артист на всички времена.
Да, аз съм достатъчно мъж, за да призная, че съм голям почитател на Майкъл Джексън. Уморен съм да чувам, че името му е вкарано в калта. Уморен съм от това, че трябва да скривам дълготрайното си възхищение от пеенето и уменията й за забавление.
Семейството на Джаксън беше като черното кралско семейство в детството ми. Те бяха по-големи от Кенеди и по-почитани от цар. Джаксън бяха преди Козби, преди Бил да се ожени за Клер и преди да се роди Тео [сериалът Робинсън].
Сега Джаксън се превръща в шеги, те са материал за къснонощни телевизионни монолози и за пародии на "Saturday Night Live". Джо Джаксън беше буен баща. Тито яде твърде много. Джермейн нямаше талант. Джанет е блудница. А Майкъл е детегледачка, който избледнява кожата му, един обсебен от фейслифт, Wacko, пеещата и танцуващата версия на Майк Тайсън.
Това е, което продават за Джаксън. Не ги купувам, не вярвам, с изключение на факта, че Джанет е блудница.
Спрях да купувам всичко това, след като видях Майкъл Джексън в майсторски телевизионно интервю, което отхвърли документалния филм, който се опита да унищожи живота му, излъчен преди седмица.
Наричай ме глупаво и наивно, но вярвах на Майкъл почти на всеки въпрос. Мислех, че неговото опровержение е предизвикало повече усещане, отколкото победата на Тайсън за 49 секунди срещу "черния носорог" и вместо това ...
Да, тя (Джанет) е блудница, но оставя само Майки и Тито.
Искам сравненията на Джаксън-Тайсън да спрат. Тайсън неведнъж е демонстрирал, че представлява заплаха за себе си и другите. Майкъл не представлява такава опасност. Майкъл не е детегледачка.
Вие питате: защо Майкъл е платил 20 милиона долара на семейство, за да избегне съдебното преследване?
Питам: Защо родителите приемат пари, вместо да наказват пълнолетно възрастния, който е насилвал детето му? $ 20 милиона за Майкъл Джексън е като хиляда долара за вас или мен. Майкъл вероятно е скрил 20 милиона долара в кутия за обувки в килера си.
Ако някой тормозеше дъщеря ми, нямаше да има никаква сума, която да ме попречи да накажа престъпника толкова много, че искаше да прекара следващите 10 години от живота си в затвора. И след като приключих в затвора, щях да предявя иск за Джаксън в гражданското производство.
Попитайте дали навиците на Джаксън изглеждат странни и неподходящи за мен в сравнение с моя стандарт. Абсолютно. Един възрастен мъж не бива да има сън с деца.
Но знаеш ли какво? Нямам повече пари, отколкото бих могъл да прекарам в 10 живота. Не бях ограбен от детството си, не започнах да работя на 5 години. Майкъл просто иска отново да бъде 12.
И на това разбирам. Искам отново да бъда на 21 години. Никой от нас не иска да остарее. Просто повечето от нас нямат стотици милиони долари, за да изградят фантастично място, Neverland, за да избягат от реалността на стареенето.
Повярвайте ми на това, ако спечелих 10 милиона долара в лотарията утре, вероятно няма да чуете повече за мен. Бих напуснал работата си и се върнах в университетския университет в Ball State и прекарам следващите 10 години от живота си, като се опитвам отново да бъда 21. Ще го направя. Бих искал да построя голяма къща близо до езерото за патици в Ball State и бих организирал партита всеки уикенд. Семейството и приятелите ми ще мислят, че съм луд. Но аз ще бъда щастлив и доволен.
Майкъл просто иска отново да бъде млад. Можете ли да го обвините?
Стареенето е гадно. Няма нищо в този живот, само лоши новини, разводи, неочаквани и трагични болести, съкращения, болни деца, болни родители. Реки, реки и реки на отговорност. Не обвинявам Майкъл, че е използвал парите си за създаването на фантастичен свят за себе си, където той никога не расте и се връща към най-безгрижното време в живота на човека. Майкъл иска да бъде на 12 години и иска да направи партита за сън. Искам да бъда 21 и да снимам видеоклипове от вечерите си с диви колежки. Има ли наистина голяма разлика?
Какво ще кажете за вашата пластична хирургия? И какво от това? Цял Холивуд е направил пластична хирургия. Добре, може би носа на Майкъл изглежда смешен. Но ние се грижим колко пъти е претърпял операция за лицето си. И аз вярвам, че обяснението на Майкъл за кожното заболяване, което го е накарало да загуби пигментация по цялото му тяло. Той не се срамува от афро-американския си произход. Просто Михаел е пътувал по света толкова широко, че се е развил отвъд расовите граници.
Знам, че може да изглежда глупаво да защитаваме Майкъл Джексън. Неговата знаменитост го направи ексцентричен и той се скри в черупката си. Но той не е Майк Тайсън. Той никога не е бил осъждан за престъпление. Той не заслужава да бъде оклеветен.
Статия от Джейсън Уитлок се появява в Канзас Сити Стар 2003
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен