"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Майкъл Джексън Никой не знае


Като кинетичен и магнитен лидер на The Jacksons, чийто 1984 Victory Tour привлече най-големите концертни тълпи и продаде най-много билети в историята на шоубизнеса, Майкъл Джексън е изключителен човек, който е извън категорията.

Въпреки че е начело и забележителен в продължение на 20 години, 26-годишният певец / композитор / танцьор и актьор не е признат за супер-супер-звезда, докато албумът му 'Thriller' стане най-продаваният LP на всички времена. , Оттогава за него е написано много, но човекът зад суперзвездата все още е загадка и медийна загадка.

Майкъл Джексън от Белите медии, представен най-вече чрез клюки, слухове, свръхпредставители, а понякога и клеветнически, не е Майкъл, който наблюдавах и съобщавах, откакто излезе от анонимността на стоманения град Гари, Индиана през 1970 година. Майкъл Джексън никой не знае - е топло, чувствително, жизнено, остро осъзнато на мистериите на живота и чудото и магията на децата. Преди няколко месеца ми каза, че е уморен от вълната от лъжи в Бялата преса. Това, което той каза тогава, беше отразено в необикновеното и разкриващо изявление, което той издаде на пресконференция чрез своя управител Франк Дилео:

- От известно време търсех съвестта си дали трябва да реагирам публично на многото лъжи, които се разпространиха около мен. Реших да направя това изявление въз основа на несправедливостта на тези обвинения и дълбоката травма на тези, които се чувстват близки до мен, страдат.

„Чувствам се много щастлив, че съм бил благословен с признание за усилията си. Това признание носи и отговорност към почитателите на целия свят. Изпълнителите трябва винаги да служат като примери за подражание, които дават пример на младите хора. Това ме натъжава, че мнозина действително могат да повярват на сегашния шум от фалшиви обвинения.

"За тази цел, и аз имам предвид END -

"Не! Никога не съм вземал хормони, за да поддържам високия си глас.

"Не! Никога не съм имала промени по скулите.

"Не! Никога не съм имал козметична операция на очите си. "

"Да !! Един ден в бъдеще планирам да се оженя и да имам семейство. Всякакви твърдения за противното са просто неверни.

"Отсега нататък, когато се отпечатват нови фантазии, аз посъветвах моите адвокати за моята готовност да предявя иск и впоследствие да преследвам всички виновни в пълната степен на закона."

- Както вече споменах, обичам децата. Всички знаем, че децата са много впечатляващи и следователно податливи на такива истории. Сигурен съм, че някои от тях вече са били наранени от тази ужасна клевета. В допълнение към тяхното възхищение, бих искал да продължа да поддържам тяхното уважение. "

Майкъл Джоузеф Джаксън, чието средно име е първият му баща, спечели уважение към старомодния начин - по същия начин, по който печели титлата "Най-големият артист в света".

Албумът му "Трилър" е продаден в над 35 милиона копия и все още се продава. Той печели около $ 2 от цената на едро за албума за 5 долара и е спечелил около 70 милиона долара от световните продажби.

Той организира и сега оглавява корпорации, които се занимават с неговите бизнес дела, включително Майкъл Джексън, Инк., Който се справя с печалбите от албума си и видеото си; Експерименти в звука, които се занимават с нови техники в записа; и Optimum Productions, която продуцира своите музикални клипове и видео версии на записи на други изпълнители.

Най-добрият носител на награди за запис и видео, той получи безпрецедентна осем награди за американска музика, рекордна осем награди Грами и награда за видео MTV.

Роден на пети от шестте талантливи сина на Джоузеф и Катрин Джексън в Гари, Индиана, преди 26 години (29 август 1958 г.), той е позитивен мислител и творчески художник, който е мотивиран от дълбока загриженост за цялото човечество и непоколебимостта. любов към професията му. Неговата любов към феновете, които са станали почитатели, може би е без паралел.

Любовта е това, което е накарало Майкъл да понесе една от най-натоварените концертни обиколки на кариерата си. Макар че The Jacksons Victory Tour се очаква да натрупа над $ 70 милиона, той не се представи заради любовта към парите. Той каза, че го е направил заради любовта към семейството, феновете и любимите благотворителни организации. Въпреки че се очаква, че неговите родители, които организираха турнето с бокса импресарио Дон Кинг, всеки можеше да спечели 5 милиона долара, а всеки брат - 7,5 милиона долара, а Майкъл обяви, че делът му от концертните печалби ще бъде за три достойни каузи. Това са Фондът на Обединените негърски колеж (UNCF), лагерът „Добри време” за терминално болни деца и Фондацията за изследване на левкемията и рака на TJ Martell.

Той също така дава печалби от специален албум, наречен "Let's Beat It", за благотворителност. Той го прави, казва той, защото децата го вдъхновяват да напише хит-сингъла "Beat It", "Децата са моето най-голямо вдъхновение в всичко, което правя", каза Майкъл на този писател. - Обожавам децата - луди по тях. Исках да напиша песен, рок песента, която бих купил…. Исках децата наистина да им се насладят, училищните деца, както и децата от колежа, ”казва чувствителният автор на песни, чиито две любими песни са„ Лускичката “на Чайковски и Петър и вълкът.

Той говори за песента „Be Not Always“, която той пише с малко помощ от брат си Марлон. В чувствителната, сантиментална песен, записана в албума на Victons 'Victory, Майкъл отправя сълзи, за да промени света, в който "майките плачат, бебетата умират безпомощно в оръжие ..." Той забеляза, че всичките му братя се чувстват по един и същи начин за децата, "Не само аз."

Спомняйки си, че покойната суперзвезда Жозефин Бейкър, която се е възхищавала от нея, имала деца на ООН, които приела, Майкъл се усмихна широко и каза с увереност:

- Ще имам свои деца, но ще приемам колкото се може повече състезания. Това е, което ще направя. Обичам деца. Подобно на Емануел Луис (малката 12-годишна звезда на телевизионната серия Webster), той е истинско вдъхновение.

Нищо обаче не вдъхновява гордия изпълнител повече от неговото семейство и фенове. Той говори за това малко след като вестниците разпространиха съобщения, че той е бил разглезен от успеха на неговия "Thriller" LP и разпространението на музикални награди, които включват наградата EBONY за American Black Achievement Award.

"Защото съм постигнал много счупени рекорди с" Off The Wall "[албум] и съм водещ певец за най-дълго и сега с" Thriller ", който е най-доброто и най-доброто, а аз съм не планира да напусне - каза той за слух, че планира да напусне Jacksons след турнето. "Те са мои братя [Джеки, Джермейн, Тито, Марлон и Ранди] и аз ги обичам много скъпо и мисля, че медиите започват да търсят нещо, за да продават документи, и те измислят неща и ги изкривяват."

Майкъл каза в началото на турнето: „Правя го заради радостта от турнето и семейството като цяло, както и от децата там, които са закупили записите. Аз съм пристрастен към сцената. Трябва да съм на сцената. ”Веднъж по време на интервю в дома си в Калифорния, където той все още живее с родителите си и сестра си Латоя, Майкъл каза:„ Бих искал да сложите това в цитати: „Моята основна любов към какво Аз правя почитателите. Обичам феновете. Както когато правя шоу и виждам феновете там да танцуват и крещят, развълнувани, и ние им даваме тази радост, това е, което обичам най-много. И това е най-голямото чувство в света. Ти си там горе и ти им даваш тази енергия и тази любов и те просто ти я хвърлят. И това е страхотно. И това е основната ми любов, сцената и радостта на тези почитатели.

Тъй като интервюто продължава, Майкъл говори за много теми, които разкриват неща за него, които са били пренебрегвани в бързането на медиите за слухове. Ето някои от неговите възгледи:

Ebony: Трябва да се справите с много стрес и натиск в развлекателния бизнес. Хората правят всякакви искания от вас и предложенията идват от всички посоки. Как се справяте с тези напрежения и натиск?

Михаил: Аз се справям с него по начин и не наричам себе си Исус, защото никога няма да гледам на себе си на същото ниво, но го сравнявам с Исус, защото онова, което Бог му е дал, е причина и той проповядваше и хората дойдоха около него и той не се ядосваше и ги буташе настрана и казваше, че ме остави сам, нямам време.

Ebony: Но трябва да срещнете фенове, които ви оказват натиск и ви провокират.

Майкъл: Аз понякога се ядосвам, защото има хора, които ще дойдат при вас с най-лошо отношение и ще ви кажат: "Седнете, подпишете вестника на бебето ми." Ще те хвърлят върху теб. Ще кажа: "Имате ли писалка?" - Нямаш ли писалка? Е, вземи си един. Това всъщност ще ми кажат…. Учуден съм от някои от хората. Те мислят, че те притежават. И те ще ти кажат: Слушай, направих ти каквото си. Аз казвам: „Чакай малко. Не си го купил, за да ми помогнеш. Купил си го, защото ти харесва и това е вярно.

Ебони: На вас се гледа като на модел за подражание. Веднъж се появихте в Чикагската публична библиотека, за да насърчите младите хора и възрастните да четат, а сувенир с маркер за книги беше разпространен с цитат от вас. Все още ли обичате да четете?

Майкъл: Обичам да чета. Иска ми се да посъветвам повече хора да четат. Има цял друг свят в книгите. Ако не можете да си позволите да пътувате, пътувате психически чрез четене. Можете да видите всичко и да отидете на всяко място, което искате да четете.

Ebony: Имали ли сте шанс да направите каквото и да е четене, свързано с черния опит или по отношение на черната история?

Майкъл: О, да! Наистина съм благодарен за това, което Джон Джонсън направи, за да донесе книги чрез публикациите на Джонсън…. Мисля, че е добре да покажем, че допринасяме за света по много начини. Това мислят много хора - че не сме.

Ебони: Как се справяте с това, което днес правят черните хора, казват и мислят? И кои са някои от хората, различни от вашето семейство и близки сътрудници, които влияят на вашето мислене?

Майкъл: Обичам начина, по който Джонсън ръководи организацията си. Изглежда, че всички са наистина хубави. Сигурен съм, че има кавги и неща, но всички са много хубави… и имат такова влияние върху младите. Хората управляват живота си от JET и EBONY. Искам да кажа, те получават информацията си от тези два списания и от малките деца. Ще ви кажа, къде го прочетете? Прочетох го в JET. И те следват това, което се случва в JET и EBONY. Мисля, че това е прекрасно… Господи, възхищавам се на хора като Джонсън и [Уолт] Дисни. Мисля, че са феноменални.

Ebony: Говорите за влиянието на книгите и хората в живота ви. Каква роля играе пътуването при оформянето на вашите нагласи и възгледи за живота?

Михаил: Мисля, че преди някой да се ожени, те наистина трябва да пътуват по света, ако могат. Това е най-невероятното образование, което някога съм имал. Мисля, че е феноменално. Имам предвид просто да видя различните култури на хората, различните лица, да говоря с хората и просто да научиш и да видиш…. Когато пътувах, бях изумен. Когато за първи път отидохме в Швейцария, аз почти започнах да плача. Наистина го направих.

Ebony: Какво ви докосна за това пътуване, за да постигнете емоционална реакция?

Майкъл: Красотата. Това е като, о, Боже, това е плач в небето. Това е невероятна страна и ме вдъхновява да видя тези неща - планините. Снимките не са справедливи за Швейцария. След това са Холандия и Франция. Боже, и те са невероятни!

Ебони: Очевидно, когато пътувате, вие сте повече от турист, вие сте наблюдател.

Майкъл: Е, много хора просто остават в градовете, когато пътуват. Те трябва да излязат и да видят истинската страна. Където и да отидете, човешките неща са направени от човека, но трябва да излезете и да видите Божията красота.

Ebony: Какви са били държавите, които са ви впечатлили най-много в пътуванията ви?

Майкъл: Ще вдигна ръка върху тази. Ще кажа това. Винаги съм мислил, че чернокожите, доколкото са артистични, са талантлива раса от хора. Но когато отидох в Африка, бях още по-убеден. Там са направили невероятни неща. [Западноафрикански страни, включително Сенегал]. Отидохме на едно място в равнините, където всички тези африканци продават своите занаяти и всичко останало. Отидох до тази хижа, където този човек направи невероятни резби…. Той взе парче дърво и нещо като секира и започна да кълца, а аз просто седях изумен. Издълбал е голямо лице… натопи го във вода… изсуши го и ми го даде, а аз го платих.

Ebony: Изглеждате впечатлени от африканското изкуство, но какво ще кажете за африканската музика и танц?

Майкъл: Когато излязохме от самолета в Африка в Дакар, в Сенегал, бяхме посрещнати от дълга линия от африкански танцьори. Техните барабани и звуци изпълниха въздуха с ритъм. Бях луд, крещях. Казах: "Добре!" Те получиха ритъма и те получиха ритъм…. Просто бях толкова доволен от всичко. Това е, казах. Оттам идвам. Източникът….

Ebony: Очевидно сте били впечатлени от музикалните си корени, така че къде мислите, че африканците са получили своето музикално влияние?

Майкъл: Музиката започна с природата. Музиката е природа. Птиците правят музика. Океаните правят музика. Вятърът прави музика. Всеки естествен звук е музика. И тогава започна…. Виждате ли, ние просто правим копие на природата, което е звуците, които чуваме отвън.

Ебони: Вашето пътуване има ли влияние върху начина, по който мислите за расите на хората?

Майкъл: Главното нещо, което най-много мразя, е невежеството, подобно на проблемите с предразсъдъците на Америка. Знам, че е по-лошо в някои други страни. Но ми се иска да мога да взема назаем, като от Венецуела или Тринидад, истинската любов на хората с оцветяване и да я донеса в Америка….

Ебони: Вие правите някои наблюдения с интензивни чувства. Моля продължете.

Майкъл: Аз съм предубеден срещу невежеството. Това е, срещу което съм основно предубеден. Това е само невежество и се преподава, защото изобщо не е генетично. Малките деца в тези [страни] не са предубедени. Искам да го поставите и в кавички. Наистина не съм човек с предразсъдъци. Вярвам, че хората трябва да мислят за Бог повече и за творението…. Погледнете многото чудеса в човешкото тяло - различните цветове на органи, цветовете на кръвта - и всички тези различни цветове правят нещо различно в човешкото тяло. Това е най-невероятната система в света; тя прави невероятна сграда, човешкото същество. И ако това може да се случи с човешкото тяло, защо не можем да го направим като хора? И така се чувствам. И затова искам светът да направи повече. Това е единственото нещо, което мразя. Наистина.

Ебони: Това, което току-що казахте, не е само състрадателен, но и убедително. Как общувате с такива чувства, тъй като не правите публични изяви, за да изразите мнението си в публични форуми?

Майкъл: Опитвам се да пиша, поставям го в песен. Сложете го в танц. Поставете го в моето изкуство, за да научите света. Ако политиците не могат да го направят, аз искам да го направя. Трябва да го направим. Художници, поставете го на картини. Поети, поставят го в стихове, романи. Това е, което трябва да направим. И мисля, че е толкова важно да спасим света.

Ebony: Стиви Уондър очевидно споделя подобни чувства, съдейки по някои от музикалните му послания.

Michael: Затова обичам най-продаваният албум на Stevie Wonder, наречен "Songs in the Key of Life". Той има песен на този албум, наречена "Black Man" [прочетете текста]. Току-що скочих от крещене, когато чух този запис, защото той показва на света какво е направил Черният човек и какво са направили другите раси, и той я балансира красиво, като е поставил други раси там, това, което са направили. Тогава той показва какво е направил Черният човек. Вместо да го нарече друго нещо, той го нарече Чернокож. Ето какво обичах за него…. И това е най-добрият начин да се постигне истината чрез песента. И това ми харесва.

Ebony: Изглежда, че нямате никакви възражения срещу съобщенията в музиката, докато съобщенията са положителни. Вашата музика, за разлика от някои артисти, остава незабелязана от послания, които прославят наркотиците. Но наркотиците са реалност. Как го виждате?

Майкъл: В областта, в която съм, има много неща, които ми се предлагат през цялото време. Хората дори отиват толкова далеч, колкото просто ... да го залепят в джоба си и да си тръгнат. Сега, ако беше нещо добро, те не биха направили това…. Искам да кажа, някой щеше да изпусне нещо красиво в джоба ми и просто да си тръгне? Но не искам да имам нищо общо с това. Искам да кажа, че е толкова бавно, колкото звучи, но това е, как наистина вярвам: естествените върхове са най-големите върхове в света…. Кой иска да вземе нещо и просто да седи до края на деня, след като го вземеш, и не знаеш кой си, какво правиш, къде си? Вземете нещо, което ще ви вдъхнови да правите по-големи неща в света.

Ebony: Влагате ли Бог или религия в този процес на естествено високо?

Майкъл: О, да, Господи, наистина. Вярвам в Библията и се опитвам да следвам Библията. Знам, че съм несъвършен човек…. Аз не правя себе си ангел, защото не съм ангел и не съм дявол. Опитвам се да бъда най-доброто, което мога, и се опитвам да направя това, което мисля, че е правилно. Толкова е просто. И аз вярвам в Бога.

Ebony: Молитвите или молитвите играят ли роля в живота ви?

Майкъл: Моля се всяка нощ. Не се моля само нощем. Моля се в различни времена през деня. Когато виждам нещо красиво, когато виждам красива природа - като когато летя или нещо подобно - казвам, о, Боже, това е прекрасно. И винаги казвам малки молитви през целия ден. Обичам красотата.

Ebony: Като говорим за красота, вие сте се свързвали публично с много красиви хора, включително и с красивите ви сестри, LaToya, Rebbie и Janet, но също и с Diana Ross, Tatum O'Neal и Brooke Shields. Романтично сте били свързани с последните две. Някой каза, че ти и Тейтъм има много общи неща: родителите на двамата сте защитни - тя е момиче на татко [Райън О'Нийл] и вие сте момче на Мама.

Michael: Искам всички онези, които четат JET и EBONY, просто да знаят, че сме предимно добри приятели. Това е най-важното. Мисля, че за момчетата момичетата са най-добрите приятели. А за момичетата момчетата са най-добрите приятели.

Ебони: Каква е връзката ви с Брук? Кога се срещнахте и развихте ли тази връзка?

Майкъл: Срещнахме се в Академията. Тя ме помоли да танцувам, защото нямаше да я питам. Знаеш ли, наистина съм срамежлив и смутен. Така че тя казва: "Тази вечер трябва да танцувам с вас." Казах, чудесно. Така се събрахме на дансинга и танцувахме. Те играеха онзи старомоден Бени Гудман, музиката на Томи Дорси, която не беше кой знае какво. Първо, имаш всичките тези плешиви възрастни хора на пода бавно танцува, звукът на Лорънс Уелк. Ние наистина не успяхме да влезем в него, за да разговаряме и да се опознаем. Прехвърлихме номера и проведохме телефонни разговори назад и напред и станахме истински добри приятели.

Ебони: Това означава ли, че Брук е заменил Татъм като специален приятел?


Майкъл: Татум ми се обажда през цялото време и се надявам, че ще прочете това интервю, защото съжалявам, че не можех да получа всичките й обаждания. Но тя все още е моя прекрасна приятелка.

Ебони: Татум и Брук са прекрасни актриси. Направих си добре в The Wiz. Какво е за вас в бъдеще във филмите?

Майкъл: Много съм развълнуван от много неща, които искам да правя и които ще правя във филми и други неща. Наистина не мога да чакам…. Тъй като Wiz, невероятни оферти са дошли до мен, неща, които са все още в процес на създаване.

Ебони: Веднъж казахте, че ще бъдете внимателни при избора на следващата си роля, така че да не бъдете повече типографски. Казахте, че след като The Wiz, някои хора все още ви наричат ​​Плашило заради ролята, която сте играли.

Майкъл: Каквато и роля да играеш, хората я свързват с твоята личност. Но тя действа. Вие изобразявате друг човек…. Иска ми се да не се нарича актьорска дейност, защото не обичам актьорите. Искам да кажа, думата действа.

Ebony: Моля, опишете.

Майкъл: Не мисля, че акцията трябва да действа. Ако действате, вие имитирате реализъм. Трябва да създадете реализъм. Тя трябва да се нарича вярваща. Виждате ли, аз винаги бях против, когато си мислех за актьорско майсторство. Не искам да виждам актьор. Искам да видя вярващ. Не искам да виждам никой, който да имитира истините. Тогава не е реално. Искам да видя човек, който ще повярва истината…. Това е, когато премествате аудитория.

michael271
Ebony: Какви въпроси бихте искали да ви зададат, но никой не ви пита?

Майкъл: Това е добър въпрос. Вероятно за деца или за писане, или за това, за което току-що говорих…. Вие не правите по-добър свят на умовете и нещата, когато хората поставят грешните неща в текстовете си и дават погрешни мнения на сцената и всичко. Толкова е важно и мисля, че това може да доведе толкова много хора в заблуда, защото един художник може да бъде изграден толкова голям в кариерата си, че това може да промени целия свят с това, което прави и мисли. Те ще го изслушат пред президента или някой от тези големи политици. Трябва да си внимателен. Те биха могли да променят начина на живот на тези народи с това, което казват и правят. Ето защо е важно да излъчваш любовни настроения и затова обичам това, което правя…. Когато Марвин Гай пусна албума, „What Going On“ [прочетете текста], толкова много чернокожи, както и белите - но предимно черни - бяха образовани. 'Събудете се. Какво става? Събудете се.' Имам предвид тези, които не гледат новините, не четат вестниците, за да копаят в дълбочина на хуманизма. Какво става? Събудете се.

Ebony: Има някои кампании срещу така наречените песни от някои популярни музикални групи. Имате ли възгледи за такива групи и текстовете им?

Майкъл: Понякога отиват твърде далеч. Те не оставят нищо за въображението. Ако просто излязох на сцената гол, няма въображение. Не им позволявам да си представят как изглеждам без дрехите. Но виждате, те прекаляват…. Трябва да им оставим нещо, за да си представим. Хората понякога отиват твърде далеч. Мисля, че е важно да поставим правилния пример, защото има толкова много деца, които гледат към нас.

Тъй като най-продуктивната година от неговата развлекателна кариера приключва и талантите му му помогнаха около 100 милиона долара, Майкъл не се задоволява да почива на лаврите си или на плячката си. Той е изправен пред бъдеще, ръководено от две наблюдения, които той направи: „Интересувам се да направя път, вместо да следвам пътека и това искам да правя в живота - във всичко, което правя“, каза Майкъл интервю на 13 юли 1979 г.

Другото наблюдение е в ролята му на Плашило в „The Wiz“, филм, в който участва с един от най-скъпите си приятели - Diana Ross.

В сцена близо до края на филма Майкъл изрече тези думи чрез характера на неговото Плашило: „Успех, слава, богатство - всички те са илюзии. Всичко, което е реално, е приятелството, което двамата могат да споделят. "

Това са мислите на Майкъл Джексън, които никой не знае.

Интервю от Ebony, 1984
MJJLoveLivesForever/posts

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен