"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Дик Зимерман за Майкъл (и фотограф от трилърната корица)

от all4michael на 16. октомври 2011 г.

Дик Цимерман: Медиите нараниха Майкъл
Дик Цимерман (фотограф на Майкъл ..) е бил гост на д-р инж. Drew .. си връзката към видеото:

http://edition.cnn.com/video/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+rss%2Fcnn_freevideo+%28RSS%3A+Video%29#/video/bestoftv/2011/10/12/drew-michael- Джаксън-photog.cnn

Дик първо разказва историята на среща с Майкъл в апартамента си. (Историята може да бъде намерена по-долу в текста ..)

Д-р След това Дрю пита: "Каква е истината за Него? как можете да разберете всички аспекти за него ...? "

Дик Цимерман: Майкъл Джексън беше неописуема художник, вероятно най-талантливите и динамични художници в историята, вече е твърде имат фантастичен голяма кариера като певец, но след това си представим степента на кариерата на Майкъл, че иска да продължи и нататък, съвършенство създават, и винаги прави медиите, които го критикуват за да запълни страниците им ... Мъри трябва да е здраво наказан за своята небрежност и безразсъдство, но това е само този, който започна в края, защото war..Michael да умре преди години Той се опитваше да се справи с натиска, който медиите имаха върху него. Те искаха да го убият постоянно ... Заради медиите сме загубили твърде много артисти - това медийно лечение води до натиск, до наркотици, до смърт. Лейди Гага може да бъде следващата ... Майкъл е напълно неразбрани, той обичаше деца, той е много притеснен за бъдещето искаше и състоянието на околната среда на този Planeten..Die медии не verstehen..Michael е страстна, "никой не може да бъде толкова, така че нека да се сблъскате с отрицателен .. можем да го направим в umwandeln..das злоупотреба с деца работи решен .. "Чуйте думите на Майкъл, който под влияние на тези лекарства, това sagte..macht силен, и най-накрая ще се разбере кой Майкъл Джексън наистина е. "


Ето още няколко истории от Дик Цимерман, за неговите срещи и фотосесии с Майкъл:


Дик Зимерман създава някои от най-известните изображения на Майкъл Джексън, включително и корицата на Трилър
Дик Цимерман, от Ню Йорк, учи изкуство училище на енорийски свещеник, има бакалавърска на изкуствата в университета в Ню Йорк с следдипломна квалификация при Бруклинския музей с съвременни художници Исак & Моисей Sover. Той прекарва следващите години, за да разширите уменията си в студия в Париж и Лондон преди да се върне в Лос Анджелис и Тампа, където той рисува в следващите 37 години, стотици портрети произведени, че Том Круз и Никол Кидман, за Джейн Фонда, Присила Пресли отидоха до икони като Аарон Шпилинг, губернатора Арнолд Шварценегер и архиепископ Дезмънд Туту. Цимерман също има честта, че Салватор Дали му представи своя модел на съпругата си Гала по повод портрет на 50-ия й рожден ден.
Зимерман вероятно е най-известен с корицата на албума "Трилър" на Майкъл Джексън. Известният бял костюм, който Майкъл носеше на корицата, принадлежеше на Дик, който му дал да се носи на корицата и какво да види в музея "Грами" в Лос Анджелис. През септември 2009 г. той представи нова картина като почит на краля на попа. Той е работил в AST 15 години, осем пъти с Краля на попа и той пое с неговата почит (на снимката) и призова на снимката 8 / 15.The сърцето на изображението е фокусирано върху капака на Трилър, останалата част от изображението е стратегически за да символизира живота на Майкъл, както го видя Цимерман: "Нямаше никакво съвпадение по начина, по който подредих всеки елемент в композицията, това е личното ми изказване за Майкъл.
Майкъл Джексън беше голям творчески изпълнител. Прекарахме много частни часове заедно, говорехме и създавахме неща в годините, в които работехме заедно. Оставям ви да споделите тази идея "
В следващия коментар Дик ни отвежда в спомените си за Майкъл Джексън.

Първата среща

Когато се срещнах за първи път с Майкъл Джексън в студиото в Холивуд, той се готвеше да завърши най-продавания албум в историята. CBS ми каза, че има друг фотограф, който може да направи този проект.
Майкъл искаше да опознае и двамата, преди да реши кой иска да работи с корицата. Днес, след като прекарах много време да работя с него на други проекти, знам, че се нуждае от някой, който е бил в челните редици на професията си, който не е бил доволен, надежден и творчески. Най-важното е, че се нуждае от някой, който е нежен и внимателен с него, който не е заплашително или обидно.
Първото ми впечатление за Майкъл, когато идваше бавно и внимателно през студийната врата, където трябваше да се състои, беше, че той е по-висок и по-тънък, отколкото си представях. Ръката му беше много нежна и с много малко натиск и съзнателно го върнах по същия начин.
Когато говорихме, той ме попита с мекия си глас за неща, които ми харесват или не харесват. Мога да кажа от начина, по който той поиска, че се опитва да ме съди. За първи път разбрах колко е важно за Майкъл да работи с хора, които му позволяват да се чувства добре. Срещата ни приключи след 45 минути и сбогом се сбогувахме с обилно довиждане.

Изземването
Три дни по-късно получих обаждане от CBS, който ми каза, че фаза 1 е приключила и че сега Майкъл искаше да дойде да види моето студио и че иска да погледнем в качеството на снимките ми. Входната врата към моето студио има силна камбана, но вместо това чух много мек удар на вратата. За да позволите на отваряне на вратата, а не на секретарката ми, аз направих толкова по-добре. Исках че Майкъл осъзнах, че съм честен и достъпен, и исках да се избегне това, което може да означава, неудобно положение за него всичко.
Очевидно съм издържал теста, тъй като два дни по-късно получих от потвърждение CBS, че Майкъл мен и фотосесията беше избран за албума са насрочени за 2 седмици по-късно.
Заплатата ми от CBS беше $ 4,000 - което беше много добро в момента през 1982 г. (и откровен върхът за рекорден запис). През следващите две седмици срещнах творческите умове на CBS и мениджъра на Майкъл Фреди Деман. Целта беше да се намери визуална посока за албума, с който всички се съгласиха. Показах им няколко предложения, които исках да направя, и те се съгласиха с всички.

Cтрелба
Настъпи денят на стрелбата. Аз сгодена за един от най-добрите модни стилисти от LA, които съставят голяма част от дрехите и започнахме трудна процедура за избор на дрехи за корицата и отвътре. След като се борихме с дрехите в продължение на 1 час, Майкъл не можа да открие нищо, за което е луд. Имам паника. Очите му светнаха, когато видя белия костюм, който носех. Той каза: "Харесва ми, имаме ли нещо, което изглежда така?" Разбира се, нямахме нищо. Времето ни отвлече. Страхувах се, че няма да има достатъчно време да превеждам идеите си за корицата. Посочих, че има същия размер и тегло като мен и че иска да носи моя костюм. Точно това искаше. За щастие, костюмът му приличаше,
По-рано решихме, че трябва да има тигърче на корицата с Майкъл, така че имахме избор, от който да изберем едно. Той се влюби в 6-седмично младо момиче, но беше много нетърпелив да го направи твърде близо до лицето си, защото се страхуваше, че ще бъде надраскан. По време на снимките трябваше да накарам Майкъл да забрави драскотините и да се съсредоточи върху мен и моята посока.
По време на почивките Майкъл беше пред огледалото за цял живот и практикуваше постоянни обрати. Чувствах се много привилегирована да видя тези легендарни обрати толкова рано, които са толкова познати днес за нас. Той буквално оживя пред огледалото. Това беше интересен, защото той имаше толкова срамежлив и дискретен начин, по време на фотосесията, но танцува пред това огледало, той е електрически и това беше първият път, че имах чувството, че си много специален свидетел на нещо. За обяд той поръча специална храна от вегетариански
ресторант на 3-то Авеню, което беше неговият любим ресторант в града. Всъщност, няколко месеца по-късно той наема шефа като личен готвач за себе си и за своя персонал.
Сесията продължи 6 часа с 3 различни настройки и освен обичайните проблеми нямаше нищо друго. Бях много впечатлен от съвестността на Майкъл, той искаше да се увери, че му се показва всяка снимка, когато са готови. Това говори за неговия продължителен и задълбочен професионализъм. В края на деня казахме сбогом и се съгласихме да се срещнем след няколко дни, за да видим резултатите.
Четири дни по-късно снимките бяха готови и се срещнахме в звукозаписното студио в Бевърли Хилс, Майкъл беше прав в заключението на един от неговите парчета, така че аз си сложа светлина маса и разпръснати слайдовете от, така че той може да ги видите всичките наведнъж.


Книгата на албума

Майкъл излезе от студиото в антрето, където бяха разположени моите слайдове. Беше в добро настроение. Той огледа слайдовете и беше много развълнуван и впечатлен от това, което видя. Той каза: "Тук има толкова много добри, как трябва да реша?" Каза ми да му дам минута и да се върна в студиото. Миг по-късно той се върна с Куинси Джоунс, който е продуцент на албума и Майкъл очевидно много respektierte.Quincy слайдовете гледаха, вдигна един с доволна усмивка, без колебание и каза: "Това е вашата корица, Майкъл!"
Бях напълно изненадан, това беше най-бързото решение, което някога съм правил, и това беше добър избор. Майкъл беше невероятно щастлив. Бях напълно екстатичен и фактът, че все още е най-продаваният албум на всички времена, мога без съмнение да кажа, че това е правилният избор и светът беше щастлив. "Той стана икона на художника. Бихте ли си помислили, че кликването на фотоапарата в шестдесет секунди може да създаде запомнящо се изображение, което да направи история? По-долу бих искал да споделя няколко лични мисли и наблюдения с вас.
Чувстваме се като да имаме възможност да се доближим до Майкъл през петнадесетте години, в които работихме заедно, за да имаме представа кой всъщност е.


В ресторант

Два или три месеца след пускането на "Thriller", той беше # 1 в класациите, а Майкъл беше първата знаменитост в музикалния свят. Съпругата ми и аз се хранехме в холивудски ресторант. Този конкретен ресторант е добре известен на известни личности и любимия ресторант на Майкъл, тъй като има предимно вегетарианска храна. Холивудските личности са по-отдалечени и рядко се заобикалят, за да кажат сбогом лично, когато напускат ресторанта. Забелязахме, че Майкъл седи в ъгъла на претъпкан ресторант. Исках да го поздравя, но не го безпокойте, просто ядеше. След около час на хранене почувствах леко докосване на рамото ми. Обърнах се и видях, че е Майкъл. Вместо да избере изхода пред седалката си, той взе претъпканата пътека през ресторанта, за да поздрави! Поклатихме се и по тихия, срамежлив начин той каза: "Много благодаря за моето прекрасно рекордно покритие!" Бях впечатлен, че тази най-голяма знаменитост дойде през целия ресторант, за да ми благодари лично. Всички очи ни гледаха, но не ми пукаше.


Сватбена снимка

по-късно вечерта, когато взех изключителен сватба снимка на Майкъл и Лиса Мари, аз се върнах в Доналд Тръмп апартамент в Trump Tower, където са Майкъл и Лиса. Причината беше да погледнем снимките с Майкъл. Беше около полунощ, а момичето, което ме остави да попитам дали мога да изчакам няколко минути за Майкъл. Премина около половин час. Минах през слабо осветената стая и чаках, така че се случи, че в хола забелязах мъж, облегнат на стълб. Имаше мустаци и брада.
Той ме гледаше през цялото време. Предположих, че е някой от Охраната и че мога да го попитам къде е Майкъл и колко дълго да чака. Когато бях пред него, на лицето му лежеше усмивка, последвана от силен смях. Майкъл беше облечен в прикритие. Той просто се радваше да ме наблюдава. Това ще ви даде един поглед на шегите си и неговата игрива страна.


ЕТ
Когато Майкъл беше нает от Стивън Спилбърг, за да разкаже историята на ЕТ, Майкъл настоя, че Стивън Спилбърг също ме ангажира да проектирам корицата и вътрешния плакат. В нощта след заснемането на кадъра и приключването на филма, дойдох да се срещна с Майкъл и да му покажа резултатите от нашето сътрудничество. Беше около 1 часа сутринта. Майкъл отвори бутилка вино за себе си и за мен. След като разговаряхме за филма, се отпуснахме и се чувствахме комфортно, той започна да говори с мен много открито за отношенията си с медиите и продължаващата отрицателна преса, която го засягаше. Току-що бе завършил интервю за "Невърленд" с Даян Сойер и имаше чувството, че е изключително отворен за нея. Той намекна че дори и след излъчването му, те все още са намерили начини да го понижат. Със сълзи в очите му каза: - Наистина не знам какво друго да правя. Не знам как да продължа с медиите. Всичко, което казвам, ги кара да се обръщат и да ме карат да изглеждам зле. Не знам какво да кажа или да направя. Това, което ме впечатли най-много за нашата среща и задълбочен разговор, беше най-важното ми послание, че той е безкрайно загрижен за благосъстоянието на децата и тяхното бъдеще. това, което казвам, те се обръщат и ме карат да изглеждам зле, не знам какво да кажа или да направя. Какво за мен е най-ви впечатли в нашите срещи и ни по-задълбочено интервю, е най-важната му изявление срещу мен, като каза, че той е безкрайно загрижени за благосъстоянието на децата и тяхното бъдеще. това, което казвам, те се обръщат и ме карат да изглеждам зле, не знам какво да кажа или да направя. Това, което ме впечатли най-много за нашата среща и задълбочен разговор, беше най-важното ми послание, че той е безкрайно загрижен за благосъстоянието на децата и тяхното бъдеще.
Източник Оригинален текст: http://www.snapgalleries.com/?page=PhotographerView&itemid=49



Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен