"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Теди Рилей говори историята на новия джак суинг, връщайки се към Аполон и какво Майкъл Джексън го научи за музиката

ПУБЛИКУВАНО ОТ САМАНТА ХЪНТЪР ПРЕДИ 1 ДЕН


Снимка кредит: Vickey Ford на Sneakshot за Okayplayer

Говорихме с Теди Райли за живота и музиката си, израствайки в Харлем, наследството му като създател на New Jack Swing и защо се връщаме в театър Аполо след 20 години е толкова важно.
Когато видим Теди Райли да прави снимки на себе си и Ал Б. Сигурен! работейки за нова песен за R & B за T rey Songz , не сме изненадани. Трей Сонг знае какво трябва да знаят повечето певци в музикалния бизнес: R & B, който се радваме днес, е родена от музиката, която Teddy Riley създаде преди 30 години: New Jack Swing. (Терминът "New Jack Swing" е измислен от писателя Бари Майкъл Купър в известна статия Villiage Voice .)

Преди Райли, хип-хопа и R & B поддържаха здраво разстояние; тези линии се замъглиха, когато статутът на Райли започна да расте. По време на главната роля на Теди Рилей той зареди хитове с акции като Guy , Blackstreet , Wreckx-n-Effect , Боби Браун , Кийт Суит и Самият крал на попа Майкъл Джексън .

Райли е платил дължимите си вноски и е на интересно място в живота и кариерата си; той е като този мъдър чичо, който виждате на семейни събирания, които не можете да чакате да седнете до него, за да можете да го преживеете, коментирайки поетическия му живот и приключения.

В неделя, 9 декември 2018 г., Райли ще се прибира вкъщи. Той прави Кралете и Куинс на Ню Джак Суинг в световноизвестния театър "Аполон". Той ще свири на сцената на Аполон за пръв път от над 20 години. Той ще се присъедини към емблематичните актове на Златната епоха: като Ал Б. Сигурен !, Дъг Е. Фреш , Кийт Суит и др.

Преди шоуто си този уикенд говорихме с Райли за живота му и музиката му, израствайки в Харлем, наследството му за създател на New Jack Swing, и защо да се върнем в театър "Аполо", за да свирим след 20 години е толкова важно.


С твоите думи, кажи ми какво е "Нова Джак Суинг"?

Новият Джак Суинг е движение. Това движение произтича от всякакви вибрации и синергии и музикални жанрове. Сложи си всичко в една торба и имаш Нов Джак Суинг. Хората правят днес "Джак Суинг" и не знаят технологията на музиката. Когато правите New Jack Swing, правиш певец и рапър заедно - това е New Jack Swing. Това е смес от музика и комбинация от синергия. Това е стил. Това е култура. Това е дресинг, това е мода. Когато се появи новият Джак Суинг, не се страхувахте да носите лилави гатори. А момчетата танцуваха и блъскаха с момичетата.

Какви уроци научихте да растат в Харлем, който ви е служил в живота си и в музиката си дори и днес?

Аз бях груб в училище, така че нека го вземем от това. Израствах, аз бях човекът, който страдаше от домашни проблеми с моето семейство. Майка ми и баща ми се сражаваха непрекъснато, затова имах този въображаем приятел, наречен "Музикантът". Музикантът ме отведе, когато майка ми и баща ми се справиха.

Аз и моят брат никога не съм имал спор и аз го измъкнах от улиците. Понеже бях на улицата, той искаше да направи същото нещо и когато се измъкнах от улиците, го накарах да излезе от улиците и да стане Wreckx-n-Effect. Така че това са преживяванията на израстването в Харлем. Трябваше да мина през всичко това, за да стигна до мястото, където съм днес. Трябваше да отида в затвора. Бях на улицата, но в неделя играех и в църква.

Отидох в църква, където пасторът беше наркодилър. Никога не съм го знаела! Току-що бях свикнал с моя пастор като наставник, но той беше наркодилър. И познай какво? Red Alert беше DJ на църквата. Отидохме с Afrika Bambaataa и Red Alert стана известен DJ и аз станах продуцент. Нарича се Универсален храм.

Целта ми беше върху музиката, защото не бях на улиците. Бях разбита. Ударих ме един ченге, така че след това не казах повече.


Нека да поговорим за Майкъл Джексън, с когото работехте тясно. Какво ви е научил специално за музиката?

От Майкъл научих как да не се задоволявам нищо повече от страхотно. Това е причината да не работя с певица, която не е певица или някой, който просто се опитва. Работех с певци, които знаех, че имаха нещо и аз ги извадих от тях, така че ги направи по-големи, отколкото си помислиха. Извадих го от всички - Кийт Суит може да ви каже. Той излезе от студиото на мен, когато направихме "Искам я". Той каза, че не искам да пея така. Сега го познавате и знаете кой е той, когато той пее, а вие знаете, че това е глас на Кийт Суит и никой друг не го притежава.

Подобно на Боби Браун с "Моето прерогативо" - той не искаше да прави такива думи. Той излезе от студиото на мен, а те дори нямат това във филма! Той излезе от студиото на мен, а аз казах готино, ще дам запис на някой друг. "Моят прерогатив" трябваше да е за албума на Guy, но беше твърде късно, затова го оставихме да отиде при Боби. Имахме достъп до рекорда, точно както имахме на разположение "Just Got Paid"защото това се предполагаше, че е било в албума на Keith Sweat, защото Кийт го е написал, така че ... Но това беше начинът, по който беше New Jack Swing. Взех записи от Wreckx-N-Effect и го дадох на Heavy D. Michael ме научи как да се махна от барабанната машина и да се махна от всички машини и да стигна до пиано и да свири мелодиите си - - защото мелодията е цар. Това беше известната линия на Майкъл - мелодията е цар. Така че така третирам песните си.

Най-малко моите куки бяха силни, дори ако думите ми не бяха, защото куката може да носи песен, защото всеки се опитва да се добере до куката. Така стигам до моите песни - първо правя куките, след това излизате от куката и вие вибрирате от нея. И това ме научи Майкъл. Но той също ме научи как просто да нямам нищо и така той се превърна в бийтбоксър от устата си. Той пее всичко от устата му и той го мъмре пръв, защото става дума за мелодията. Той го мърмори до края, а след това, ако някой влезе писател, който ще го напише, или той ще го напише, и ще се опитат да напълнят думите, защото той не иска да излезе от на кривата на мелодията, той не иска да изпада от мелодията. Ето защо в " Запомни времето"само няколко думи са промърморили - бяхме вие ​​и [мъмри]. Но той казваше, че сме млади и невинни! Но той трябваше да се протяга, за да запази тази мелодия! Това е името на играта.



И каква е една от най-ярките или най-смелите си спомени за Майкъл?

Майкъл ми даде първият ми плейър [Digital Audio Tape]. Знаеш ли какво ни е накарало да направим? Той ни накара да отидем в зоопарка със своите животни и да ги залепим с дигиталния рекордер. И ние трябваше да вземем лъвовете и тигрите ... и ние бяхме като "добре", "кой ще развращава [лъвът]?" И аз съм като "Няма да го развълнувам!" И ние наричаме Майкъл, и Майкъл казва: "Просто направи нещо. Просто влезте в оградата или хвърлете нещо. "Така че ние го възбудихме и ръмжата беше толкова огромна за този цифров играч, ние го получихме.

Имам го в песен, наречена "Monster" на албума, след като Михаел мина . Това е на този албум и имаме лъва там. Ние имаме пробата, която е от неговите DATs, защото той държи чанта, пълна с DATs и това е неговата референция.

От всички песни, които сте направили - какво бихте казали, че са вашите Топ 3 и защо?

Нека да започнем с "Запомни времето". Беше за първата ми любов. Бях наранен с този. Това беше първият път, когато сърцето ми се счупи. Но вие знаете, аз простих и още говоря с нея днес.

Това е лудост как песните стават ваш живот. Подобно на "Let's Chill" - това е моята втора [Топ 3 песен]. "Let's Chill" беше за втората ми любов, майка на четирите ми деца - и това е Дона [Робъртс]. Направих много измама ... Бях на двайсетте години ... и аз се хванах и написах тази песен, и това беше основно за нея, защото имахме първата ни красива дъщеря, която вече е на 31 години, тя е женена и щастлива и тя прави много пари и тя е работохолик като мен.

И тогава има "No Diggity", защото това е най-голямата песен, която някога съм пеела в живота си, на която съм, и всички го пренасочват. Това е класика. Вие ще чуете "No Diggity" отново след 10 години на Луната, точно както ще чуете " Rock With You " и "Lady in My Life" - ще чуете тези класики ... Знам децата на децата ми и техните децата ще се радват на това. Просто се опитвам да прокарам пътя за тях. Работя за децата си. Скъпо е. Съжалявам за П. Диди.

Говорейки за П. Диди, имали ли сте някакви взаимоотношения с сегашния покойник Ким Портър?

Имам много спомени - тя е моята духовна сестра. Всъщност аз бях продуцентът, който да работи с Ким Портър, за да изненада Диди със своята музика, а ние вървехме по стила на Дона Лято, защото това ми е напомняше и аз казах, че искам да рисувам тази картина с музиката за ти. Тя щеше да е готова да го направи, а след това следващото нещо, което знаеш, че ще се почувства, че няма да е достатъчно приятно за Диди, а после казах, че знаеш: "Е, да ме уведомите, ако наистина искате да го направите, защото наистина бих искал да изненада брат си с таланта ти, защото имаш нещо. Имаш нещо. "И тя наистина искаше да проучи това и да го направи за Диди и щях да бъда там, за да помогна. Това беше изненада ... Това ми беше като сестра и това беше едно момиче, което стоеше зад мъжа си, без значение какво.

Това е едно - беше толкова влюбена. Искам да кажа, извън любовта. Това е подценяването. И тя написа песни за него и те бяха толкова невероятни. Тя беше красива душа.

Вие стартирахте прекрасен талант през цялата си кариера - Аарън Хол, Дейв Холистър, Чаунси Блек. Къде стоиш сега с тези момчета лично и професионално?
Точно сега, за мен, трябва да започнем с мен. Аз дадох живота си и всичко останало на всички, а сега е време да получа изчакването си с моя екипаж, защото ги поставях на всички. Така че всички те са мои братя и аз ги обичам скъпо. Тези, които избрах да стоя далеч от тези, които все още прощавам, и все още имам любов към тях. Просто трябва да остана от другата страна. Така че, Дейв Холистър и аз сме като два грах в шушулката. Това е моят голям брат. Това е моят духовен съветник и аз съм неговият духовен съветник. Той ще ме повика, ако трябва да вземе друго решение и аз ще му се обадя, ако трябва да взема решение. Ние все още сме Blackstreet, все още го правим и все още сме успешни да правим това, което правим и какво обичаме. Дейв все още проповядва в неделя, той все още е успешен там и все още правим това, което обичаме, нали знаеш.


Източник: Madworks
_

Саманта Хънтър живее в Уестчестър, Ню Йорк и е написал възможности за забавление и начин на живот за BET.com, Essence, SoulBounce, Inspirer, Haute d 'Vie, Black Westchester, DELUX и VH1.com. Семейството и приятелите й казват, че винаги отива някъде, но можете да я намерите на "Инстаграм" в @ Саподилич .

www.okayplayer.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен