"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* СРЕЩУ АНГЕЛ


"Любимият ми миг беше денят, в който се срещнахме, защото не очаквах да е толкова готин," каза Акон. "Очаквах той да е този дивач - просто трудно се справя, рядко говори, трябва да изпрати посланието си през някой друг, знаете ли, защото това са историите, които чувате".

Но, както Акон бързо научи, Джаксън не беше дива - всъщност точно обратното.

"И аз отивам горе, за да го посрещнем, почукам на вратата, бодигардът му се отваря и казва:" Добре, той чака да те посрещне ". Влизам и [Майкъл] в този въртящ се стол, но той е обърнат назад - каза той. "Така че аз ходя в стаята, но гърбът му се обръща и пазачът казва:" Ей, Майк, Акон е тук. " Така че той се завърта наоколо, сякаш е хореография - така че, отгоре, аз съм като "О, момче".

"Но щом се обърне, стане," Йо, какво става, човече? " и аз бях като: "Какво става, Майк?" и той ми даде един паунд, ние се прегърнахме един друг ", продължи той. "Той е като," Йо, чаках да се срещна с теб толкова дълго, това е голяма чест, благодаря, че се появи, благодаря, че отделихте време ". И в съзнанието ми аз съм като: "Знаете ли, трябва да ви благодаря, че отделихте време". "

И въпреки че "Хей ръката ми" се роди от сесиите, които скоро щяха да последват, най-голямата памет на Акон от срещата на MJ беше тази първоначална среща, когато всичките му предчувствени понятия се разтопиха и той трябваше да прекара реално време с легендата.

"Това беше най-лудото нещо, защото седнахме, говорихме за Африка, говорихме за моята фондация, говорихме за музиката, говорихме за момичета, имахме страхотно, невероятно време този ден", каза той. "Той беше изключително смешен, казал вицове и обичаше да се забавлява."

"Знаех всичко за Майк, и наистина беше изненадващо, че знаеше всичко за мен. Първите три месеца, когато го срещнах, първият му подарък беше часовник от 250 000 долара, всички диаманти. искаше всички около него да са щастливи, знаеш ли? Той беше невероятен човек.

Лично той е наставник; той беше като голям брат. Той винаги ме държеше да се съсредоточава. Ако имах проблеми, той ще ме утеши чрез тях. Подобно на много спорни глупости, през които преминах, Майк наистина беше този, който наистина ме научи как да се справя с тях, защото никой не се занимава с противоречия по-добре от Майк. Той е преминал през него; той знае как да се справи с него. Той щеше да каже: "Трябва да сте сигурни, че оставате фокусирани върху музиката. Не позволявайте да ви се отклони от творението си.

Наистина искам хората да помнят Майк като художник, творецът. Той наистина беше тотемният полюс на успеха в индустрията. Когато става дума за разбиване на записи и продажба на записи и създаване на концепции и идеи и концерти и представления с висока производителност, той определя стандарта за това. Не само това, но той беше невероятен баща, велик татко. Той третира децата си като царе и кралици. Той бил филантроп, давал милиони и милиони долари на благотворителност, винаги искал да намери нови начини за промяна на света. Той беше наистина смешен, като обикновен, страхотен човек. Иска ми се светът да може да го види извън развлекателната част, току-що видя Майк. "

Akon, 2009

Източник: www.mtv.com & www.billboard.com

***


"Той имаше един навик, който показва характера и начина на мислене. Той използваше да преобърне бръмбарите, които бяха свършили на гърба им. Бяхме на ход с него, когато беше в Ирландия, и той се обърна около всеки бръмбар, който видя. Приятел има фобия и не можеше да разбере защо на земята той щеше да направи това. Майкъл просто каза: "Всеки има право да живее. Всеки има право на шанс".

Адриана Лукас, за прекарване на времето си в Майкъл Джексън

***


"След това работиш с човек като Майкъл Джексън, който, когато закъснее, трябваше да е в студиото на дванайсет и той се появи на около четвърт до един. Чувстваше се толкова ужасно, че закъсня, че се извини на цялата сесия. На следващия ден той изпрати голяма гигантска кошница, защото говорим за филми и колко обичам филмите. Така че ми изпрати тази гигантска кошница ... О, моя доброта, вероятно имаше 100 DVD-та. Имаше пуканки, бонбони, всякакви кс и филмови любопитни факти, всякакви неща. Отново картата каза: "Много съжалявам, че не зачитах времето си ...". Бих казал на Майк, в колко час искате да започнете утре? Той каза: - Кори, ти си шефът. Кажи ми колко е часът. Ако ме желаете тук седем сутринта, аз ще съм тук седем сутринта. Той каза: - Вие сте шефът. Каквото и да ми кажете. "

Кори Руни, продуцент на сценаристи и продуценти

***


Рик Бейкър на Майкъл Джексън и трилър ...


Всеки фен познава Рик Бейкър и невероятната му работа по капитан Ео и Трилър.

По време на интервю с Yahoo Entertainment, Рик говори за очевидно Thriller ...

Не можете да намерите по-голям фен на Американски Върколак в Лондон, отколкото Майкъл Джексън, който е бил в средата на записването, което ще стане един от най-продаваните албуми на всички времена. Кралят на поп използвал царската си сила, за да върне групата Върколак обратно, като натискаше Ландис да насочи музикалния клип за заглавната си рекорда и да приведе Бейкър на борда, за да направи чудовищните ефекти. Ориентировъчният проект бе премиер в киносалоните на 14 ноември 1983 г. Той щеше да спечели Грами за дългосрочно видео и три музикални награди MTV Video, първият музикален видеоклип, записан в Националния филмов регистър на библиотеката на Конгреса. приветстван от Guinness World Records като "най-успешният музикален клип на всички времена". И "Трилър" не беше единствената връзка Бейкър-Джаксън; дуото по-късно отново съдейства за единствения опит на "Дисни", капитан Е.О.

Джон Лендис ми каза: "Майкъл Джексън видя Американския върколак и го обикна. Той иска да направи музикално видео, където иска да се превърне в върколак. Ще ви изпратя касета - дайте някои идеи. "Затова слушам касетата и си помислих:" Не виждам как да създавам тази поп звезда. Той ще бъде болка в задника. "Напълно бях грешен! На първо място, Майкъл беше невероятно срамежлив; Работих в фънки, мръсна работилница, пълна с дълги коси, а в деня, в който той влезе да направи жизнената маска (образец на лицето на лицето, който да използва в процеса на дизайна на грима), първото нещо, което направи, беше да се скрие в банята. Той просто влезе вътре и се аклиматизира.

Но след това беше страхотно да се възстанови. Той беше много търпелив и обичаше процеса. За съжаление разбрах в деня, в който Джон щеше да направи филм, и аз бях като: "Какви са тези хора, които карат тук?" Сега съм благодарен, защото толкова много хора идват при мен и отидете, "Изработването на" Трилър "видео ме вдъхнови да стана художник грим."

В началото реших, че Майкъл не трябва да бъде върколак; Казах, че той трябва да е повече котешко и да го направи по-велик фантастичен котарак. Най-страшното нещо за мен в това преживяване беше големината на това и ограниченото време, което имахме. Казах на Джон: "Предполагам, че веднага ще хвърлите тези танцьори, защото това ни отнема време, за да направим живите маски и всичко това", и той отива, "Ей?"

Танцьорите бяха хвърлени три дни преди заснемането, така че не можех да направя грима по правилния начин. Имах няколко общи неща, които можах да използвам, но се чувствах, че трябва да имаме по-хладни неща. Моят екипаж и аз вече разполагаме със собствените си живи маски, затова казах на Джон: "Ами ако имаме повече зомбита, а аз и моят екипаж?" Така че зомбитата, които излизат от гробовете, са моят екипаж и моите приятели , докато танцьорите са генерични парчета, които направихме [бързо]. Беше като "Това са вашите зъби и вие ще бъдете този цвят".

Майкъл и аз станахме доста близки след "Трилър". Той дойде в къщата ми няколко пъти, за да гледа филми и да вечеря, и аз отидох на негово място заедно със съпругата си, за да вечеря с Майкъл и Бъбъл на шимпанзетата. И Майкъл всъщност посветил песен за мен! Нарича се "Застрашени" и мисля, че той се опитва да го направи още един "Трилър", защото нарязаха рап "Род Сърлинг". Той ми посветил песента и след това казал: "Искам да направя видео на тази песен и искам да я насочите." Аз бях като "Uhhhh ..."

2 ноември 2018 г.

Източник: www.mjvibe.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен