"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***Злато Интервю Magazine (от ноември 2002 г.)

говори за желанието му да НАПРАВИ ФИЛМ, ви харесва рокля "скутер дръпнете таблоидите , " Мъже в черно на родители, както любовта.
GG: Чувствали ли сте се някога, че сте обвинени в най-известните звезди в света?
М. Дж.: Няма място в света, което наистина може да отиде и да има неприкосновеност. Онова, което ме боли най-много, е фактът, че ми е поверено поверителността. Ще използвам глупав израз, все едно живея в аквариум, но е вярно.
Аз правя костюми ... Хората го знаят и това е много трудно.
Г. Г .: Какви костюми?
MJ: Маслени костюми, заешки зъби, апроси, протези, грим, всичко.
Аз просто искам да седя в публиката и да живея по начина, по който изживяват шоуто, искам да усетя какво чувстват.
GG: Бяхте ли признати?
MJ: Понякога, да. На първо място, не. После започнаха да ме гледат в очите. Поставих нещата и след това започнаха да гледат зад очилата ... Момичетата са много умни, нали знаете. Можете да измамите момче по-бързо, отколкото да измамите момиче.
Те знаят как да се движат тялото ми, как да ходят, формата на жестове. Чувал съм ги да казват: "Погледнете начина, по който той движи ръката си" или "Погледнете начина, по който върви" и аз мисля, "О, не".
GG: Ако бяхте невидими за един ден в Лондон, какво ще направите?
MJ: О, кой би искал да ударя? Нека да видим [смее се] ... Мисля, че щях да намеря един от папараците таблоиди и да му дам ритник в задника, стил на лудолюбие. Наистина ми харесва, изхвърлям го от малкия ви скутер, удари ме с камера в дясната си ръка. Аз съм толкова разстроена Първо щях да отида за тях, да. Карат ме луд. Не можете да ги избягате. Това е ужасно.
GG: Кои са любимите ти хора?
MJ: хора, които наистина са допринесли за удоволствието и щастието на планетата и човечеството, хора с лек Любовта - Уолт Дисни да Ганди да Едисон за Мартин Лутър Кинг. Става дума за хора със светлина, хора, които наистина се интересуват от деца, обединяват семейства и обичат. Това се опитвам да кажа в моята музика и моите песни. Ако отидете на един от моите концерти, предаванията ми, ще видите, 200,000 души се люлее, със свещи, казва. "Ние искаме да излекува света" и "Обичаме ви" Виждал съм по целия свят, от Русия до Германия в Полша, за да Африка в Америка Ние всички сме същите хора, които плачат на едно и също място в шоуто. Те се ядосват на едно и също място в шоуто и получават патос на едно и също място.
Г. Г .: Ако можеш да работиш с някой, жив или мъртъв, кой ще бъде?
М.Й .: Ако можех да работя с някого, щеше да е Чарли Чаплин, когото много обичам. Освен това, Лорънс Оливър наистина беше гений. Тези двама момчета, мисля. И също така и кралят Брандо.
GG: Вие бяхте Cameo в Men in Black II, беше ли забавно да работите с тях?
, MJ: Проектът "Мъже в черно", беше наистина забавно, защото се представих като "Новото".
GG: Очевидно е, че от видеото на Трилър имате голям интерес към визуалните изкуства.
MJ: Всичко, което харесвам за мен, или пряко, или в работа, в тясно сътрудничество с директора - съ-директно и измисли идеи.
Ако погледнете "Ghosts", той казва, че е съавтор на Майкъл Джексън и Стивън Кинг. Написахме го по телефона, Стивън и аз - той е прекрасен човек, той е невероятно. Написахме го по телефона, разговаряхме заедно.
GG: Кои са фигурите във филмовата индустрия, които най-много се възхищавате и защо?
М. М .: Обичам Робърт Де Ниро. Мисля, че е многостранен актьор. Можете да играете с всичко, от комик до свещеник до психопат до идиот, чаровен чичо, всичко. И, разбира се, някои от великите танцьори.
GG: Коя е любимата ти актриса и защо?
MJ: Актриса? {Смях} Ти и аз трябва да направим един филм заедно. Да го направим, наистина бих го обичал ...
GG: Говори се, че искаш да отидеш на Луната, за да направиш автентичен "Moonwalk" там. Има ли нещо вярно в това?
MJ: {смее се} Има някаква истина в него. Това не е слух. Аз просто ще кажа това.
GG: Ако едно от вашите деца дойде при вас и каза: "Татко, искам да бъда поп звезда", какъв е най-добрият съвет, който можеш да им дадеш?
М.Ж .: Най-добрият съвет, който ви давам, е, че е много упорита работа и бъдете подготвени, защото не всичко е радост през цялото време. И трябва да имате кожа на носорог, защото колкото по-голяма е звездата, толкова по-голяма е целта. Таблоидите са копелета и трябва да имате кожа на носорог, за да се справите с този невежан манталитет. Те го правят просто да продават вестници, защото лошите новини се продават, не е добра новина. Те просто го съставят. Аз не съм като начина, по който розовият печат ме рисува, нищо. Нищо от това. Те са луди. Те са невежи. Винаги казвам на моите фенове "Да направим таблоид усещане за парене. Да направим една планина на таблоидите и да ги изгори. Истинските фенове, които обичат да знаят, че боклук не е вярно. Те знаят.
GG: Винаги ли искахте да правите филми? Ако семейството ви не беше музиканти, щяхте ли да започнете нещо?
MJ: Винаги съм искал да правя филми, но обиколките са ми пречили. Ето защо искам да отнеме няколко години, за да правя филми. Бих искал да имам шест страхотни филма зад мен, а след това ще направя някои разглеждане на забележителности, така че ще направя повече снимки.
GG: Какви идеи имате за киното?
MJ: Нямам идеи за филми, движения и танци и неща, които хората никога не са виждали. Не мога да чакам просто да изненадам хората. Ето защо умирам да започна да продуцирам филмова продукция и съм много развълнуван, че това правим с Neverland Pictures. Мога да имам само чиста плоча, да играя и да създавам и извая.
GG: Разкажи ми малко за идеята за върколак във филмите и как се отнася до видеото?
MJ: Не съм чел сценария все още за "Вълкът" - е един от филмите, които ще се правят и аз съм много развълнуван за това. Толкова съм щастлива, че се работи с Сами Лий {на музикалния Box сътрудничество писател, който наскоро придоби правата за първи поглед "на филма на Джаксън}. Правим някои големи проекти заедно във филма, и аз съм развълнуван.
GG: И "Вълкът" ще бъде първият филм?
MJ: Отсега нататък нашата програма казва, че "Вълкът" ще бъде първият филм. Това ще бъде забавно. Искам да е наистина страшно. Рик Бейкър иска да направи всички визуални ефекти. Той има седем награди "Оскар". Рик е много развълнуван и от това - направил американски върколак в Лондон. Той спечели "Оскар" и той каза: "Майкъл, това не е нищо. Това не е нищо в сравнение с това, което може да направи днес. "Той може да отиде много по-далеч, той направи всички филми на Еди Мърфи, професор Fuzzy и всички мъже в черно, той прави всичко това.
Г. Г .: Кажи ми как искаш да си спомниш?
М.J .: Как бих искал да си спомня? Като човек, който дойде и донесе светлина на света, на някакво бягство.
Също като гласа на децата без глас, защото ги обичам. Аз живея за деца. Ако не беше за децата, бих искал да хвърля кърпата. Бебе, дете - сега те са невероятни. Те са малки гении, нали знаете, малки гении. Те наистина са.
GG: Обичате ли да бъдете баща?
MJ: Това е любимото ми нещо. Обичам го Обичам го Обичам го
GG: Онзи ден Ви видях да вдигаш дъщеря си, когато спи. Точно когато го вдигнах, видях радостта в лицето ти ...
MJ: О, обичам това. Джаконите имат много деца. Имам много племенници и племенници. Има много от нас!
GG: Каква е връзката ви с братята и сестрите си?
М. М .: Обичам братята и сестрите си. Когато съм с тях, се смеем. Това е като различна версия на себе си. Можем само да се смеем, да се смеем и да говорим за старите времена. Ние не сме заедно през цялото време, което искаме. Всички сме заети. Ние всички сме в света на забавленията. Винаги правим нещо. Ако съм в града, Джанет е в града. Ако и двамата сме тук, брат ми е някъде другаде. Всички тичат, нали знаеш.
GG: Вие сте семеен мъж? Какво обичате да правите със семейството си?
MJ: Моето семейство и персонал? Децата ми? Обичаме да седим заедно, да говорим, да стреляме по бриз. Седяхме до езерото. Аз ги карам да ходят всеки ден в къщата ми. Седим до езерото и хвърляме камъни във водата и ние просто говорим.
GG: Какво мислиш, че е най-дълбоката форма на любов, която някой може да почувства? И се чувстваш ли така?
MJ: Уау, мисля, че това наистина е въпрос на мнение. Чувствах ли най-дълбоката форма на любовта? Аз не знам какво би било най-дълбокото ... {} дългата пауза интересен въпрос ... {повтаря поставят под въпрос няколко пъти.}
Обичам децата си, много ви благодаря, и аз винаги гледам в очите и да им кажа, че - Че те са най-важното за мен.

EL EJERCITO DEL REY DEL POP

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен