"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Ръчно изписано и сърдечно писмо и някои бележки от Майкъл към Бил Брей:





"Бил, дълъг път, който сме пътували през годините, концерти, срещи на високопоставени, царе и кралици на държави, обиколки по света два пъти, правейки хората щастливи от подаръка и любовта на музиката. И сега съм на възраст и наистина осъзнавам важността на истинската любов Джоузеф никога не е имал време за мен, той ме вижда само като начин за него И как знаеш, че майката е съвършена майка, но никога не бях с нея, детството ми беше на сцената далеч от майка ми. Това, което аз просто се опитвам да кажа, благодаря ти, че си татко, какво щеше да се случи с мен, ако не беше наоколо. Обичам те, М!

***

Резюме на статията


Описание: Майкъл Джексън: Писмо изключителен и много искрен саморъчен Бил Брей за неговата любов и" да бъдеш родител "(. 1958-2009) "крал на поп". Изключително рядка и саморъчен писмо до Бил Брей по прост и райета лист жълт правна подложка 12 х 8 ", който изразява своята искрена благодарност за неговата любов и приятелство. Бил Брей официално заема поста изпълнителен директор , Служба за специални услуги с MJJ Productions. Но Брай лично демонстрира много повече на Джаксън и до голяма степен като ментор, приятел и баща, както може да се види в това прекрасно писмо на любов и благодарност. "Бил, дълго пътуване, пътувахме по целия свят: години, концертни обиколки, официални срещи, царе и кралици на държави, пътуващи по света два пъти, правейки хората щастливи чрез подаръка и любов към музиката, наближавам и наистина осъзнавам важността на истинската любов, Хосе никога нямаше време за мен, просто ме видя като начин да печеля пари и както знаете, майка беше добра майка Но никога не бях с нея, детството ми беше на сцената далеч от майка ми. Това, което просто се опитвам да кажа, е благодаря за това, че си Отец. Не знам какво би ми се случило, ако не беше наоколо. Обичам те, MJ "Писмото беше удвоено два пъти и беше обработено в стиха" Бил Жокера ". Писмото няма дата и е в отлично състояние, приблизително 7,500 долара.

Изток: $ 7500
$ 3,700 0 оферти

LEAVE BID
Ира и Лари Голдбърг Монети и колекционерска стойност
8 декември 2018 г., 10:00 часа PST
Лос Анджелис, Калифорния, САЩ
Търг на живо
Регистрирайте се за офериране
www.invaluable.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен