"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***Знаменитости реагират на преминаването на най-голямата икона на поп Майкъл Джексън

НОВИНИ 8 юли 2009 г. от Haute Living

От Лорен Ридингер

Loren Ridinger споделя личните си спомени за причудливата вечер, прекарана с краля на попа, а приятелите й в Холивуд и музикалната индустрия разказват какво е влиянието на неговото преминаване.


Трудно е да се повярва, че Майкъл Джексън го няма.

Спомням си първия път, когато го срещнах за вечеря в къщата на Ал Малник. Ал и семейството му ме поканиха, съпруга ми JR, и дъщеря ми Амбър за интимна среща с Майкъл и трите му красиви деца, принц Майкъл, Парис и одеяло. Спомням си колко много обичаше децата си, идваха ми обратно, докато си спомням онази нощ. Той беше горделивият татко, ухилен от ухо до ухо, докато децата му правеха малка пиеса за нас: „Три малки маймуни седяха на леглото.“ Той се усмихна и се засмя толкова много през онази нощ. Беше толкова горд с тези деца и знаеше как да го покаже.

По време на вечеря говорихме за липсата на автентични детски преживявания и как сестра му Джанет винаги е била толкова удивителна и чувствителна с него. Докато говореше, той говореше със сърцето си и аз всъщност усещах част от болката, която той трябва да е преживял в краткия си живот. Наистина вярвам, че детето вътре в него винаги е молило да бъде освободено. Гледайки го да играе скривалище с дъщеря ми Амбър и другите деца, бях удивена от това колко много се засмя, наслаждавайки се на забавлението толкова, колкото и те. Слушането на Майкъл беше почти толкова удивително, колкото да го чуеш, защото говореше с такава любов - както за децата си, така и за семейството и феновете си. Той беше мил, нежен и забележителен по всякакъв начин. Тази нощ той сподели истории с нас, сякаш го познавахме завинаги.

Вечерта стана доста комична, когато Майкъл похвали панталоните, които носех, защото му напомняха за онези, които бе намерил във видеото за „Лошо“. Той обичаше мен толкова много, всъщност, че ме помоли да го пробвам на ! Чувствайки се малко смутена и загубена от думи, влязох в нея както от собственото си семейство, така и от малниците, които продължиха да казват: „О, хайде… просто го оставете да ги изпробва.“ Дадох и му казах, че ще изчакам. в банята, за да ми ги върне обратно. След 10 минути разбрах, че съм в беда. Чух малко почукване на вратата и той каза: \ t— Лорен, обичам тези панталони! Моля, моля ви, оставете ме да ги запазя. Ще ви дам панталоните си, за да носите у дома! ”Ами какво трябваше да кажа? Той беше, разбира се, легендарният Майкъл Джексън и той просто открадна сърцето ми. Гледах го да показва на всички в къщата колко прекрасни панталони са го погледнали и аз започнах собственото си модно ревю с неговото. Всички се засмяхме и продължихме с красивата вечер.

Имах възможността да го видя многократно след това и винаги сме се смеели толкова, колкото и през първата нощ, когато се срещнахме. Той винаги е бил толкова любящ и толкова прекрасен. Той се грижеше за хората и той се интересуваше от света. Сигурен съм, че никога няма да има друг Майкъл Джексън. Променяше музиката, пречупваше всяка бариера и демонстрираше, че може да постигне всичко, за което е решил. Той проправи пътя за толкова много други артисти и артисти и той ни даде убеждението, че ако хората се обичат и се грижат достатъчно един за друг, ние ще „изцелим света”. Чудя се дали някои от света го оставят и забравих думите, които ни пееше с такава любов в една песен, която докосна сърцата ни.

Той направи света по-добро място за всички нас. Майкъл отвори сърцето си към всички нас през живота и музиката си и заради него ние никога няма да бъдем същите. Помолих някои от моите приятели да споделят мислите си за преминаването на тази легенда, която споделям с вас тук.

Сърдечни поздрави,

Лорен Ридингер


Swizz Beatz
“Преди всичко Майкъл Джексън промени музикалната индустрия, комбинирайки и смесвайки най-удивителния танц с легендарната музика. Майкъл Джексън беше идол на всички, които го познаваха и на всички, които го обичаха. Той е докоснал всяко поколение, независимо от това дали го следват 40 години или просто започват да научават кой е той. Но най-важното беше, че имах удоволствието да видя какъв невероятен баща е бил той за трите си красиви деца и колко много ги обича. Той беше мой приятел и аз никога няма да го забравя. Майкъл завинаги ще бъде в сърцата ни! "

Ким Кардашиан “Майкъл беше вдъхновение за цялата дума в музиката, изкуството и модата! Той е истинска легенда и неговото наследство ще живее вечно. "

Бени Медина „Майкъл даде на света сърцето си чрез забавление. Тъжно е, че неговата слава създаде разстояние за него от нещата, които той толкова много обичаше, което беше любов към хората и към света. Това е едно от най-големите предизвикателства пред художниците. Майкъл работи на гениално ниво през целия си живот. И въпреки, че можем да го възприемаме като твърде кратък живот, той ще живее вечно. Сигурен съм, че никой няма да заеме неговото място… блясъкът, който беше Майкъл, никога няма да се повтори.


Alicia Keys „Просто си мислех как губим всичките си най-ярки светлини. НИКОГА няма да бъде някой като Майкъл Джексън, с въздействието, което е направил върху поколенията, с начина, по който той нарушава бариерите и правилата и насърчава всички нас да направим същото по свой собствен начин. Кой ще запълни такива гигантски обувки? Всички сме тъжни от неговата загуба, но се чувствам благодарен, че съм докоснат от такава светлина! Нека винаги да го държим високо като пример за безкрайни възможности, които всички ние сме. ”

Максуел “ Марката му е незаличима. Неговото впечатление и отпечатък завинаги ще звучат в сърцата и душите на всички, които някога ще познават музиката и нейната неоспорима радост. "

Тони Паркър “Израснах с неговата музика. Той ме научи на каква музика трябва да бъде. ”

Паулина Рубио “ Чувствам се много тъжна и по-съзнателна от всякога. Фактът, че един ден вие сте тук на тази Земя и на следващия ден не сте, е изключително трогателен. Той ни оставя наследството си; Неговата музика никога няма да умре и той завинаги ще живее в нашите сърца. ”

Алехандро Санс
“ Смъртта сякаш потъва по-дълбоко в душите ни, когато умре някой като Майкъл Джексън. Той ни остави толкова много шедьоври, но ние пропуснахме толкова много, че трябваше да даде заради жестокостта на някои хора. Бог да благослови Майкъл Джексън, сега той може да ходи на луната като свободен.


Шакира “Майкъл Джексън е цар на артистичния гений, на танца, на иновациите и фантазията. Той преоткрива поп жанра и намери нов начин да артикулира музиката чрез образи, които ще продължат вечно. От гласа му Франк Синатра веднъж каза, че е „единственият певец, който съм виждал, който е по-добър от мен“. С неговата смърт царят се превръща в легенда за всички времена. Моето дълбоко съчувствие към неговото семейство, фенове и любими хора. "


Дженифър Лопес
„Майкъл Джексън за мен беше всичко, което трябва да бъде изпълнител и суперзвезда: щедър, замислен, страстен, перфекционист, добродушен и по-голям от живота… и като най-ярките звезди-стрелци, прекалено скоро.“

Кимора Лий Симънс
“Майкъл е легенда. Никога няма да има друг. Неговият талант, състрадание и душа са без конкуренция. Ние претърпяхме огромна загуба. Празнувам и поздравявам живота му. "

Charlie Walk
“Това, което ме кара да се усмихвам е, че ново поколение открива музиката на Майкъл Джексън. В техните очи е свежо и ново. Точно както Майкъл би искал.

Тони Ромо и Джесика Симпсън „Ние никога няма да можем напълно да разберем въздействието му. Той беше и винаги ще бъде някой, когото другите искат да бъдат.
hauteliving.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен