"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***“MY FAMILY, THE JACKSON” by Katherine Jackson – Capitolo 6

APRILE 8, 2019 DI GRAZIA28

Rate This



ГЛАВА 6 - Нов ритъм на живота

Трудно е да се изрази това, което почувствах като момчетата, когато за първи път се върнах в старата къща на Гари, която беше наела един от братовчедите на Джо. Много от нашите стари съседи дойдоха да ни посетят, но Милдред Уайт, съсед, с когото бях по-интимен, не беше там. Бях изненадан и отидох при нея.

- Виж, Луи, не се е променило! - извика на съпруга си, когато ме видя на прага.

Милдред, като старите приятели на момчетата, очевидно е решила, че тъй като положението на семейството на Джаксън се е променило толкова много, ще трябва да променим себе си. Промененото отношение на старите приятели и съседи - това бяха само някои от промените, които трябваше да променим, след като „Джаксън пет“ стана известен. Привикването към детската програма беше най-трудното - както за тях, така и за мен.

МАРЛОН: Когато се опитахме да постигнем успех, животът беше луд. След като сме го направили, животът е станал още по-луд.
Прибрах се от училище и имах само част от секундата, за да получа нещо за ядене. После отидох в студиото. Записвахме една песен на ден. Ако имахме късмет, пристигнахме у дома достатъчно рано и можехме да си свършим домашната работа преди лягане. Всички работни дни бяха такива. А в събота се опитахме!

TITO: Тогава нямах нито минута да мисля спокойно. Знаеш ли, кога имах този момент? След турнето, "Victory", през 1984 г. Преди това не е имало нито един ден без работа.

Когато момчетата не трябваше да записват или да се опитват, те често бяха на турне. И въпреки, че обичаха да пътуват из Съединените щати, Европа, Африка, Япония, те бяха скръбни.

За щастие, те имаха добър учител - Rose Fine. Той беше повече от учител, той ги придружаваше до музеи, магазини и се грижеше за здравето и почивката си. "Чувствам се, че съм бил с тях в друг живот", пошегува се веднъж. Но това напълно характеризира връзката между нея и момчетата.

Имаше моменти, в които исках да прекарвам повече време с децата си, както направи г-жа Фине.

В Гари се опитахме да вечеряме заедно. Това стана нашата семейна традиция. Момчетата разказали на масата какво са правили през деня, разговаряли помежду си. Аз наистина обичах тези моменти. След като се преместих в Калифорния, продължих да приготвям храна. Но децата често бяха в студиото. Бях толкова разочарован, че след известно време спрях да готвя. За съжаление, нашата семейна традиция беше "хвърлена в забрава". Друг проблем, с който трябваше да се сблъскаме - новият ни статут като "обществени фигури". Моите момчета не успяха да измъкнат носа си от вратата: феновете ги последваха навсякъде - на улицата, на концерти, на летища ...

TITO: Дори след завръщането си в хотела след шоуто, не можахме да се отървем от феновете. Въпреки че телохранителите бяха дежурни на всеки край на коридора, момичетата можеха да се изплъзнат, когато видяха, че някои от нас посещават някои от нашите братя.
Феновете станаха част от ежедневието ми. Нашата камбана винаги е била в действие. Понякога, отваряйки вратата, видях няколко момичета, които ме гледаха. Винаги ги забавлявах, сервирах питиета и отговарях на техните въпроси. От моя гледна точка, аз го считах учтив. Освен това майка ми ме е отгледала така. Когато „Motown“ ни намери друга къща под наем в Bowmont Drive в Бевърли Хилс с по-малко достъпно място, помислих, че няма да видя толкова много фенове. Но греших. Те дойдоха от булевард „Сънсет“ и застанаха пред нашата порта. И все още не ги изпращах.

Дори след като се преместих в нов дом в Енсино, продължих да следвам политиката на „отворената врата“ за известно време, въпреки че търпението ми ставаше все по-оскъдно: проблемът беше, че много фенове, които се възползваха от моето гостоприемство, седяха у дома часове, мислейки си, че ако останат достатъчно дълго, ще могат да видят някои от момчетата. Може би бях твърде учтив, за да ги попитам: "Не мислиш ли, че е време да тръгнем?" Накрая някои от тях казаха: "Е, мисля, че трябва да отидем." Но в този момент често беше вече полунощ и аз се тревожех за сигурността. от тези момчета. - Не можеш да отидеш сам - казах им аз. Въпросът стигна до заключението, че съм ги донесъл у дома!

- Какво правя? - най-сетне се зачудих една сутрин. "Тези момичета няма да спрат и ще дойдат тук, ако ги пусна в къщата ни." Оттогава се опитах, макар че беше трудно да не ги забелязвам. И все пак е по-добре да поканим младите фенове да бъдат атакувани на улицата от неучтиви непознати ...

Скоро след като моята снимка беше публикувана, за първи път бях разпознат в магазина "Pic 'n" Save ". - Какво можеш да купиш в магазин като този? - попита ме една жена. - Както и ти - каза ми той, че не може да разбере защо все още пазарувам в „Pic 'n' Save”. От време на време успешно купувах антики в магазина на Армията на спасението.

Не искам да създавам впечатлението, че адаптацията, с която моите деца и аз трябваше да правим в Лос Анджелис, беше трудна и болезнена. Той имаше своята радост - трябваше да свикна с факта, че за първи път в живота си имаме повече пари.

Когато най-накрая започнаха да пристигат роялти, стана ясно, че финансовите ни притеснения свършиха, след двадесет години спасяване на всеки долар почувствах огромно облекчение. Знанието, че имаме пари, за да задоволим нуждите си, направи живота ни много по-лесен.
Реби: Когато първото ми дете е родено през 1971 г., майка ми дойде да ни посети в Кентъки. Като човек, който не се е променил. Но аз забелязах и ми хареса, че е променил отношението си. Тя беше добре облечена, носеше красиви бижута. Той имаше нов, загадъчен поглед.

Ние се втурнахме да си купим нови дрехи. Момчетата купиха кожени панталони и сака, дънкови дънки с петна, които бяха най-новата мода за „вика“.

През 1970 г. Джаки купи първата си кола, "Datsun 280Z" - това беше най-голямата покупка. По това време Джаки беше вече на деветнайсет, а Джо и аз се съгласихме. Разбира се, Тито и Джермейн също искаха да имат кола, но Джо и аз казахме, че трябва да изчакат докато завършат гимназия.

Какво направихме с парите си? По-голямата част от доходите отиват в лични спестовни сметки за деца, някои отиват във фонд - от който момчетата могат да вземат парите, когато се оженят, за да си купят къща. Останалата част от парите, Джо, като мениджър, я даде под формата на седмични плащания.

След като оцени всички ресурси, Джо реши да направи някои семейни инвестиции. Купихме жилищен комплекс в Западна Ковина и два в Тарзана. Когато ги продадохме в края на седемдесетте, имахме добър доход.

Освен това решихме да купим къща за семейството си. След две години живот в жилища, наети за нас от "Motown", ние почувствахме, че е време да си купим един от нашите домове.

Първо си мислехме да останем в Холивуд, за да сме по-близо до "Motown" и студиото за запис. Но тогава бяхме привлечени от идеята да купим къща на хълм в Бел Еър, с изглед към града. Един агент за недвижими имоти ни предложи там дом, но първо, за да ни покаже, че е добър агент, той ни заведе в Сан Фернандо Вали за къща в Енсино, която беше продадена за същата цена - $ 140,000. Къщата в Енсино, разбира се, не можеше да се сравни с къщата в Бел Еър, защото се намираше на равнината.

Но харесвахме къщата на Енсино, защото имаше почти два хектара земя с лимонови, оранжеви и мандаринови дървета. Също така имаше детска площадка, където момчетата можеха да играят баскетбол. Да, и къщата, построена в стила на калифорнийско ранчо, изглеждаше много интересна. Къщата имаше шест спални, сутерен, всекидневна (разделено на ниво) и пет бани. Особено харесахме стъклената стена, която наводняваше дневната със светлина. След като закупихме тази къща, се преместихме на 5 май 1971 г., точно деня след като навърших 41 години. Децата все още трябваше да споделят една спалня. Джаки беше в стая с клавириста Рони Рансифер, Тито - с барабаниста Джони Джаксън, Джермейн с Марлон, Майкъл с Ранди и Латоя с Джанет.

За рождения ден на Джермейн, когато той беше на седемнадесет, тринадесетият наемател влезе в нашата къща - Рози, боа. Това беше подарък от момиче от Джермейн, Хейзъл Горди, дъщеря на Бери Горди. Да, в Лос Анджелис трябваше да свикна с екзотичните вкусове на момчетата. Вече имахме кучета. Сега змия.

Роси стана любима на момчетата. Те обикаляха къщата с нея, като се подиграваха с приятели, като се преструваха, че са подложили на тях Рози.

Спомням си как веднъж Джони ме събуди през нощта и крещеше: „Нещо пълзи по корема ми!“ Разбира се, това беше Рози. Някои от момчетата го бяха измъкнали от къщата на влечугите на Джермейн и бяха забравили да го върнат. Роси живееше само няколко години, а когато умря, момчетата купиха друг питон. Подобно на Роузи, той обичаше да се наслаждава на слънцето върху дърветата. - Не позволявай на боата да пълзи свободно! "Но той трябва да направи някои упражнения" - обсъждахме. И тогава един ден той "пълзеше" повече, отколкото искаха момчетата. Отидоха да го потърсят, но той изчезна. Не смеех да кажа на съседите.

Превод само от Grazia28 само за ONLYMICHAELJACKSON

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен